Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 115

Θέμα: M3 E46 ROL CAGE HOMOLOGATION...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    συγγνωμη κιολας...αλλα καλυτερα μου ερχεται να πιστεψω τον Αλεξανδρο που καπως καπου τα ακουσε σε παρουσιαση ...παρα μια λιστα χωρις υπογραφη.
    Να'σαι καλά φίλε.
    Ναι, ήταν η επίσημη παρουσίαση της bmw για τους αντιπροσώπους.
    Μπορώ να δοκιμάσω το εξής. Θα ρωτήσω τους γνωστούς μου στην BMW M.
    Έψαχνα και εγώ τιμές για το CSL και είχα δει αυτή τη λίστα πριν καιρό.
    Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι είναι έγκυρη...

  2. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    ghost-rider (05-10-10), m-power_01 (05-10-10)

  3. #2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να'σαι καλά φίλε.
    Ναι, ήταν η επίσημη παρουσίαση της bmw για τους αντιπροσώπους.
    Μπορώ να δοκιμάσω το εξής. Θα ρωτήσω τους γνωστούς μου στην BMW M.
    Έψαχνα και εγώ τιμές για το CSL και είχα δει αυτή τη λίστα πριν καιρό.
    Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι είναι έγκυρη...
    Κανε εναν κοπο ρε Αλεξανδρε να πεσει λιγο φως

  4. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (06-10-10), spar@ (14-10-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απο πολυ εγκυρη πηγη, εμαθα σημερα τα εξης:

    Στρεπτικη ακαμψια - structural rigidity/body stiffness

    Mercedes Benz E-Klasse: 29,500nm/degree
    BMW 5 Series F10: approx. 35,500nm/degree
    BMW 5 Series E60: 24,000nm/degree.
    Alfa Romeo 159: 32,000nm/degree

    *Η F10 ειναι 55% βελτιωμενη σε σχεση με την Ε60.

    BMW E90/91 structure: approx. 22,500nm/degree

    Επισης, την ιστορια με την στρεπτικη ακαμψια της Ε39 σε σχεση με την Ε34 την ξερετε? Η Ε39 εχει 80% πανω στρεπτικη ακαμψια και ζυγιζει μονο 7 κιλα πανω απο την Ε34. Ο λογος ειναι οτι η Ε39 σχεδιαστικε σε CAD προγραμμα και τοποθετηθηκε χαλυβας υψηλης αντοχης σε στρατηγικα σημεια με τη βοηθεια υπολογιστη, και οχι στο περιπου οπως στην Ε34.

    * Αρα δεδομενου οτι η BMW ειχε ανακοινωσει οτι η Ε90/1 ειναι περιπου 40% ποιο ακαμπτη απο την Ε46, τοτε τα νουμερα που αμφισβητει ο ηλιας, δειχνουν μαλλον εγκυρα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiannisRob : 07-10-10 στις 19:36

  6. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    BILL007 (07-10-10)

  7. #4
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο πολυ εγκυρη πηγη, εμαθα σημερα τα εξης:

    Στρεπτικη ακαμψια - structural rigidity/body stiffness

    Mercedes Benz E-Klasse: 29,500nm/degree
    BMW 5 Series F10: approx. 35,500nm/degree
    BMW 5 Series E60: 24,000nm/degree.
    Alfa Romeo 159: 32,000nm/degree

    *Η F10 ειναι 55% βελτιωμενη σε σχεση με την Ε60.

    BMW E90/91 structure: approx. 22,500nm/degree

    Επισης, την ιστορια με την στρεπτικη ακαμψια της Ε39 σε σχεση με την Ε34 την ξερετε? Η Ε39 εχει 80% πανω στρεπτικη ακαμψια και ζυγιζει μονο 7 κιλα πανω απο την Ε34. Ο λογος ειναι οτι η Ε39 σχεδιαστικε σε CAD προγραμμα και τοποθετηθηκε χαλυβας υψηλης αντοχης σε στρατηγικα σημεια με τη βοηθεια υπολογιστη, και οχι στο περιπου οπως στην Ε34.

    * Αρα δεδομενου οτι η BMW ειχε ανακοινωσει οτι η Ε90/1 ειναι περιπου 40% ποιο ακαμπτη απο την Ε46, τοτε τα νουμερα που αμφισβητει ο ηλιας, δειχνουν μαλλον εγκυρα
    Ποιο απο ολα τα νουμερα που εχεις δωσει για το Ε46 θα πολ. με 1.4 για να φτασεις στο 22.500 του Ε90. Το Ε92 που το βαζεις? Πιο κατω?

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP