Για να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου, αληθεύει ρε παίδες το ότι οι φανατικοί της φίρμας, ποτέ δεν παραδέχτηκαν τις 924,944,928 σαν αυθεντικές και αν αληθεύει, ο λόγος είναι της μη τοποθέτησης του μοτέρ πίσω?
Για να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου, αληθεύει ρε παίδες το ότι οι φανατικοί της φίρμας, ποτέ δεν παραδέχτηκαν τις 924,944,928 σαν αυθεντικές και αν αληθεύει, ο λόγος είναι της μη τοποθέτησης του μοτέρ πίσω?
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
Ειχα την τυχη να εχω αδελφικο φιλο με τουρμπο 944 και με cup ζαντες εποχη 90.
Απο τα ομορφοτερα σειπς εβερ
Κωστα το βλεπω στην γλυφαδα και το χαζευω σα παιδακι
Αν δεν ειναι 911 και αεροψυκτη...
Μια 944 ηταν το πρωτο γρηγορο αμαξι που οδηγησα σαν πιτσιρικας καπου στα 15 και συνηθισμενος απο τη gullieta που ειχαμε (2λιτρη 130hp) εβαλα 2α με γεματο γκαζι ο μα...κας.Παλι καλα ειχα τον θειο μου διπλα και αρπαξε το τιμονι να κανει το αναποδο.Ακομα την εχει αλλα δυστυχως οχι σε καλυτερη κατασταση
Αληθεύει Γιώργο. Η αμφισβήτηση ξεκίνησε από την 924 η οποία φόρεσε μηχανικά μέρη από audi 100 (2lt) και από την αστεία ιπποδύναμη που απέδιδε γιά porsche ... H 944 διόρθωσε με την εφάνισή της την αστεία εικόνα του 924 με τα φαρδιά μετατρόχια, την καλή ιπποδύναμη και τα καλύτερα φρένα. Ομως το κακό είχε γίνει στη δημόσια εικόνα της. Οσο γιά την 928, παρά τον 8κυλινδρο, δεν ικανοποίησε κυρίως λόγω βάρους και κρατήματος ...
To 915 & to 924 όλοι το κορόιδευαν Πάνο.
Όταν όμως βγήκε το 944 και κυρίως η turbo, η S και η S2 ο ειδικός τύπος είχε γράψει τα καλύτερα. Το ίδιο και για την 968 αργότερα. Δε θυμάμαι να είχα διαβάσει πουθενά κάποιο αρνητικό σχόλιο ή κάποιος να αμφισβητούσε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο πρόκειται για μια καθαρόαιμη Porsche.