Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 103

Θέμα: ΑΠΟ 320 ΣΕ 335!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    08-04-10
    Περιοχή
    κρητη
    Μηνύματα
    165
    Thanked
    106
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γιαννη,παλια ειχα κανει μετατροπη απο 316 σε 328 E36.Εντελως φιλικα σε συμβουλευω να μην το κανεις γιατι ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν εγινε μια μετατροπη χωρις να ''σκονταψουν'' καπου... με αμεσο αντικτοιπο τη τσεπη σου και προπαντων στα νευρα σου...!!!Ασε που αξια μεταπολησης τα εκ'μετατροπης αυτοκινητα δεν εχουν...!!!!Επισης ενα 335 πωλειται πιο δυσκολα λογω κυβισμου σε σχεση με το διλιτρο δικο σου...οποτε μπορεις να αποκτησεις γνησιο 335 με μικρη διαφορα χρηματων!!!!!!!!Η επιλογη δικη σου...

  2. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο georgepap Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιαννη,παλια ειχα κανει μετατροπη απο 316 σε 328 E36.Εντελως φιλικα σε συμβουλευω να μην το κανεις γιατι ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν εγινε μια μετατροπη χωρις να ''σκονταψουν'' καπου... με αμεσο αντικτοιπο τη τσεπη σου και προπαντων στα νευρα σου...!!!Ασε που αξια μεταπολησης τα εκ'μετατροπης αυτοκινητα δεν εχουν...!!!!Επισης ενα 335 πωλειται πιο δυσκολα λογω κυβισμου σε σχεση με το διλιτρο δικο σου...οποτε μπορεις να αποκτησεις γνησιο 335 με μικρη διαφορα χρηματων!!!!!!!!Η επιλογη δικη σου...
    Εγω που ειχα κανει μετατρωπη το δικο μου αμαξι απο 318 σε 330 (ε46) . . .

    Ειχε 47.000χλμ το μοτερ . . .

    Το πουλησα με 125.000 χλμ . . .

    ΔΕν εβγαλε τιποτα και ουτε ακουστηκε τιποτα 78.000 χλμ χωρις

    προβληματα . . .

    Τωρα εχει 150.000 χλμ με τον νεο του ιδιοκτητη και ουτε κουνιεται . . .

    Που θελω να καταληξω ; ; ;

    Μερικες φορες οι βιαστικες δουλεις και οι τσαπατσοδουλιες (δεν σε κραζω συζητηση κανουμε) εχουν δυστηχως αυτα τα αποτελεσματα . . .

    Αν η μετατρωπη ειναι ολοκληρομενη δεν εχει θεματα . . .

    Βεβαια σε θεμα Μ3 κανω ενσταση γιατο το Μ3 δεν φτιαχνεται αλλα

    γεννιεται . . .

    Παμε στο θεμα μεταπωλησης θα μιλησω παλι για μενα . . .

    330 4 door facelift που το εκανα εγω μοντελο 2001το πουλησα πριν 2 χρονια

    25.500 ευρω (ακομα στο car.gr εχει 330 που ηταν μαζι με το δικο μου) . . .

    Αν δεν βιαζεται ο κατοχος για πουληση του αυτοκινητου του θα βρεθει

    καποιος που θα το εκτιμηση . . .

  3. The Following User Says Thank You to Christos 330 For This Useful Post:

    NickE60 (05-10-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    330 4 door facelift που το εκανα εγω μοντελο 2001το πουλησα πριν 2 χρονια

    25.500 ευρω (ακομα στο car.gr εχει 330 που ηταν μαζι με το δικο μου) . . .

    Αν δεν βιαζεται ο κατοχος για πουληση του αυτοκινητου του θα βρεθει

    καποιος που θα το εκτιμηση . . .
    Πριν δυο χρονια ειχαν ακομα αξια τα αυτοκινητα... εγω πουλησα ενα primera 11000,σημερα μετα τα μετρα τη φορολογηση τα τεκμηρια,οσο πιο πολλα κυβικα ειναι τοσο πιο φθηνο και πιο δυσκολοπουλητο ειναι...

