Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 26

Θέμα: turbo timer 320d

  1. #11
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ειναι πολυ ευκολη η τοποθετηση του, εχει πολυ καλο μανουαλ για την καλωδιωση του, για να καταλαβεις η μονη δυσκολια ειναι στα αμαξια σας που δεν ξερω καθολου να λυσεις τα πλαστικα πισω απ το τιμονι για να βρεις την διακοπτη της μιζας μετα βρισκεις το καλωδιο που κοβει το ρευμα οταν κλεινεις διακοπτη ενωνεις το ενα καλωδιο, ενα καλωδιο ρευματος για βολτομετρο, μια γειωση, ενα καλωδιο στον εγκεφαλο αν θες για να παιρνει απ το λαμδα ή αλλιως το βλεπεις και απ το βολτομετρο και ενα καλωδιο στο χειροφρενο! το τελευταιο αν θελετε το βαζετε ειναι η ασφαλεια ετσι ωστε οταν κατεβαινει το χειροφρενο να σβηνει το αμαξι! και μπενει στο καλωδιακι με τον αισθητηρα που δινει σημα στο λαμπακι του χειροφρενου! αυτο μπορειτε να το παρακαμψετε επειδη εχετε την κονσολα δεν ξερω κατα ποσο ευκολο ειναι!
    υ,γ εκει που γινεται πραγματικα δυσκολη η τοποθετηση ειναι στα καινουρια BMW ή στα αυτοκινητα καινουριας τεχνολογιας που εχουν σταρτ μπουτον!

  2. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    E46 POWER (14-10-10)

  3. #12
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κατάλαβα!!!

    Θεωρείς ότι ένας σωστός ηλεκτρολόγος θα μπορέσει να το τοποθετήσει σε BMW με Start button;

    (γιατί τοπρόβλημα με το start button είναι ότι απελευθερώνει και την κάρτούλα - κλειδί)

  4. #13

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κατάλαβα!!!

    Θεωρείς ότι ένας σωστός ηλεκτρολόγος θα μπορέσει να το τοποθετήσει σε BMW με Start button;

    (γιατί τοπρόβλημα με το start button είναι ότι απελευθερώνει και την κάρτούλα - κλειδί)
    Λευτερη σιγουρα...μπορεις να παρεις on-off απο το ηχοσυστημα

  5. #14
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λευτερη σιγουρα...μπορεις να παρεις on-off απο το ηχοσυστημα
    Εννοείς να κλέψεις το σήμα του on - off για το μοτέρ από το ρεύμα που πάει στο ηχοσύστημα;

    Θα ήθελα να το παλέψω μόνος αλλά η μ@@@@@ ο άσσος με το παραμικρό κάνει γλινκ γκλονγκ (δεν έχει νερό για υαλοκαθαριστήρες πχ, κάηκε λάμπα, άφησες την πόρτα ανοιχτή, πετρέλαιο στη ρεζέρβα κτλ κτλ) και ανάβουν κάθε λογής γ@@@@@λαμπες στο καντράν, πράγμα που θέλω να αποφύγω.

    Αλλά από ότι κατάλαβα το timer απλά κλέβει σήμα και καθυστερεί να δώσει την εντολή του off.

    τέσπα, ότι θα το βάλω θα το βάλω, δε νομίζω να είμαι ο πρώτος που βάζει timer σε BMW με start button!
    *είχα συνηθίσει από το Ε30 που τα μόνα λαμπάκια στο καντράν ήταν του oil service (και ήταν μονίμως αναμμένα).

  6. #15
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ενας σωστος ηλεκτρολογος ηθελε ενα 2ωρο πρωτη φορα π εβαλε...γιατι εμεις δεν τα καταφεραμε...σπυρο δεν ειναι το ρευμα ολη δουλεια δλδ αυτο που λες με το ραδιο σιντι αν το βαλεις εκει οταν σβηνεις το μοτερ θα παιζει μουσικη 5 λεπτα και θα σβηνει το ραδιο cd το θεμα ειναι να μενει η μηχανη ανοιχτη αρα θελουμε διακοπτη μιζας!

  7. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    m-power_01 (14-10-10)

  8. #16

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εννοείς να κλέψεις το σήμα του on - off για το μοτέρ από το ρεύμα που πάει στο ηχοσύστημα;

    Θα ήθελα να το παλέψω μόνος αλλά η μ@@@@@ ο άσσος με το παραμικρό κάνει γλινκ γκλονγκ (δεν έχει νερό για υαλοκαθαριστήρες πχ, κάηκε λάμπα, άφησες την πόρτα ανοιχτή, πετρέλαιο στη ρεζέρβα κτλ κτλ) και ανάβουν κάθε λογής γ@@@@@λαμπες στο καντράν, πράγμα που θέλω να αποφύγω.

