-
Τα κυβικά έχουν να κάνουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με το θέμα των ρύπων και τίποτα παραπάνω.
Οι περισσότερες εταιρείες έχουν στραφεί πλέον στην υπερτροφοδότηση απλούστατα γιατί υπάρχει όριο εκπομπών καυσαερίων για τον μέσο όρο των μοντέλων της γκάμας τους. Όσες παραδοσιακές εταιρείες αδυνατούσαν να εξελίξουν μικρότερους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες ώστε να διατηρήσουν τις επιδόσεις των μοντέλων τους με λιγότερους ρύπους, απλούστατα συγχωνεύτηκαν με άλλες (π.χ. Porsche).
Τα τέλη κυκλοφορίας όμως ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να έχουν σχέση με τα κυβικά ή τους ρύπους, για δυο λόγους:
1. Το αν ένα αυτοκίνητο μολύνει, έχει υπερβολική κατανάλωση ή δεν ξέρω εγώ τι αφορά τον ιδιοκτήτη του και τη χρήση που του κάνει εκείνος. Γι' αυτό και πληρώνουμε 200% φόρους στην καθαρή τιμή της βενζίνης. Τα τέλη αντιθέτως αφορούν τη φθορά του οδοστρώματος κι αυτό έχει σχέση με τη χρήση και το βάρος.
2. Το ξέρουμε όλοι πως τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα σκαλίζονται εύκολα, γρήγορα και σχετικά απλά. Πόσα απ' αυτά καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων που δηλώνει ο κατασκευαστής? ΚΑΝΕΝΑ. Πόσοι απ' αυτούς που θα αποκτήσουν νέο αυτοκίνητο από 1/11/2010 πρόκειται να πάνε να δηλώσουν τις βελτιώσεις ή τις μετατροπές τους ώστε να φορολογούνται για τους επιπλέον ρύπους? ΚΑΝΕΝΑΣ. Πόσοι οργανισμοί είναι σε θέση να πιστοποιήσουν τις μετατροπές που κάνει ο κάθε μαστρο-Μήτσος όπως πιστοποιεί το TUV στη Γερμανία? ΚΑΝΕΝΑΣ.
Όλα γίνονται για το χρήμα σ' αυτή τη χώρα.
-
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP