Παρακαλώ!
Ναι, μιλαμε για τουλαχιστον 1 1/2 χρονο μεχρι να μπει το μοτερ στην Χ1. Σου υπογραφω οτι θα μπει πρωτα στην 3αρα και επειτα στην υπολοιπη γκαμα (ασσος, Χ1, Χ3, Ζ).
Και να ειμαι ειλικρινης, ισως και ο 1 1/2 χρονος να ειναι λιγο. Σκεφτομουν οτι η 3αρα θα παρουσιαστει τελος του 2011 στην καλυτερη. Σιγουρα οχι νωριτερα, αλλα το πολυ μεχρι Γεναρη του 2012. Απο την παρουσιαση στην εκθεση βαλε αλλους 2 περιπου μηνες (και παλι στην καλυτερη) μεχρι να παει στις εκθεσεις και να αρχισουν οι παραγγελιες. Επισης, για καποιο μυστηριο λογο, μπορει να συνεχισουν την ηλιθια τακτικη που ειχαν και με το 5GT, δηλαδη πρωτα τα μεγαλα μοτερ στην αγορα και μετα τα μικροτερα/οικονομικοτερα/πιο συμφεροντα. Αλλα αυτο δεν μπορω να στο εγγυηθω.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι η Χ1 πουλαει καλυτερα απ'οτι περιμεναν, αρα δεν βιαζονται να της κανουν καποια μικροαλλαγη/προσθηκη (βλεπε τον 1.6Τ στην γκαμα κινητηρων της) ωστε να παρει ωθηση στις πωλησεις. Για παραδειγμα στην προηγουμενη Χ3, ο 1,8 Ντιζελ μπηκε πανω μονο τον τελευταιο χρονο πωλησεων για να τονωσει τις πεσμενες πωλησεις πριν την ελευση της νεας Χ3.
Βεβαια η πωλησεις της Ε9Χ ειναι αρκετα πεσμενες σε σχεση με τον (υπερτροφοδοτουμενο) ανταγωνισμο οποτε θα ηταν ηλιθιο να μην δωσουν τον 1.6Τ εξαρχης κατα τη γνωμη μου.
Επιμενω παντως, πως στην Χ1 θα μπει απο το Model Year 2012 (ΜΥ12).
Εγω στη θεση του Σταματη δεν θα περιμενα. Δεν μπορεις ποτε να εισαι σιγουρος με τις εταιριες αυτες...
Φιλικα,
Γιαννης











Απάντηση με παράθεση