    Αλλά από ότι κατάλαβα το timer απλά κλέβει σήμα και καθυστερεί να δώσει την εντολή του off.

    τέσπα, ότι θα το βάλω θα το βάλω, δε νομίζω να είμαι ο πρώτος που βάζει timer σε BMW με start button!
    *είχα συνηθίσει από το Ε30 που τα μόνα λαμπάκια στο καντράν ήταν του oil service (και ήταν μονίμως αναμμένα).
    ωχ οχι Λευτερη τα μπερδεψα...απο το ραδιο μπορεις να παρεις on-off σημα γενικα για τα οργανακια να να αναβουν με την μιζα! Αλλα εσυ θες απο την μιζα για να κανει το delay! Δεν ξερω...αν δεν βρεις κατι στο νετ θα πρεπει να πασ σε η λεκτρολογο προκειμενου να μην μαδισεις ολη την πλεξουδα!!

    *αστα φιλε σαν το Ε30 δεν ειναι τιποτα!! εγω στον ασσο δεν εχω αγγιξει τιποτα!

  9. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    spar@ (17-10-10)

  10. #17

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    ενας σωστος ηλεκτρολογος ηθελε ενα 2ωρο πρωτη φορα π εβαλε...γιατι εμεις δεν τα καταφεραμε...σπυρο δεν ειναι το ρευμα ολη δουλεια δλδ αυτο που λες με το ραδιο σιντι αν το βαλεις εκει οταν σβηνεις το μοτερ θα παιζει μουσικη 5 λεπτα και θα σβηνει το ραδιο cd το θεμα ειναι να μενει η μηχανη ανοιχτη αρα θελουμε διακοπτη μιζας!
    ναι ρε δεν προσεξα...παρασυρθηκα με το χαλμιτερ που λεγαμε

  11. #18
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εννοείς να κλέψεις το σήμα του on - off για το μοτέρ από το ρεύμα που πάει στο ηχοσύστημα;

    Θα ήθελα να το παλέψω μόνος αλλά η μ@@@@@ ο άσσος με το παραμικρό κάνει γλινκ γκλονγκ (δεν έχει νερό για υαλοκαθαριστήρες πχ, κάηκε λάμπα, άφησες την πόρτα ανοιχτή, πετρέλαιο στη ρεζέρβα κτλ κτλ) και ανάβουν κάθε λογής γ@@@@@λαμπες στο καντράν, πράγμα που θέλω να αποφύγω.

    Αλλά από ότι κατάλαβα το timer απλά κλέβει σήμα και καθυστερεί να δώσει την εντολή του off.

    τέσπα, ότι θα το βάλω θα το βάλω, δε νομίζω να είμαι ο πρώτος που βάζει timer σε BMW με start button!
    *είχα συνηθίσει από το Ε30 που τα μόνα λαμπάκια στο καντράν ήταν του oil service (και ήταν μονίμως αναμμένα).
    φιλε μου καθε νεα τεχνολογια εχει και τα αρνητικα της...βεβαια εχουμε φτασει σε σημειο να καιγεται μια ασφαλεια και να μενει το αμαξι..λοιπον το θεμα με το σταρτ μπουτον ειναι περιεργο...οπως προβλημα επισης αντιμετωπιζεις και με περιεργους συναγερμους, με το turbo timer!
    αν θες να το προσπαθησεις εδω ειμαστε να βοηθησουμε, αν δεν εχεις συναγερμο και δν εχεις χρονο-διαθεση να ασχοληθεις μπορεις να βαλεις εναν συναγερμο με τουρμποταιμερ-εκκινητη!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη spar@ : 14-10-10 στις 22:16

  12. #19
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    οτι μπαινει μπαινει παντως apexi σε σταρτ μπουτον...απλα στο αμαξι π εγινε η τοποθετηση αφου επαιρνε μπροστα με την καρτα αν δεν το εσβηνες δουλευε κανονικα και χωρις την καρτα...δλδ αν πηγαινα εγω καπου το αφηνα να δουλευει εβγαινα κλειδωνα και μετα το ξαναεπαιρνα δουλευε κανονικα, την καρτα την ζητουσε κατα την εκκινηση! ετσι γινεται και στα bmw?αν γινεται ετσι απ οτι καταλαβαινετε η καρτα δεν ειναι το προβλημα...

  13. #20
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή Re: turbo timer 320d

    Περιττό είναι το turbo timer στην κυριολεξία. Απλά ρολαρεις σε χαμηλές στροφές και χωρίς φορτίο πριν φτάσεις σπίτι, κάθεσαι και 1-2 λεπτά να μαζέψεις κινητό, τσιγάρα και ότι άλλο έχεις και μετά σβηνεις. Είναι κάτι που δεν χρειάζεται και είναι περιττό έξοδο κιόλας


    Sent from my iPhone using Tapatalk

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP