Καλησπέρα συμφορουμητες μου. Αυτή την στιγμή με πιανετε αδιάβαστος, να έχω 4 Μαλαματινες πάνω μου και εναν ΑΥΔΜ που θέλει να μας βγάλει νυχτιατικα για ασκήσεις παρέλασης

Δυστηχως βρίσκομαι μακριά από το αυτοκίνητο αλλιώς θα πήγαινα επιτόπου να ελεγξω για τα σωληνακια. Είμαι όμως σχεδόν σίγουρος ότι τα σωληνακια υποπιεσης της σκαστρας παίρνουν σήμα από την εισαγωγή αλλά τα σωληνακια υποπιεσης των wastegates ελεγχονται από ξεχωριστό κύκλωμα υποπιεσης. Λογικό μου φαίνεται αφού η πίεση μπορεί να ελέγχεται κατα βουλησην από την DME οπότε και να λειτουργούν ανεξάρτητα από την σκαστρα.

Στο e90post είχε γίνει μεγάλο θέμα για το αν οι πελάτες θα ήθελαν κάτι τέτοιο και πολλοί δήλωσαν μεγάλο ενδιαφέρον

Για εμένα πραγματικά μου είναι αδιάφορο. Δεν είναι μόνο ότι θέλω ένα τουρμπατο αυτοκίνητο αλλά και ότι πιστεύω ότι τα τουρμπο είναι αυτά που βελτιώνουν την κατανάλωση λόγω της ροπης που προσφέρουν. Πατώντας λίγο Γκάζι αυτά φουσκώνουν αμέσως ανεβάζοντας μεν απότομα το φορτίο του κινητήρα, φαιρνοντας τον δε σε σημείο που έχει όλη την ροπή του. Διατηρώ πολύ μεγάλη επιφύλαξη αν θα είναι οικονομικκοτερο σε αστικό κύκλο....


Sent from my iPhone using Tapatalk