  5. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βεβαια σε θεμα Μ3 κανω ενσταση γιατο το Μ3 δεν φτιαχνεται αλλα

    γεννιεται . . .
    Ρε Χρηστο αυτο που γραφεις δε μπορω να το καταλαβω...

    Στο δικο μου η ΜΟΝΗ διαφορα ειναι στο γραμμα Α αντι S. (και ενα κομμενο πατωμα, σιγα τα ουα)

    Γιατι??? Επειδη δεν εχει επισημη σφραγιδα?

    Το εχω σκισει , λιωσει και δεν εχει θεματα ουτε στην ακαμψια του πλαισιου.

    Δηλαδη αν σε ενα γνησιο Μ του αλλαξουν το πισω φτερο λογω τρακας θα παψει να ειναι γνησιο Μ?

  6. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε Χρηστο αυτο που γραφεις δε μπορω να το καταλαβω...

    Στο δικο μου η ΜΟΝΗ διαφορα ειναι στο γραμμα Α αντι S. (και ενα κομμενο πατωμα, σιγα τα ουα)
    Γιατι??? Επειδη δεν εχει επισημη σφραγιδα?

    Το εχω σκισει , λιωσει και δεν εχει θεματα ουτε στην ακαμψια του πλαισιου.

    Δηλαδη αν σε ενα γνησιο Μ του αλλαξουν το πισω φτερο λογω τρακας θα παψει να ειναι γνησιο Μ?
    ρε παλικαρια πως θα γινει να καταλαβουμε ολοι οτι το πατωμα του πορτμπαγκαζ στα αυτοκινητα μας ΔΕΝ ειναι βασικο στοιχειο του αυτοκινητου δλδ δεν συμβαλει στην ακαμψια και στην καταπονηση του αυτοκινητου!!υπαρχει για να εχει λακουβα να μπει η ρεζερβα η να μην εχει για να μπει η εξατμιση οπως στα Μ3 και φυσικα να κλεινει το προτμπαγκαζ!!αν επαιζε βασικο ρολο στο αυτοκινητο δεν θα το ειχαν κολλημενο με ηλεκτροποντα αλλα γαζωμενο ολοκληρο οπως σε αλλα καιρια σημεια!!!! ολοι εκει κολλανε''καλα εκοψες πατωμα???"""" οχι ρε παιδια δεν το εκοψε το ξεκολλησε και κολλησε αλλο στην θεση του!!! τωρα για τα κουπε ναι ισως να ειναι πανω απο 4θυρα σε ακαμψια!!!

    ΥΓ οατν λεω οτι δεν παιζει ρολο εννοω οτι δεν ειναι και οτι πιο σοβαρο πχ να κοψεις κολωνα μεσαια η κολωνα μπροστινης πορτας!!!!!

  7. The Following 2 Users Say Thank You to gyiama For This Useful Post:

    manos///3 (05-10-10), mormon (06-10-10)

  8. #6
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε Χρηστο αυτο που γραφεις δε μπορω να το καταλαβω...

    Στο δικο μου η ΜΟΝΗ διαφορα ειναι στο γραμμα Α αντι S. (και ενα κομμενο πατωμα, σιγα τα ουα)

    Γιατι??? Επειδη δεν εχει επισημη σφραγιδα?

    Το εχω σκισει , λιωσει και δεν εχει θεματα ουτε στην ακαμψια του πλαισιου.

    Δηλαδη αν σε ενα γνησιο Μ του αλλαξουν το πισω φτερο λογω τρακας θα παψει να ειναι γνησιο Μ?
    Μανο δεν λεω οτι εχει θεμα μια καλη μετατρωπη . . .

    Απλα το εχω δει στραβα στο Ε46 απο 316,318,320 κτλ να γινει Μ3 δεν ξερω

    δεν μου κολαει με τιποτα ολα αυτα τα χρονια . . .

