είναι αστείο να λέμε πως γνωρίζουμε την κατάσταση ενός μεταχειρισμένου
αυτοκινήτου πρίν καν μετακομίσει στα χέρια μας και στο γκαράζ μας.
για μένα πάντα ήταν λαχείο η αγορά μεταχειρισμένου και πάντα εκτός του
αυτοκινήτου, προσπαθούσα να ψυχολογήσω και τον άνθρωπο που πουλάει.
σίγουρος μπορείς να είσαι μόνο για ένα καινούριο αμάξι με τις ζελατίνες.
όσο για το γεγονός πως κάποιος θα σνόμπαρε το συγκεκριμένο Μ6 στα 70κ
για τον γκαζοτενεκέ που πωλείτε στα 62κ τι να πω![]()
πλέον τα έχουμε δεί όλα...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
70.000 ευρώ είναι πολλά χρήματα, τόσο για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, όσο και για καινούριο.
Όλα όμως είναι σχετικά, δηλαδή τα 70 χιλιάρικα δεν είναι πολλά για μεταχειρισμένο, αν αυτό είναι πχ μια 430.
Έτσι και στην προκειμένη περίπτωση, τα 80 χιλιάρικα για ένα αυτοκίνητο διπλάσιας εργοστασιακής αξίας και άλλα τόσα έξτρα, είναι πολύ λογικά, αν είναι σωστά συντηρημένο.
Και εννοείται πως ένα τόσο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο όπως η Μ6 είναι ιεροσυλία να συγκρίνεται με golf, leon 400-500+ αλόγων που το μόνο που κάνουν καλά είναι να κερδίζουν κανά πάτημα.
Εκτός και αν ο κάτοχος σκοπεύει να το έχει για να βγάζει μεροκάματο.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Το συγκεκριμένο m6 το έχω δει από κοντά, φορτωμένο για τα γούστα μου, πολύ γαργαλημένο επίσης, αλλά μόνο και μόνο ο ήχος του προκαλεί ανατριχίλα! Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω πάντως είναι πώς κάποιος πουλάει ένα αμάξι project σαν κι αυτό πάνω στο οποίο έχει επενδύσει πολύ χρήμα, μεράκι και ώρες από τη ζωή του, ένα αμάξι με τόσο έντονο το "προσωπικό στίγμα" του ιδιοκτήτη του.
Κατ εμέ τέτοιο αμάξι με τόσο εκτεταμένες βελτιώσεις, που δεν ξέρεις εάν καθιστούν ή όχι το αμάξι λειτουργικό, το παίρνεις μόνο εάν ξέρεις το full ιστορικό του από κοντά, π.χ. φίλος ιδιοκτήτη, και όχι χαζεύοντας στο car.gr
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
alexm (05-10-10), ghost-rider (05-10-10), NickE60 (06-10-10)
Thomelef (05-10-10)
κώστα το συγκεκριμένο το ξέρω και τα άλογα του είναι πραγματικά.
ο τύπος που το έχει έχει μαγαζί πολύυυυυυυ ακριβών βελτιώσεων και
έχει και 2 s3 εκ των οποίων το ένα είναι 600 άλογα.
τον ξέρω προσωπικά και στο μαγαζι του έχω απο ferrari μέχρι και
aston martin για βελτίωση.
πάλι όμως δεν υπάρχει σύγκριση με το Μ6. μια ζωή θα είναι ένα γκολφάκι,
ακόμα και αν είχε 500 άλογα επιπλέον.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Τεσπα, εμενα θα ειναι ατυχος αυτος που θα παρει αμαξι απο εμενα .
Δεν ειμαι της καφετέριας.
Αντιθέτως μ΄αρεσει πολύ το αλκοόλ και αμα μεθυσω και λίγο βαζω ημαδι το "8" και τσουπ εκει αλαζω την ταχυτητα.
Σαν την Τζουλια στο dvd την ωρα που ηταν στο τζακουζι και γυρνουσε το κεφαλι της με βλεμα στο πουθενα θα το βρηκε το παιδι που αγορασε το παλιό μου το Μ3.
Τι και αν αλαζαμε καθε λιγο και λιγακι λαδια, ξυδια, μπουζια, φιλτρα κλπ....
Τι κι΄αν άλλαξα το μισό σε εξαρτηματα αμαξι προληπτικα χωρις να εχει κατι προβλημα...
"Καλυτερα να σου βγει το ματι παρα να σου βγει το ονομα" λεμε.
M3 CSL
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS