δεν βρισκεις πιο φθηνο απο αυτο??? ναι αυτο ειναι το apexi!
δεν βρισκεις πιο φθηνο απο αυτο??? ναι αυτο ειναι το apexi!
ειναι πολυ ευκολη η τοποθετηση του, εχει πολυ καλο μανουαλ για την καλωδιωση του, για να καταλαβεις η μονη δυσκολια ειναι στα αμαξια σας που δεν ξερω καθολου να λυσεις τα πλαστικα πισω απ το τιμονι για να βρεις την διακοπτη της μιζας μετα βρισκεις το καλωδιο που κοβει το ρευμα οταν κλεινεις διακοπτη ενωνεις το ενα καλωδιο, ενα καλωδιο ρευματος για βολτομετρο, μια γειωση, ενα καλωδιο στον εγκεφαλο αν θες για να παιρνει απ το λαμδα ή αλλιως το βλεπεις και απ το βολτομετρο και ενα καλωδιο στο χειροφρενο! το τελευταιο αν θελετε το βαζετε ειναι η ασφαλεια ετσι ωστε οταν κατεβαινει το χειροφρενο να σβηνει το αμαξι! και μπενει στο καλωδιακι με τον αισθητηρα που δινει σημα στο λαμπακι του χειροφρενου! αυτο μπορειτε να το παρακαμψετε επειδη εχετε την κονσολα δεν ξερω κατα ποσο ευκολο ειναι!
υ,γ εκει που γινεται πραγματικα δυσκολη η τοποθετηση ειναι στα καινουρια BMW ή στα αυτοκινητα καινουριας τεχνολογιας που εχουν σταρτ μπουτον!
E46 POWER (14-10-10)
Κατάλαβα!!!
Θεωρείς ότι ένας σωστός ηλεκτρολόγος θα μπορέσει να το τοποθετήσει σε BMW με Start button;
(γιατί τοπρόβλημα με το start button είναι ότι απελευθερώνει και την κάρτούλα - κλειδί)
Εννοείς να κλέψεις το σήμα του on - off για το μοτέρ από το ρεύμα που πάει στο ηχοσύστημα;
Θα ήθελα να το παλέψω μόνος αλλά η μ@@@@@ ο άσσος με το παραμικρό κάνει γλινκ γκλονγκ (δεν έχει νερό για υαλοκαθαριστήρες πχ, κάηκε λάμπα, άφησες την πόρτα ανοιχτή, πετρέλαιο στη ρεζέρβα κτλ κτλ) και ανάβουν κάθε λογής γ@@@@@λαμπες στο καντράν, πράγμα που θέλω να αποφύγω.
Αλλά από ότι κατάλαβα το timer απλά κλέβει σήμα και καθυστερεί να δώσει την εντολή του off.
τέσπα, ότι θα το βάλω θα το βάλω, δε νομίζω να είμαι ο πρώτος που βάζει timer σε BMW με start button!
*είχα συνηθίσει από το Ε30 που τα μόνα λαμπάκια στο καντράν ήταν του oil service (και ήταν μονίμως αναμμένα).
ωχ οχι Λευτερη τα μπερδεψα...απο το ραδιο μπορεις να παρεις on-off σημα γενικα για τα οργανακια να να αναβουν με την μιζα! Αλλα εσυ θες απο την μιζα για να κανει το delay! Δεν ξερω...αν δεν βρεις κατι στο νετ θα πρεπει να πασ σε η λεκτρολογο προκειμενου να μην μαδισεις ολη την πλεξουδα!!
*αστα φιλε σαν το Ε30 δεν ειναι τιποτα!! εγω στον ασσο δεν εχω αγγιξει τιποτα!
spar@ (17-10-10)
φιλε μου καθε νεα τεχνολογια εχει και τα αρνητικα της...βεβαια εχουμε φτασει σε σημειο να καιγεται μια ασφαλεια και να μενει το αμαξι..λοιπον το θεμα με το σταρτ μπουτον ειναι περιεργο...οπως προβλημα επισης αντιμετωπιζεις και με περιεργους συναγερμους, με το turbo timer!
αν θες να το προσπαθησεις εδω ειμαστε να βοηθησουμε, αν δεν εχεις συναγερμο και δν εχεις χρονο-διαθεση να ασχοληθεις μπορεις να βαλεις εναν συναγερμο με τουρμποταιμερ-εκκινητη!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη spar@ : 14-10-10 στις 22:16
ενας σωστος ηλεκτρολογος ηθελε ενα 2ωρο πρωτη φορα π εβαλε...γιατι εμεις δεν τα καταφεραμε...σπυρο δεν ειναι το ρευμα ολη δουλεια δλδ αυτο που λες με το ραδιο σιντι αν το βαλεις εκει οταν σβηνεις το μοτερ θα παιζει μουσικη 5 λεπτα και θα σβηνει το ραδιο cd το θεμα ειναι να μενει η μηχανη ανοιχτη αρα θελουμε διακοπτη μιζας!
m-power_01 (14-10-10)