Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Θέμα: Mαγνήτες / Εξοικονόμηση καυσίμου

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μισό λεπτό να βάλω τις σκέψεις μου σε μιά σειρά !!!
    Δηλαδή εχουμε μπροστά μας ένα μαραφέτι, που μειώνει την κατανάλωση μέχρι και 30%, και οι αυτοκινητοβιομηχανίες (Ford, GM, Merc, BMW,κλπ,κλπ) δεν το χρησιμοποιούν αλλά προσπαθούν να μειωσουν την κατανάλωση με προγραματισμό εγκεφάλων.
    Επι πλέον την μειωμένη κατανάλωση, δεν την εμφανίζει το Trip Computer αλλά μόνο ο βενζινάς που θα μας βάλει βενζίνη !
    Απλά πράγματα δηλαδή !
    Βρέ τι κάνει ο κόσμος για να βγάλει το ψωμάκι του !!

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    katsaraios (17-10-10), NickE60 (17-10-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω ξερω γιατι το ανοιξε αυτο το θεμα ο μπογιατζης.......σου λεει αμα κανει δουλεια θα το βαλω και στο σωληνα τροφοδοσιας τις μπογιας....30% οικονομια στο καυσιμο αυτοι, 30% οικονομια στην μπογια εγω......


    Βαλτο εσυ και αμα σου κατσει...σου αλλαζει την ζωη....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μισό λεπτό να βάλω τις σκέψεις μου σε μιά σειρά !!!
    Δηλαδή εχουμε μπροστά μας ένα μαραφέτι, που μειώνει την κατανάλωση μέχρι και 30%, και οι αυτοκινητοβιομηχανίες (Ford, GM, Merc, BMW,κλπ,κλπ) δεν το χρησιμοποιούν αλλά προσπαθούν να μειωσουν την κατανάλωση με προγραματισμό εγκεφάλων.
    συμφωνώ 100%

    ειδικά η BMW (αλλά και όλες οι εταιρίες) τόσα χρόνια, τόση έρευνα, τόση εξέλιξη στα συστήματα ροής καυσίμου, ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αντλίες, συστήματα προθέρμανσης καυσίμου, άμεσος ψεκασμός με ασύλληπτες πιέσεις, αισθητήρες παντού, μεταβλητό χρονισμό vanos/valvetronic, start-stop, ηλεκτρικές αντλίες συστήματος διεύθυνσης και άλλα τέτοια ...έφτασαν ένα 2λιτρο να καταναλώνει 5-6 λίτρα στα 100 χλμ.. και υπήρχε αυτό το σύστημα ελεύθερο να το χρησιμοποιήσει όποιος θέλει και αδιαφόρησαν??

    Ή αυτοί που ασχολούνται με την έρευνα για την εξοικονόμηση καυσίμου είναι άσχετοι, ή αυτό το πράμα δεν κάνει τίποτα ...ένα από τα δύο συμβαίνει

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP