Μπορεί να έχει αλλάξει στα 40 χρόνια του, αλλά έχει περιέλθει στην ουσία πλέον, σε εκδοτικό οίκο του οποίου κύριο προιόν είνα τα έντυπα lifestyle.
Συνεπώς πέφτοντας στο λούκι αυτό, επόμενο ήταν να αλλοτροιωθεί ο αρχικός χαρακτήρας του, η ύλη του, ο αρχικός προσανατολισμός του ιδρυτή του.
Ο οποίος αν και πολύπειρος, κατάφερε να πέσει στην λούμπα και σχεδόν να καταστραφεί οικονομικά. Πιστεύω δε, αντίθετα με όσα λέει, ο κύριος υπαίτιος είναι ο εαυτός του.
Προσωπικά όμως, κάνοντας μια συνολική αναδρομή σην σραντάχρονη πορεία του, την βρίσκω θετικότατη και δεν μπορώ να την αγνοήσω.
Δεν μπορώ να μη δώ τις αξιόλογες παρουσιάσεις νέων μοντέλων, τα τεχνικά άρθρα για αναρτήσεις, κινητήρες, μετάδοσης κίνησης, άρθρα για τον πραγματικό οδηγό, παρουσιάσεις αγώνων και αγωνιζομένων, την κατά καιρούς αρθρογραφία στις σελίδες του, συγγραφέων, καθηγητών, επιστημόνων για θέματα συνολικότερου ενδιαφέροντος.
Ισως να παίζει ρόλο και η ηλικία μου, αλλά εκτός από 1-2 περιοδικά αυτοκινήτου που τα βρίσκω ενδιαφέροντα και με σωστή ύλη, τα υπόλοιπα που αναφέρονται σε τουρμπίνες, μπιέλες, εξατμίσεις, 0-100, 0-400, 600, 1000 άλογα και λοιπές καγκουροκατασκευές μετατροπών μου αφήνουν παντελώς αδιάφορο.









Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
Απάντηση με παράθεση
