Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 169

Θέμα: τα σαραντάχρονα των "τροχών"

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.126
    Thanked
    12714
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ότι και να είναι πλέον το συγκεκριμένο περιοδικό (σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι), δεν παύει να είναι το μέσο που ως έφηβος, μέσα απο τις σελίδες του "ταξίδευα" και ονειρευόμουν...
    Ήμουν μικρός τότε και όλα έδειχναν "μεγάλα" και "άπιαστα".
    Τότε τα 120 άλογα μιας Veloce φάνταζαν "τρελά γκάζια" και τώρα λέμε ότι και τα τριπλάσια δεν είναι αρκετά.

    Τέσπα για μένα το συγκεκριμένο έντυπο σημαίνει πολλά και σέβομαι την ιστορία του.
    Ας τα εκατοστήσει !

  2. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    gant (10-10-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11987
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην ουσία τώρα. Σε εποχές που δεν υπήρχε σοβαρός ειδικός τύπος, έμαθα πολλά για αυτό που λέγεται αυτοκίνητο.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχω σταματησει να αγοραζω τους 4Τ εδω και πολυ καιρο.
    Καποτε ηταν το αγαπημενο μου περιοδικό.

    Παντως για να πω την αληθεια, φαίνονταν το πράγμα απο πιο παλια.
    Η "προσφυγή στην αυθεντία", ο αλαζονικός σχολιασμός, κλπ κλπ
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ότι και να είναι πλέον το συγκεκριμένο περιοδικό (σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι), δεν παύει να είναι το μέσο που ως έφηβος, μέσα απο τις σελίδες του "ταξίδευα" και ονειρευόμουν...

    Τέσπα για μένα το συγκεκριμένο έντυπο σημαίνει πολλά και σέβομαι την ιστορία του.
    Απόψεις που με εκφράζουν στο 100%. Σαν αναγνώστης - έφηβος, πρωτοταξίδεψα κ μυήθηκα (και καλά..) στον κόσμο των 4 άρων αλλά κ των 2Τ με το αντίστοιχο περιοδικό (αλήθεια τι απέγινε?)

    Μετά με κέρδισε το νεόφερτο ΑΜS ( το νέο Golf 3 & Opel Astra ήταν το πρώτο τεύχος τους Γενάρη του ΄92 αν θυμάμαι καλά)

    Προτιμώ να κρατήσω την ρομαντική εικόνα τους λοιπόν
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ότι και να είναι πλέον το συγκεκριμένο περιοδικό (σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι), δεν παύει να είναι το μέσο που ως έφηβος, μέσα απο τις σελίδες του "ταξίδευα" και ονειρευόμουν...
    Ήμουν μικρός τότε και όλα έδειχναν "μεγάλα" και "άπιαστα".
    Τότε τα 120 άλογα μιας Veloce φάνταζαν "τρελά γκάζια" και τώρα λέμε ότι και τα τριπλάσια δεν είναι αρκετά.

    Τέσπα για μένα το συγκεκριμένο έντυπο σημαίνει πολλά και σέβομαι την ιστορία του.
    Ας τα εκατοστήσει !
    βαγγελη δεν εχω καμια προθεση να κατηγορησω τη σεβαστη εταιρια που εκδιδει τους 4Τ.
    αλλωστε υπηρξα κι εγω μελος της για μια 10ετια.
    και κακο δεν μου εκαναν οι ανθρωποι, αντιθετως εμαθα πολλα.
    ουτε βεβαια μου χαρισαν, οτι λιγα πετυχα ηταν προϊον σχεδον αποκλειστικα δικης μου εργασιας με ελαχιστη ως μηδενικη βοηθεια.
    αλλα ουτε αυτο ειναι κακο. μαλλον καλο ειναι.

    οι περισσοτεροι απο εμας ως εφηβοι και ως παιδια ακομα, ξεκινησαμε την ενασχοληση μας με το αυτοκινητο μεσω των σελιδων των 4Τ και του Auto-εξπρες.
    απο τοτε ομως κυλησε πολυ νερο στο αυλακι...

    οπως λεει και ο κωστας λογοι πρακτικοι και επιβιωσης επιβαλουν την αλλαγη.
    πολλες φορες μαλιστα η αλλαγη δεν ειναι μονο απαραιτητη, αλλα και επιθυμητη.

    το κακο ειναι να προσπαθεις να πεισεις τους αλλους οτι δεν αλλαξες, οτι εμεινες ο ιδιος, οταν ειναι οχι μονο εμφανες αλλα αντικειμενικα παραδεκτο οτι αυτο δεν συμβαινει...

    η αλαζονικη, η υπερφίαλη συμπεριφορα, η αποκοπη απο την πραγματικοτητα ειναι ενας σιγουρος τροπος ωστε να παρθουν λαθος αποφασεις και να αποτυχει μια προσπαθεια καταληγοντας στο στρατοπεδοτου "εχθρου"...
    ο οποιος απο εχθρος μετονομαζεται σε σωτηρας...

    ετσι αγαπητε μου βαγγελη το περιοδικο της εφηβιας μας δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το σημερινο.

    πως θα μπορουσε αλλωστε...
    οι συνθηκες αλλαζουν, τα οικονομικα μεγεθη μεταβαλονται, η αγορα δεν μενει η ιδια.
    το κυριοτερο ομως αλλαζουν οι ιδιοι οι ανθρωποι.
    δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω αν τα λογια του πρωτου εντιτοριαλ ηταν αληθινα και απλα στην πορεια το "καστρο" ακολουθησε τα σημεια των καιρων.
    ή αν ηταν απο την αρχη καλπικα και υποκριτικα, μιας και η συνεχεια ηταν εντελως αλλιωτικη...

    για παραδειγμα κανεις δεν υποχρεωσε το Δημοσιογραφο (με Δ κεφαλαιο και οχι επιχειρηματια) οπως ο ιδιος πομποδως αυτοπροδιοριζοταν και αυτοπροσδιοριζεται, να συναψει μεγκα-ντηλς με διαφορα "μουτρα" την εποχη του ελληνικου "ελντοραντο".
    κανεις δεν τον υποχρεωσε να μπει στο χρηματιστηριο και να αντλησει χρηματα απο το μικρο-επενδυτικο κοινο.
    κανεις δεν τον υποχρεωσε να γινει "ομιλος" (λεξη της μοδας) εταιριων.
    κανεις δεν τον υποχρεωσε να μπει σε λημερια που δεν ηξερε.
    κανεις δεν τον υποχρεωσε να ξεκινησει μια φρενηρη κουρσα επεκτασης.
    κανεις δεν τον υποχρεωσε να κανει το μαγαζι του ετσι, που δεν ηξερε τι γινοταν μεσα.

    οπως ο ιδιος αναφερει η εταιρια ηταν υγιεστατη, με πολυ καλο ονομα (αυτο το επιβεβαιωνω και προσωπικα), με ελαχιστα δανεια.

    αληθεια τι μεσολαβησε για να φτασει να συστεγαζεται με "τη σαρα και τη μαρα", τους "μυρωδατους & σκαφατους της μυκονου" (οπως τους αποκαλουσε ο ιδιος καποτε και,) οπως σημειωνει πιο πανω και ο νικολας?

    το μονο που μπορω να σκεφτω, ειναι μεθη της επιτυχιας, αδυναμια αντικειμενικης κατανοησης της πραγματικοτητας, ανθρωπινη ματαιοδοξια...

    το αποτελεσμα ορατο πλεον....

    στο θεμα της πρωτοποριας, ουτε εδω θα συμφωνησω 100%, διοτι πριν τους 4Τ προηγηθηκαν αλλα καλα εντυπα.
    αλλα και μετα υπαρξαν αλλοι ανθρωποι στην ελλαδα που καταφεραν περισσοτερα πραγματα και σε πιο συντομο χρονικο διαστημα απ΄οτι ο καββαθας.
    απλως ο τελευταιος ειχε (και εχει) το ταλεντο να προβαλει πολυ καλυτερα και να μεγενθυνει τα πραγματικα (που δεν αμισβητουνται παντως) επιτευγματα και πρωτοβουλιες.

    για παραδειγμα θα αναφερω τη "χαροκαμενη" μανα που καταφερε και γεμισε την εθνικη αθηνων-πατρων με προειδοποιητικες πινακιδες.
    μερικες φορες η δυναμη και η επιμονη ενος ανθρωπου υπερβαινει τα συνηθισμενα.

    ετσι το θεμα δεν ειναι να καθησουμε σε ενα τραπεζι και να σκεφτουμε ή να πουμε μερικες ιδεες...
    "ιδεες εχω ενα σωρο, γεματο το συρταρι" συνήθιζε να αναφερει ο ιδιος ο "δασκαλος", "ποιος θα τις υπολοποιησει δεν μου ειπατε", συνεχιζε...

    πραγμα απολυτα σωστο, μιας και οτι προλαβε να κανει πριν καθησει στην αναπαυτικη καρεκλα του επιχειρηματια και ξεχασει κατ' ουσιαν το δημοσιογραφο (παρα τους περι του αντιθετου κατηγορηματικους ισχυρισμους), ηταν πολυ συχνα ωραιο, ποιοτικο, ευρηματικο, καινοτομο, ειχε αυτο το κατι στο οποιο στηριχθηκε και χτιστηκε ο μετεπειτα "ομιλος"...

    ετσι σαν δημοσιογραφος ο καββαθας φυσικα και μπορει να χαρακτηρισθει ως "φαινομενο" για τα ελληνικα -και οχι μονο- δεδομενα για πολους και διαφορους λογους, αλλα σαν επιχειρηματιας η πραξη εδειξε οτι παρα το οτι ξεκινησε καλα, στο τελος απετυχε παταγωδως...
    πραγμα που δεν το υποστηριζω εγω, αλλα φαινεται πολυ καθαρα απο την πορεια και καταληξη των ΤΕ.

    ετσι εν κατακλειδι μολις ειδα το περιοδικο στο περιπτερο η αληθεια ειναι οτι απογοητευτηκα.
    αυτη η φωτογραφιση του εξωφυλλου ως "τσε της αυτοκινησης" μου φαινεται ως μια λυπηρη προσπαθεια που συγκροτηματος αυτου που ανηκει πλεον το περιοδικο, να εκμεταλευτει να "πουλησει" οσο προλαβαινει ακομα το "παλαι ποτε" δυνατο χαρτι.

    περα απο το γεγονος οτι "τσε" απο του οποιου τα χερια περασαν ανωνυμες εταιριες, ακινητα δισεκατομυριων, παχνιδια χρηματιστηριου, μεγκα-ντηλς με τραπεζες κλπ, στη δικη μου συνειδηση δε νοειται, η ιστορια αυτη μου προκαλει θλιψη.

    μου μοιαζει καπως σαν την ιστορια με τον μάικλ τζακσον ή παλιοτερα με τον ελβις, που οι "συμμορίες" του παρασκηνιου ηθελαν σωνει και καλα να τους ανεβασουν στη σκηνη "μισοπεθαμενους" για την τελευταια "κονομα"...

    και οι 500 σελιδες διαφημιση που λεει ο σταματης ειναι μια ακομα επιβεβαιωση της εντυπωσης μου.

  5. The Following 3 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    katsaraios (08-10-10), Kostas_1 (08-10-10), Nikos (08-10-10)

  6. #4
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εχω κανει 4 μετακομισεις και το βαρος των 4τροχων ακομα το θυμαμαι!!!

    Ναι!!!! δεν εχανα τευχος για 20+ χρονια...(πριν 5-6χρονια σταματησα να το αγοραζω....)αλλα και δεν πετουσα κανενα τευχος!!!ηταν "ιερα"...και ας φωναζε η γυναικα μου "δεν υπαρχει χωρος!!!" ..."πεταξε τα!!!"

    Δυστυχως στην τελευταια μετακομιση, στο αγορασμενο δικο μου πλεον σπιτι ,ηταν που η ανακυκλωση παρελαβε τα κιβωτια με τα αψογης καταστασης περιοδικα οπου το 99% ηταν οι 4τροχοι!!!

    Ενταξη....δεν το πολυσκεφτηκα αλλα ειχα χασει τον ενθουσιασμο για το συγκεκριμενο περιοδικο....τι και πως....μαλλον τα εχετε πει πιο πανω.

    Το μονο που κρατησα ηταν 3 τευχη με μαυρο εξωτερικο περιβλημα που ειχαν ολο τα μοντελα απο ολες τις μαρκες αυτοκινητων.

    Αυτα για να τα παρω χρειαστηκε τουλαχιστον ενας χρονος να μαζευω κουπονια που ηταν μεσα στους 4τροχους!!!!

    Δεν ξερω γιατι και πως, αλλα ενω επαιρνα παραλληλα πριν 7χρονια και για δυο χρονια και το EVO κατεληξα να παιρνω μονο το EVO καθε μηνα....

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP