Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 61

Θέμα: e46 m3 v8

  1. #41
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω θα συνεχισω κι αλλο λεγοντας, αν ειναι να μπει καποιος V8 στο Ε46 γιατι να μην ειναι του Ε39 Μ5?

    Οπως και να χει υπαρχει λιγο καλυτερη συμβατοτητα εκει.
    γιατι δεν ταιριαζουν οι βασεις μηχανης.... διαφορετικες βασεις το καρτερ του Μ5 με το Μ3.... για να γινει κατι τετοιο πρεπει να αλλαξεις καρτερ και νομιζω οτι στο μοτερ του 39 δεν ταιριαζει καποιο καρτερ απο 3αρι... αλλαζουν δυο βασεις ή κατι τετοιο...

  2. The Following User Says Thank You to patriNOS For This Useful Post:

    BILL007 (18-10-10)

  3. #42
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και όχι μόνο...Εγώ θυμάμαι που έλεγαν ακόμα και για ειδική πατέντα που χρειάζονται τα χταπόδια για να χωρέσει εκεί και κάτι που είχε να κάνει και με το τιμόνι.

    Δεν χρεώνει ο harge 100.000ευρώ την μετατροπή και τελείως τσάμπα...Έχει αρκετές μόντες για να κάτσει πάνω,που αμα δεν τις ξέρεις,βράσε ρύζι...(εκτός και αν έχεις δικό σου συνεργείο)



  4. #43
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    απο καποιες σηζητησεις σε συνεργιο θεσ/νικη ειπε πως μπαινει
    κουτα το e39 με μικρες αλαγες τωρα αν ειναι αληθεια η ψεματα δε γνωριζω!

  5. #44
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pontiosM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    απο καποιες σηζητησεις σε συνεργιο θεσ/νικη ειπε πως μπαινει
    κουτα το e39 με μικρες αλαγες τωρα αν ειναι αληθεια η ψεματα δε γνωριζω!
    κοιτα ο καθενας το κουτα το εννοει με τον δικο του τροπο.. και ενας φιλος με Ζ3 κουτα μπηκε το μοτερ απο το Μ3 το ευρωπαΐκο μεσα αλλα έχει κομμενα και ραμμενα ράμφη και καθε λίγο και λιγάκι σπάει φτερωτή στο ψηγειο απο αποτομο πατα αφησε.....

  6. #45
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο patriNOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    κοιτα ο καθενας το κουτα το εννοει με τον δικο του τροπο.. και ενας φιλος με Ζ3 κουτα μπηκε το μοτερ απο το Μ3 το ευρωπαΐκο μεσα αλλα έχει κομμενα και ραμμενα ράμφη και καθε λίγο και λιγάκι σπάει φτερωτή στο ψηγειο απο αποτομο πατα αφησε.....
    Τετοιες μετατροπες αμα γινονται και εχεις αγχος για να πας εστω και ενα ταξιδι καλυτερα να μη γινονται...

  7. #46
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis_compact Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τετοιες μετατροπες αμα γινονται και εχεις αγχος για να πας εστω και ενα ταξιδι καλυτερα να μη γινονται...
    ταξιδι πας αρκει να μην κανεις αποτομα πατηματα.. το ευτυχες γεγονος ειναι οτι μετα γνωρισε εμενα και τον πηγα στο σωστο μέρος...χαχαχα συμφωνεις Κωνσταντινος? καταλαβες για ποιον λέω...

  8. #47
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδια μην ξεχνετε οτι η BMW για να παρει homologation για το Μ3 gtr, αναγκαστηκε να βγαλει σε περιορισμενο αριθμο, καποια M3gtr. Αυτα φορουσαν τον V8 του Ε39. Εργοστασιακα, ειναι συλλεκτικα φυσικα μα δεν γινονται να μην υποστηριζονται απο ανταλλακτικα...

    Αν πληρωσεις σαφως και μπορει να κατσει κουτα. Αν θες να γλιτωσεις χρηματα ισως χρειαστουν καποιες πατεντες. Εχει γινει σε αρκετες περιπτωσεις και ειναι δοκιμεσμενο.

    Το χρεωνει 100.000 ευρω ο Hartge?
    Συγνωμη αλλα o G-power χρεωνει λιγοτερα για να σου βαλλει στο Ε46 Μ5 V10 απο το Ε60... Αν θυμαμαι σχεδον στα μισα... Με TUV παρακαλω!

    Κανεις για ταξιδι στη Γερμανια?

  9. #48
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια μην ξεχνετε οτι η BMW για να παρει homologation για το Μ3 gtr, αναγκαστηκε να βγαλει σε περιορισμενο αριθμο, καποια M3gtr. Αυτα φορουσαν τον V8 του Ε39. Εργοστασιακα, ειναι συλλεκτικα φυσικα μα δεν γινονται να μην υποστηριζονται απο ανταλλακτικα...
    Tο Μ3gtr φορουσε τον P60B40.

    To M5e39 φορουσε τον S62B50

  10. The Following 3 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    GiannisRob (18-10-10), patriNOS (18-10-10), Thomelef (18-10-10)

  11. #49
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Αν εβρισκα μοτερ P60B40 θα το εβαζα επιτοπου.

  12. #50
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Tο Μ3gtr φορουσε τον P60B40.

    To M5e39 φορουσε τον S62B50
    Ειχα μεινει με την εντυπωση οτι ηταν το ιδιο με καποιες μικρες αλλαγες. Αλλα ιδιο μπλοκ. Τι να πω... Λαθος μου.

    Η μετατροπη παντως με μοτερ απο Ε39 Μ5 σε Ε46 ειναι αρκετα δοκιμασμενη..

Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP