Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: Η bmw αλλαζει χερια!!!

  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή Η bmw αλλαζει χερια!!!


    Λοιπον συνηθιζουμε να λεμε οτι αν ημουν εγω προπονητης, αν ημουνα εγω πρωθυπουργος, υπουργος,διευθυντης κλπ
    Να λοιπον που ηρθε η ωρα να γινει ο καθενας μας Προεδρος ΔΣ και διευθυνων συμβουλος με απεριοριστες εξουσιες στη bmw.
    Τι θα αλλαζατε?
    Ποιες σειρες θα προωθουσατε, νεα μοντελα ,επανεκδοσεις ιστορικων μοντελων και γενικως προς τα που θα προσανατολιζοσασταν απο μεριας τεχνολογιας κινητηρων (ατμοσφαιρα,turbo ηλεκτροκινητηρες).
    Γενικως τι θα κανατε?

  2. The Following 9 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    120ie87 (07-11-11), A8hnaios (07-11-11), Kostas_1 (07-11-11), Nick bmwlover (08-11-11), PANOS-E60 (07-11-11), Ptboul (07-11-11), Stamatis (07-11-11), Stathis (07-11-11), Κωνσταντίνος (07-11-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γαμω τις ιδεες.
    Θα απαντησω μεσα στην ημερα.

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    A8hnaios (07-11-11), Nick bmwlover (08-11-11), Nino (07-11-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πολυ ωραίο θέμα


    1. θα καταργούσα σειρές 7, x5 και x6 (ήδη η σειρά 5 και η x3 ειναι αρκετά μεγάλες)

    2. θα έβαζα αυτούς που σχεδίασαν τη νεα σειρά 1 να σφουγγαρίζουν τα πατώματα του κτιριου της BMW (δεν θα τους απέλυα-> θα λειτουργούσαν σαν παραδειγμα προς αποφυγη για τους άλλους...)

    3. θα έβγαζα πάλι στην παραγωγή τη Μ3 e30


    4. θα ακύρωνα σχέδια για οποιοδήποτε μελλοντικό προσθιοκίνητο και θα έβαζα όσους σκέφτονται αυτό το ενδεχόμενο να κάνουν παρέα στους άλλους στο (2)

  6. The Following 2 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    Nick bmwlover (08-11-11), nik200 (08-11-11)

  7. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θα τα αφηνα ολα οπως ειναι......(εχετε δει κανενας κερδη που εμφανιζει...).....
    Μια χαρα δουλευει η εταιρεια.....






    Θα εδινα εντολη στο M division να μου φτιαξει ενα 1Μ και ενα Ε 92Μ σε εκδοση csl υπερ ελαφρωμενα ΜΟΝΑΔΙΚΑ και υπερ τουμπανιασμενα και θα απολαμβανα ολες τις χαρες της ζωης.....Αγοραζοντας και ενα σπιτακι διπλα στο ρινγκ, για να παω τα σκ......
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Eleni (08-11-11), Nick bmwlover (08-11-11)

  9. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    To επενδυτικό μου σχέδιο έχει βάθος 10ετίας.
    Με δεδομένη την κρίση στην οικονομία αλλά και την πιθανότητα της ανάκαμψης μέσα στην επόμενη 5ετία, είναι ήδη αργά για μεγάλες αντιδράσεις στην παρούσα παραγωγή αλλά πρώτος σκοπός μου θα ήταν η διεύρυνση των επιλογών στο αγοραστικό κοινό.
    Ξεκινώντας απο την γρήγορη αναδιάρθωση της εταιρικής ταυτότητας θα αποφάσιζα τα παρακάτω.
     
    Διατήρηση της σειράς M με σαφή και διακριτή ταυτότητα στον χώρο.
    Τα αυτοκίνητα με αυτό το σήμα θα ήταν απαραίτητα σκληροπυρηνικά αγωνιστικά, με ανεξάρτητο χαρακτήρα απο τις υπόλοιπες σειρές.
    Σαν Μ θα κράταγα τη σειρά 1 τη σειρά 3 και τη σειρά 6.
    Μην μπερδεύεστε με τη σημερινή κατάσταση, τα Μ θα ήταν αποκλειστικά λογικής CSL, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να κατασκευαστεί χλιδάτο κουπέ επιδόσεων απο τέτοια γραμμή παραγωγής.
    Για τις επόμενες γενιές Μ θα φρόντιζα ώστε να εξαντληθούν όλα τα περιθώρια εξέλιξης των ατμοσφαιρικών κινητήρων όπως ο V8 και ο V10.
    Οι βάσεις υπάρχουν, η εξέλιξη είναι φτηνή και έξ άλλου θα ήταν αυτοκίνητα που δεν θα απευθύνονταν σε ανθρώπους διατεθειμένους να κάνουν υποχωρήσεις.
     
    Συγχώνευση της ALPINA 
    Σε αντικατάσταση των σημερινών M, με τα χαρακτηριστικά που έχουμε συνηθήσει (υπερ υψηλών επιδόσεων κουπέ και σεντάν, αλλά όχι αγωνιστικά) θα έμπαιναν τα αυτοκίνητα της παραγωγής αυτής.
    Η σημερινή πεντάρα θα ονομαζόταν Alpina 5s, η τριάρα Alpina 3s, η εφτάρα Alpina 7s. στη σειρά θα έμεναν επίσης τα 6/ Χ5, Χ6. Ασσος δεν θα υπήρχε για λόγους που θα εξηγήσω παρακάτω.
     
    Στα καθημερινά μοντέλα θα ξεκίναγε η κάθε βελτίωση και αλλαγή της λογικής των υπολοίπων σειρών.
    θα κράταγα τις σειρές έτσι ώς έχουν αλλά θα έδινα την εναλλακτική της λειτουργίας με υδρογόνο και ηλεκτρισμό.
    Επειδή το υδρογόνο είναι μελλοντικό σχέδιο θα φρόντιζα ώστε κάθε σειρά να έχει τουλάχιστον ένα ηλεκτρικό με ντήζελ κινητήρα.

    Στη σειρα 1 θα υπηρχαν μονο τετραπορτα μοντελα.
    Θα ξεκιναγα τη σειρα 2 με τα διπορτα και τα καμπριο και τα σπορ αυτοκινητα της σειρας αυτης θα τα ονομαζα ClubSport οπως και τα μινι που λεω παραπανω, ωστε να μην τρωνε πελατες απο την 3αρα.
     
    Στη σειρά της ΜΙΝΙ τα πράγματα θα έμεναν ώς έχουν με μόνη διαφορά την προσθήκη ενός ακόμα μοντέλου, που θα το έλεγα ClubSport και θα ήταν ένα CooperS  σε λογική CSL.
     
    Στο κάτω μέρος της κατηγορίας θα ενεργοποιούσα την Isetta, όπου δύο μοντέλα 4 θέσεων αλλά διαφορά στο μήκος, (μέχρι 3 μέτρα και μέχρι 4 μέτρα) θα έβγαζα κεντρομήχανα supermini για την πόλη, έτοιμα να υποδεχτούν την ηλεκτροκίνηση όταν αυτή θα ήταν έτοιμη.
    Καμμία σχέση φυσικά με το Smart.
    Η λογική της σειράς θα ήταν πως όποιος το επιλέξει θα αποκτήσει ότι πιό πολυτελές υπάρχει στην μικρή κατηγορία. Το κέρδος θα έβγαινε απο τον εξοπλισμό ο οποίος θα μπορούσε να προστεθεί και αργότερα.
    Ο κύκλος ζωής αυτών των μοντέλων θα ήταν 10 χρόνια ώστε να καθιερωθούν στην συνείδηση του κοινού.
     
    Τέλος, θα δημιουργούσα απο το τμήμα της ///Μ ένα supercar στο οποίο θα έδινα όνομα και όχι αριθμό, κάτι που θα κρατούσα και για τα επόμενα χρόνια.
    Ο κύκλος ζωής του θα ήταν η πενταετία και θα έβγαινε πάντα σε περιορισμένη παραγωγή 499 μονάδων, φέροντας πάντα τον πιό εξελιγμένο και ισχυρό κινητήρα της M, ακόμα και αν αυτό περιελάμβανε την χρήση τούρμπο.
     
    Αυτά.
     
     
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 07-11-11 στις 10:10 Αιτία: ενταξη σειρα 1

  10. The Following 5 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    ghost-rider (07-11-11), Nick bmwlover (08-11-11), nik200 (08-11-11), Nino (07-11-11), Ptboul (07-11-11)

  11. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    isseta
    δεν ειναι κακη ιδεα!!

  12. #7
    Εγγραφή
    01-01-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    67
    Thanked
    32
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θα εβγαζα επιτελους στη παραγωγη του μαμημενο το Ζ2!!
    Κατα τ αλλα ομαδα που κερδιζει δεν αλλαζει,οποτε θα κραταγα την ηδη πετυχημενη συνταγη που ακολουθουν τα τελευταια 12 χρονια...

  13. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θα ξεκινούσα μονάδα παραγωγής τρακτέρ γιατι με αυτούς που έχουμε μπλέξει στο τέλος
    αγρότες θα καταλήξουμε ολοι, ευρωπαίοι και μή !! Ολα τα υπόλοιπα ως έχουν !!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Konstantinos E60 : 07-11-11 στις 09:54

  14. #9
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12383
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μέσα σε ένα χρόνο, με ελικόπτερο θα σε φυγαδεύανε από το γραφείο σου Πρόεδρε και δ/ντα σύμβουλε για να γλιτώσεις από τα χέρια των μεγαλομετόχων της ΒMW, αν έκανες όλα αυτά που λες. Στα τάρταρα θα πηγαίνανε οι πωλήσεις.

  15. #10
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.548
    Thanked
    2755
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    αλλαγη του επικεφαλης στο τμημα σχεδιασης,επαναφορα την οδηγοκεντρικης θεσης οδηγησης οπως στις ε30,36,46,δυνατοτητα παραγγελιας καθε μοντελου με μηχανικο μπλοκε διαφορικο,επιστροφη στην εξελιξη ατμοσφαιρκων κινητηρων στην σειρα Μ και επιτελους η κατασκευη ενος σουπερκαρ για να μην μας κουνιεται η αουντι με το R8

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP