Σελίδα 23 από 39 ΠρώτηΠρώτη ... 13212223242533 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 221 έως 230 από 383

Θέμα: Τέλη Κυκλοφορίας 2011

  1. #221
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.291
    Thanked
    1233
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Μεγαλη αδικια αυτα τα τελη,για καποιον που πηρε Ε250 cgi των 204 ιππων θα πληρωσει μονο 270 ευρω και το αμαξι το πηρε 65000 ευρω!! Αυτος με βαση τα νεα τελη θεωρειται ενας οικογενειαρχης μικρομεσαιας οικονομικης καταστασης που πηρε ενα "αυτοκινητακι" 1800 κυβικων! Ο αντιστοιχος μ@λ@κ@ς που θα παρει μπεμπα 523,65000 ευρω, θα δωσει 800 ευρω για τελη,γιατι αφου πηρε 3λιτρο σημαινει οτι ειναι πλουσιος,ενω ο μερσεντακιας οχι! Περιμενουμε να δουμε ποτε θα ξυπνησει η bmw να βγαλει μικρα τουρμπο μοτερ.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to E60_Arkadia For This Useful Post:

    aristent (01-10-10), Z4 DCT (01-10-10)

  3. #222
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E60_Arkadia Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μεγαλη αδικια αυτα τα τελη,για καποιον που πηρε Ε250 cgi των 204 ιππων θα πληρωσει μονο 270 ευρω και το αμαξι το πηρε 65000 ευρω!! Αυτος με βαση τα νεα τελη θεωρειται ενας οικογενειαρχης μικρομεσαιας οικονομικης καταστασης που πηρε ενα "αυτοκινητακι" 1800 κυβικων! Ο αντιστοιχος μ@λ@κ@ς που θα παρει μπεμπα 523,65000 ευρω, θα δωσει 800 ευρω για τελη,γιατι αφου πηρε 3λιτρο σημαινει οτι ειναι πλουσιος,ενω ο μερσεντακιας οχι! Περιμενουμε να δουμε ποτε θα ξυπνησει η bmw να βγαλει μικρα τουρμπο μοτερ.
    Συμφωνω απολυτα μαζι σου, μονο που η bmw σιγα μην κατσει να ασχοληθει με ενα κρατος που φορολογει παραλογα ενω σε ολη την αλλη ευρωπη πουλαει σαν ζεστο ψωμι τα εξακυλινδρα.....
    Ειναι θεμα εδω πολιτικης αντιμετωπισης του αυτο/του, πραγμα που δεν ''καιει'' τρελα μια εταιρεια που πουλαει ενα πολυ μικρο ποσοστο των μοναδων τις σε σχεση με τον υπολοιπο κοσμο, με αποτελεσμα να μην βιαζεται να φερει τους κινητηρες αυτους γρηγορα στην αγορα
    Θα το κανει τωρα γιατι συντρεχουν και αλλοι παραγοντες.....καυσαερια,οικ ονομια (χρηματικη-ενεργειακη.....)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    E60_Arkadia (01-10-10), NickE60 (01-10-10)

  5. #223
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E60_Arkadia Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μεγαλη αδικια αυτα τα τελη,για καποιον που πηρε Ε250 cgi των 204 ιππων θα πληρωσει μονο 270 ευρω και το αμαξι το πηρε 65000 ευρω!! Αυτος με βαση τα νεα τελη θεωρειται ενας οικογενειαρχης μικρομεσαιας οικονομικης καταστασης που πηρε ενα "αυτοκινητακι" 1800 κυβικων! Ο αντιστοιχος μ@λ@κ@ς που θα παρει μπεμπα 523,65000 ευρω, θα δωσει 800 ευρω για τελη,γιατι αφου πηρε 3λιτρο σημαινει οτι ειναι πλουσιος,ενω ο μερσεντακιας οχι! Περιμενουμε να δουμε ποτε θα ξυπνησει η bmw να βγαλει μικρα τουρμπο μοτερ.
    Κώστα, θα προτιμούσα να ξυπνήσει το πανηλίθιο ελληνικό κράτος και να σταματήσει να υπολογίζει τα τέλη κυκλοφορίας με βάση τα κυβικά. Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι, δεν έχουν παρά να μάθουν τι κάνουν οι πολιτισμένες χώρες ...

  6. The Following User Says Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    aristent (01-10-10)

  7. #224
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E60_Arkadia Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μεγαλη αδικια αυτα τα τελη,για καποιον που πηρε Ε250 cgi των 204 ιππων θα πληρωσει μονο 270 ευρω και το αμαξι το πηρε 65000 ευρω!! Αυτος με βαση τα νεα τελη θεωρειται ενας οικογενειαρχης μικρομεσαιας οικονομικης καταστασης που πηρε ενα "αυτοκινητακι" 1800 κυβικων! Ο αντιστοιχος μ@λ@κ@ς που θα παρει μπεμπα 523,65000 ευρω, θα δωσει 800 ευρω για τελη,γιατι αφου πηρε 3λιτρο σημαινει οτι ειναι πλουσιος,ενω ο μερσεντακιας οχι! Περιμενουμε να δουμε ποτε θα ξυπνησει η bmw να βγαλει μικρα τουρμπο μοτερ.
    "Κοντα-σιμα τα Γιαννενα"......ηδη εχει τουρμπισει τα μεγαλα κυβικα(και την νεα ///Μ5 χεχεχεχε...) απλα δεν προχωρησε προς τα κατω....ελπιζουμε συντομα να γινει και αυτο!!!!

    Αν και για να ειμαστε πιο αντικειμενικοι, φταιει το φορολογικο συστημα της Ελλαδαρας, δεν βλεπω τους πραγματικους λογους που υπαρχει αυτη η εθελοτυφλια για αυτες τις αδικιες που πολυ σωστα αναφερεις και ποσο μεγαλη διαδικασια ειναι να ανανεωθει το φορολογικο των αυτοκινητων!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 01-10-10 στις 21:36

  8. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    E60_Arkadia (01-10-10)

  9. #225
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.291
    Thanked
    1233
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κώστα, θα προτιμούσα να ξυπνήσει το πανηλίθιο ελληνικό κράτος και να σταματήσει να υπολογίζει τα τέλη κυκλοφορίας με βάση τα κυβικά. Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι, δεν έχουν παρά να μάθουν τι κάνουν οι πολιτισμένες χώρες ...
    Εχεις δικιο Πανο ετσι ειναι,αλλα στην Ελλαδα ειμαστε μια ζωη της αρπαχτης γι αυτο δεν προκειται ΠΟΤΕ να παμε μπροστα...

  10. #226
    Εγγραφή
    01-08-10
    Περιοχή
    αθηνα μενίδι
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    116
    Thanked
    80
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πάντως σε ένα περιοδικό που διαβασε αναφέρθηκε ότι με τη καινούρια σειρά 3 απο τα μέσα του 2011 λέει ότι θα βγαινουν απο τουρμπο απο 3,16 και 3,18 με 150 και 180 άλογα αντύστοιχα.Αλλά και αλήθεια να είναι απο τι τιμές θα ξεκινάνε και το χειρότερο κάποιος αγανακτισμένος πόσο θα πουλήσει σήμερα το 2λιτρο και πάνω όχημα του.Και είναι που έίναι χάλια η αγορά αυτοκινήτου φαντάσου να βγουν και τέτοιες εκδόσεις θα πρέπει να τα βάψουμε μπλε και να τα πετάξουμε στη θάλλασα.Το θέμα δεν είναι μόνο αυτό το όρθό σε αυτή τη κωλοχώρα που ζούμε είναι να μην είχε καταργήσει τα τεκμήρια και να είχε αφήσει τα τέλη όπως ήτα πριν μια τριετία.Έτσι οι έχοντες που αγόραζαν έναόχημα άνω των 35--40χίλιάδων ευρώ να τον τσεκούρωνε ανάλογα γιατί δεν μπορεί να συγκριθεί με έναν που περιμένει 10 χρονια για να πάρει κοψωχρονιά το αυτοκίνητο των ονειρων του γιατί δεν μπορεί ούτε φωτογραφία να το αποκτείσει καινούριο.

  11. The Following User Says Thank You to Βαγγελης For This Useful Post:

    330Ci (03-10-10)

  12. #227
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή Τέλη Κυκλοφορίας 2011

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E60_Arkadia
    Μεγαλη αδικια αυτα τα τελη,για καποιον που πηρε Ε250 cgi των 204 ιππων θα πληρωσει μονο 270 ευρω και το αμαξι το πηρε 65000 ευρω!! Αυτος με βαση τα νεα τελη θεωρειται ενας οικογενειαρχης μικρομεσαιας οικονομικης καταστασης που πηρε ενα "αυτοκινητακι" 1800 κυβικων! Ο αντιστοιχος μ@λ@κ@ς που θα παρει μπεμπα 523,65000 ευρω, θα δωσει 800 ευρω για τελη,γιατι αφου πηρε 3λιτρο σημαινει οτι ειναι πλουσιος,ενω ο μερσεντακιας οχι! Περιμενουμε να δουμε ποτε θα ξυπνησει η bmw να βγαλει μικρα τουρμπο μοτερ.
    Δε νομιζω οτι ο αγοραστης της bmw χανει.....αν αυτος που δινει 65000 για 1.8 μοτερ κοιμαται ησυχος τα βραδια ειναι αλλο θεμα!!!!το θεμα με τα κυβικα μονο εδω υπαρχει και αυτοι που πραγματικα χανουν ειναι οι αγοραστες οι dealers bmw και επουδενι η ιδια η bmw!!!!

  13. #228
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα κυβικά έχουν να κάνουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με το θέμα των ρύπων και τίποτα παραπάνω.

    Οι περισσότερες εταιρείες έχουν στραφεί πλέον στην υπερτροφοδότηση απλούστατα γιατί υπάρχει όριο εκπομπών καυσαερίων για τον μέσο όρο των μοντέλων της γκάμας τους. Όσες παραδοσιακές εταιρείες αδυνατούσαν να εξελίξουν μικρότερους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες ώστε να διατηρήσουν τις επιδόσεις των μοντέλων τους με λιγότερους ρύπους, απλούστατα συγχωνεύτηκαν με άλλες (π.χ. Porsche).

    Τα τέλη κυκλοφορίας όμως ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να έχουν σχέση με τα κυβικά ή τους ρύπους, για δυο λόγους:

    1. Το αν ένα αυτοκίνητο μολύνει, έχει υπερβολική κατανάλωση ή δεν ξέρω εγώ τι αφορά τον ιδιοκτήτη του και τη χρήση που του κάνει εκείνος. Γι' αυτό και πληρώνουμε 200% φόρους στην καθαρή τιμή της βενζίνης. Τα τέλη αντιθέτως αφορούν τη φθορά του οδοστρώματος κι αυτό έχει σχέση με τη χρήση και το βάρος.

    2. Το ξέρουμε όλοι πως τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα σκαλίζονται εύκολα, γρήγορα και σχετικά απλά. Πόσα απ' αυτά καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων που δηλώνει ο κατασκευαστής? ΚΑΝΕΝΑ. Πόσοι απ' αυτούς που θα αποκτήσουν νέο αυτοκίνητο από 1/11/2010 πρόκειται να πάνε να δηλώσουν τις βελτιώσεις ή τις μετατροπές τους ώστε να φορολογούνται για τους επιπλέον ρύπους? ΚΑΝΕΝΑΣ. Πόσοι οργανισμοί είναι σε θέση να πιστοποιήσουν τις μετατροπές που κάνει ο κάθε μαστρο-Μήτσος όπως πιστοποιεί το TUV στη Γερμανία? ΚΑΝΕΝΑΣ.

    Όλα γίνονται για το χρήμα σ' αυτή τη χώρα.

  14. #229
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βαγγελης Εμφάνιση μηνυμάτων
    πάντως σε ένα περιοδικό που διαβασε αναφέρθηκε ότι με τη καινούρια σειρά 3 απο τα μέσα του 2011 λέει ότι θα βγαινουν απο τουρμπο απο 3,16 και 3,18 με 150 και 180 άλογα αντύστοιχα.Αλλά και αλήθεια να είναι απο τι τιμές θα ξεκινάνε και το χειρότερο κάποιος αγανακτισμένος πόσο θα πουλήσει σήμερα το 2λιτρο και πάνω όχημα του.Και είναι που έίναι χάλια η αγορά αυτοκινήτου φαντάσου να βγουν και τέτοιες εκδόσεις θα πρέπει να τα βάψουμε μπλε και να τα πετάξουμε στη θάλλασα.Το θέμα δεν είναι μόνο αυτό το όρθό σε αυτή τη κωλοχώρα που ζούμε είναι να μην είχε καταργήσει τα τεκμήρια και να είχε αφήσει τα τέλη όπως ήτα πριν μια τριετία.Έτσι οι έχοντες που αγόραζαν έναόχημα άνω των 35--40χίλιάδων ευρώ να τον τσεκούρωνε ανάλογα γιατί δεν μπορεί να συγκριθεί με έναν που περιμένει 10 χρονια για να πάρει κοψωχρονιά το αυτοκίνητο των ονειρων του γιατί δεν μπορεί ούτε φωτογραφία να το αποκτείσει καινούριο.
    Καλά, ξέχασε τα παλιά, ακόμα κι αυτά που πουλιούνται σήμερα ξέχασέ τα.... μη σου πω και αυτά που θα πουλιούνται και για τα επόμενα 3 χρόνια να τα ξεχάσεις... Οι εταιρίες να πουλάνε θέλουν, να φεύγουν κομμάτια, στα 3 χρόνια το πολύ θέλουν να το αλλάζεις.... το θέμα είναι ότι εμείς δεν θα έπρεπε να ακολουθούμε αυτή την τακτική γιατί δεν κατασκευάζουμε τίποτα στη χώρα.... Τα κεφάλαια που χάνει η οικονομία αγοράζοντας αυτοκίνητα τα πληρώνουμε διπλά σε τέλη ταξινόμησης και φόρους που έχουν στόχο το αυτοκίνητο, άσχετα αν αγοράζουμε νέο αυτοκίνητο κάθε 3 χρόνια ή όχι.. Έχει φροντίσει το κράτος τη ζημιά να την πληρώνουν όλοι μαζί.... αυτό καταλαβαίνω εγώ...
    Απορώ πάντως ποιος θα αγοράσει τέτοιο αυτοκίνητο πλέον, όταν οι φόροι σε βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να μαζεύει το κράτος έσοδα... στο 1.5 ευρώ που δίνουμε για 1 λίτρο, η καθαρή τιμή της βενζίνης με το κέρδος είναι 46-50 λεπτά του ευρώ. Τα υπόλοιπα είναι φόροι/έσοδα του κράτους... ποιος μου λέει ότι δεν θα την φτάσουν στα 2 ευρώ? Δεν έχει γίνει καμία διάψευση στις εικασίες... αλλά και να γίνει διάψευση? Έχεις εμπιστοσύνη σε κανέναν από αυτούς? Αυτοί κάθε μέρα φέρνουν τα πάνω κάτω.
    Καλή μας τύχη...

  15. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    S8N (02-10-10)

  16. #230
    Εγγραφή
    28-03-10
    Περιοχή
    ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    544
    Thanked
    489
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......Το ξέρουμε όλοι πως τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα σκαλίζονται εύκολα, γρήγορα και σχετικά απλά. Πόσα απ' αυτά καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων που δηλώνει ο κατασκευαστής? ΚΑΝΕΝΑ. Πόσοι απ' αυτούς που θα αποκτήσουν νέο αυτοκίνητο από 1/11/2010 πρόκειται να πάνε να δηλώσουν τις βελτιώσεις ή τις μετατροπές τους ώστε να φορολογούνται για τους επιπλέον ρύπους? ΚΑΝΕΝΑΣ. Πόσοι οργανισμοί είναι σε θέση να πιστοποιήσουν τις μετατροπές που κάνει ο κάθε μαστρο-Μήτσος όπως πιστοποιεί το TUV στη Γερμανία? ΚΑΝΕΝΑΣ.

    Όλα γίνονται για το χρήμα σ' αυτή τη χώρα.
    Σωστός


    https://www.airtrans.gr


    "Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
    Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."

Σελίδα 23 από 39 ΠρώτηΠρώτη ... 13212223242533 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP