Εγω θα προτιμουσα το Τιγκουαν γτ εχει πιο καλο γκαζι.
Tiguan
RAV-4
φιλαρακο εδω ειναι πεν-βε φλορουμ, παρε 46αρι μεταχειρο, ή ακομα καλυτερα ενα Ε36 σκυλοφτιαγμενο!
Εγω θα προτιμουσα το Τιγκουαν γτ εχει πιο καλο γκαζι.
Πάντως, η Χ1 1.6 Τ που αν δεν κάνω λάθος θα αποδίδει περί τα 200 άλογα, αποκλείεται να έχει κάτω από 40+ χιλιάρικα (τιμολογιακά θα πλησιάζει τις 6 κύλινδρες τωρινές Χ3, αφού η νέα Χ3 θα είναι ακριβότερη) και όπως πάντα, με τον σπαρτιάτικο εξοπλισμό των "βασικών" bmw.
Άρα, δε νομίζω ότι τίθεται θέμα σύγκρισης με rav και tiguan, τιμολογιακά τουλάχιστον.
Αν βγει Χ1 με τον 1.3 Τ, μπορεί να πλησιάζει στα παραπάνω, αλλά και πάλι suv με μόλις 1300 κυβικά, τουρμπίνες, μέτρια αξιοπιστία (αν μοιάζει στις σύγχρονες bmw) και ακριβά ανταλλακτικά και πάλι το βγάζει εκτός συναγωνισμού.
Είναι και άσχημη και για την ποιότητα του εσωτερικού της γράφεται πως δεν είναι αντάξια της bmw.
Στα χρήματα που περίπου θα έχει, δεν θα την επέλεγα με τίποτα. Καλύτερα να κρατήσει κανείς λεφτά και να πάει σε Χ3, αν ντε και καλά θέλει premium suv. Πιο πολύ τόπο θα πιάσουν.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Ναι, σωστα, F30 ηθελα να πω! Εχεις δικιο.
Οσο για το ποιο προηγειται χρονικα, αν και το λογικο θα ηταν να παρουσιαστει πρωτα ο ασσος μιας και κυκλοφορησε νωριτερα, ωστοσο τον τελευταιο καιρο ακουγονται διαφορα μυστηρια πραγματα. Η ουσια ειναι οτι ο επομενος ασσος και η σειρα 3 θα εχουν κοινη πλατφορμα και οτι θα βγαινουν απο κοινη γραμμη παραγωγης, αρα η μεταβαση απο τις Ε8Χ και Ε9Χ στις F20 και F30 θα πρεπει να γινει σε συντομο χρονικο διαστημα. Και επισης επειδη ο ασσος πουλαει ακομα παρα πολυ καλα, ενω η σειρα 3 ειναι κατω των προσδοκιων, η διαρκεια παρουσιας του ασσου στην αγορα θα ειναι η μεγιστη δυνατη.
Παντως αυτη τη στιγμη κανενα απο τα δυο μοντελα δεν ειναι στη φαση FEP, συνεπως και τα δυο απεχουν τουλαχιστον ενα με εναμιση χρονο απο την παρουσιαση τους.
Οσο για τους πολυσηζητημενους 1.3Τ και 1.6Τ, οπου ακους πολλα κερασια κρατα μικρο καλαθι. Σιγουρα ο 1.6Τ ειναι απαραιτητος γιατι ο ανταγωνισμος εχει εξαιρετικα υπερτροφοδοτουμενα μοτερ απεναντι σε αρκετους "ασθενικους" ατμοσφαιρικους της BMW. Για τον 1.3Τ ακουω πολλα και διαφορα, και δυσκολευομαι να πιστεψω τα περισσοτερα.
Συγγνωμη για το off-topic αλλα δεν μπορουσα να αντισταθω στον πειρασμο![]()
Nino (12-10-10)
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.
Δηλαδή λες ότι έχουμε ακόμα τουλάχιστον 1 1/2 χρόνο μέχρι να μπει αυτό το μοτέρ στη Χ1, σωστά?
Πάντως εγώ Σταμάτη θα περίμενα. Επίσης αν αποφασίσεις vw, θα άξιζε να περιμένεις για το επερχόμενο f/l του Τig μιας που δε φαίνεται να είναι μακριά. Φώτα (νέα ταυτότητα) αλά νέο Τοuareg, Jetta etc.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ξενέρωμα από το να παρουσιαστεί f/l ή ακόμα και νέο μοντέλο, μερικούς μηνές αφού κάνεις την αγορά.
Για το Toyota δεν έχεις ουσιαστικό λόγο να το επιλέξεις. Πέρα του ότι το έχει σιχαθεί το μάτι μου με τη παρωχημένη του σχεδίαση, πρέπει λογικά να βγει όπου νά ναι και το νέο μοντέλο.
Επίσης μη ξεχνάμε ότι μόλις παρουσιάστηκε το Tig (που τότε btw είχε και μόλις 26.500 το trend), είχε τραβήξει το χαλί κάτω από τα πόδια του rav. Τότε οι μάγκες της toyota την είχανε δει μονοπώλιο και πουλάγανε όσο να ναι με τη 'πλούσια' (και καλά) έκδοσή του να ξεπερνά τα 40.000. Ύστερα προσγειωθήκανε λιγάκι ανώμαλα και αρχίσανε τις προσφορές, βγάλανε και το 2-κίνητο να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος.
Αν και το Tig έχει ακριβύνει σημαντικά από τότε, πιστεύω ότι παραμένει η κορυφαία επιλογή στη μεσαία suv κατηγορία.
ΥΓ: To 2-κίνητο που είπανε ότι θα βγάλουνε τώρα που θα είναι και πιο οικονομικό, το ρώτησες ???
40+ χιλιαρικα εχει η τετρακυλινδρη 2.0 τωρινη Χ3 και αυτα στη βασικη εκδοση,η εξακυλινδρη που ειναι απο 2.5 και πανω παει πολυ ψηλα...
Τωρα να δω 1600 T σε χ1 που θα εχει 200 αλογα και θα...
εδω η νεα Χ3 εχει τον diesel κινητηρα με 184 αλογα,ο τριλιτρος παει στα 306 και συζητανε και για διλιτρη εκδοση βενζινης που θα ειναι σχεδον στα προηγουμενα (150) με χαρακτηριστικο την μειωμενη καταναλωση.
Ας βγαλουν την σειρα 3 με καμια σοβαρη επιδοση που να μπορει να ανταγωνιστει το αντιπαλα "στρατοπεδα" και μετα κανουν και την χ1...
εμενα ασπρισαν τα μαλλια και ακομα περιμενω μικρους τουρμπο απο τη BMW
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
Nino (12-10-10)
Ptboul (12-10-10)
θελεις και με golf 4 απο σταση...