    Εννωειται οτι το πατωμα,φτερο δεν εχει θεμα . . .

  9. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μανο δεν λεω οτι εχει θεμα μια καλη μετατρωπη . . .

    Απλα το εχω δει στραβα στο Ε46 απο 316,318,320 κτλ να γινει Μ3 δεν ξερω

    δεν μου κολαει με τιποτα ολα αυτα τα χρονια . . .

    Εννωειται οτι το πατωμα,φτερο δεν εχει θεμα . . .
    Χρηστο εαν το προβλημα ειναι ψυχολογικο παω πασο.

    Στην αρχη ειχα και εγω τα ψυχολογικα μου αλλα τα ξεπερασα οταν ειδα τι πραγματικα κανει το εργαλειο!

  10. #8
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Αυτη τη περιοδο που επικρατει οικονομικη υφεση ειναι προτιμοτερο να κυνηγήσεις ευκαιριες.

    Παλαιοτερα με τα Ε36 ,Ε46 που ολοι ζουσαμε σας βασιλιαδες -λεμε τωρα- η μετατροπη ηταν συμφερουσα.

    Και για να το εξηγησω, το 2005 ειχα παρει προσφορα για καινουργιο 316 Ε46 χωρις εξτρα στα 25000
    και τροπετο Μ με φουλ εξοπλισμο αλλα 30.000..δηλαδη καινουργια καροτσα με τροπετο στα 55.000. Τοτε ενα Μ3 φουλ εξτρα ξεπερνουσε τα 95.000.

  11. #9
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

  12. #10
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω που ειχα κανει μετατρωπη το δικο μου αμαξι απο 318 σε 330 (ε46) . . .

    Ειχε 47.000χλμ το μοτερ . . .

    Το πουλησα με 125.000 χλμ . . .

    ΔΕν εβγαλε τιποτα και ουτε ακουστηκε τιποτα 78.000 χλμ χωρις

    προβληματα . . .

    Τωρα εχει 150.000 χλμ με τον νεο του ιδιοκτητη και ουτε κουνιεται . . .

    Που θελω να καταληξω ; ; ;

    Μερικες φορες οι βιαστικες δουλεις και οι τσαπατσοδουλιες (δεν σε κραζω συζητηση κανουμε) εχουν δυστηχως αυτα τα αποτελεσματα . . .

    Αν η μετατρωπη ειναι ολοκληρομενη δεν εχει θεματα . . .

    Βεβαια σε θεμα Μ3 κανω ενσταση γιατο το Μ3 δεν φτιαχνεται αλλα

    γεννιεται . . .

    Παμε στο θεμα μεταπωλησης θα μιλησω παλι για μενα . . .

    330 4 door facelift που το εκανα εγω μοντελο 2001το πουλησα πριν 2 χρονια

    25.500 ευρω (ακομα στο car.gr εχει 330 που ηταν μαζι με το δικο μου) . . .

    Αν δεν βιαζεται ο κατοχος για πουληση του αυτοκινητου του θα βρεθει

    καποιος που θα το εκτιμηση . . .
    Χρηστο στα 46αρια ειναι πιο ευκολες οι μετατροπες.
    Αλλο στα Ε9Χ που απαιτειται (προς το παρον) ολοκληρο τροπετο για μετατροπη.
    Σε Ε46 και πιο πολλα πραγματα υπαρχουν και η ηλεκτρολογικη-ηλεκτρονικη πλευρα της μετατροπης σηκωνει "πατεντες".(δεν εννοω φυσικα οτι εκανες στο δικο σου πατεντα,μην παρεξηγηθω)
    Στο Ε9Χ κυριως λογω πλεξουδας δεν γινεται παρα μονο πληρης με αντιστοιχη.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη katsaraios : 05-10-10 στις 17:00

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  13. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    manos///3 (05-10-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP