
Αρχικό μήνυμα απο
GiannisRob
Απο πολυ εγκυρη πηγη, εμαθα σημερα τα εξης:
Στρεπτικη ακαμψια - structural rigidity/body stiffness
Mercedes Benz E-Klasse: 29,500nm/degree
BMW 5 Series F10: approx. 35,500nm/degree
BMW 5 Series E60: 24,000nm/degree.
Alfa Romeo 159: 32,000nm/degree
*Η F10 ειναι 55% βελτιωμενη σε σχεση με την Ε60.
BMW E90/91 structure: approx. 22,500nm/degree
Επισης, την ιστορια με την στρεπτικη ακαμψια της Ε39 σε σχεση με την Ε34 την ξερετε? Η Ε39 εχει 80% πανω στρεπτικη ακαμψια και ζυγιζει μονο 7 κιλα πανω απο την Ε34. Ο λογος ειναι οτι η Ε39 σχεδιαστικε σε CAD προγραμμα και τοποθετηθηκε χαλυβας υψηλης αντοχης σε στρατηγικα σημεια με τη βοηθεια υπολογιστη, και οχι στο περιπου οπως στην Ε34.
* Αρα δεδομενου οτι η BMW ειχε ανακοινωσει οτι η Ε90/1 ειναι περιπου 40% ποιο ακαμπτη απο την Ε46, τοτε τα νουμερα που αμφισβητει ο ηλιας, δειχνουν μαλλον εγκυρα