BILL007 (18-10-10)
Και όχι μόνο...Εγώ θυμάμαι που έλεγαν ακόμα και για ειδική πατέντα που χρειάζονται τα χταπόδια για να χωρέσει εκεί και κάτι που είχε να κάνει και με το τιμόνι.
Δεν χρεώνει ο harge 100.000ευρώ την μετατροπή και τελείως τσάμπα...Έχει αρκετές μόντες για να κάτσει πάνω,που αμα δεν τις ξέρεις,βράσε ρύζι...(εκτός και αν έχεις δικό σου συνεργείο)
απο καποιες σηζητησεις σε συνεργιο θεσ/νικη ειπε πως μπαινει
κουτα το e39 με μικρες αλαγες τωρα αν ειναι αληθεια η ψεματα δε γνωριζω!
Παιδια μην ξεχνετε οτι η BMW για να παρει homologation για το Μ3 gtr, αναγκαστηκε να βγαλει σε περιορισμενο αριθμο, καποια M3gtr. Αυτα φορουσαν τον V8 του Ε39. Εργοστασιακα, ειναι συλλεκτικα φυσικα μα δεν γινονται να μην υποστηριζονται απο ανταλλακτικα...
Αν πληρωσεις σαφως και μπορει να κατσει κουτα. Αν θες να γλιτωσεις χρηματα ισως χρειαστουν καποιες πατεντες. Εχει γινει σε αρκετες περιπτωσεις και ειναι δοκιμεσμενο.
Το χρεωνει 100.000 ευρω ο Hartge?
Συγνωμη αλλα o G-power χρεωνει λιγοτερα για να σου βαλλει στο Ε46 Μ5 V10 απο το Ε60... Αν θυμαμαι σχεδον στα μισα... Με TUV παρακαλω!
Κανεις για ταξιδι στη Γερμανια?
GiannisRob (18-10-10), patriNOS (18-10-10), Thomelef (18-10-10)
Αν εβρισκα μοτερ P60B40 θα το εβαζα επιτοπου.![]()