- 
	
	
		
		
		
		
			  
			
				
					Απο πολυ εγκυρη πηγη, εμαθα σημερα τα εξης:
 
 Στρεπτικη ακαμψια - structural rigidity/body stiffness
 
 Mercedes Benz E-Klasse: 29,500nm/degree
 BMW 5 Series F10: approx. 35,500nm/degree
 BMW 5 Series E60: 24,000nm/degree.
 Alfa Romeo 159: 32,000nm/degree
 
 *Η F10 ειναι 55% βελτιωμενη σε σχεση με την Ε60.
 
 BMW E90/91 structure: approx. 22,500nm/degree
 
 Επισης, την ιστορια με την στρεπτικη ακαμψια της Ε39 σε σχεση με την Ε34 την ξερετε? Η Ε39 εχει 80% πανω στρεπτικη ακαμψια και ζυγιζει μονο 7 κιλα πανω απο την Ε34. Ο λογος ειναι οτι η Ε39 σχεδιαστικε σε CAD προγραμμα και τοποθετηθηκε χαλυβας υψηλης αντοχης σε στρατηγικα σημεια με τη βοηθεια υπολογιστη, και οχι στο περιπου οπως στην Ε34.
 
 * Αρα δεδομενου οτι η BMW ειχε ανακοινωσει οτι η Ε90/1 ειναι περιπου 40% ποιο ακαμπτη απο την Ε46, τοτε τα νουμερα που αμφισβητει ο ηλιας, δειχνουν μαλλον εγκυρα
 
 
 
				
					Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiannisRob : 07-10-10 στις 20:36
				
				
			 
 
 
 
- 
	
	
	
	
		
			The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:
		
	
 
 
 
 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
		
		
			
				 Δικαιώματα - Επιλογές
				Δικαιώματα - Επιλογές
			
			
				
	
		- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-  
Κανονισμός του Φόρουμ
 
			 
		 
	 
 
				
			
  
 
 BACK TO TOP