Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 59

Θέμα: αντιστρεπτικες γνωμη!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αναποδα τα λες! Στις εγκαρσιες επειδη ακριβως πιεζονται και οι δυο ταυτοχρονα δεν εχουμε καμια μεταβολη ως προς την σκληροτητα. Αντιθετα οταν στριβουμε, και συμπιεζεται η μια πλευρα, τοτε μερος της πιεσης μεταφερεται μεσω αντιστρεπτικης στη αλλη πλευρα με αποτελεσμα λιγοτερη πιεση στον τροχο που δεχεται την αρχικη συμπιεση. Για να στο πω χοντρικα να το καταλαβεις η αντιστρεπτικη δουλευει σαν ενας μοχλος που οταν πιεζεται μεταφερει μερος της δυναμης στην αλλη πλευρα στηριξης. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα οταν στριβουμε να εχουμε μικροτερες κλισεις αμαξωματος. Οσο παχυτερες τοσο περισσοτερη δυναμη μεταφερουμε γιατι η πιο χοντρη ραβδος εχει μικροτερο βαθμο ελαστικης παραμορφωσης και κατα συνεπεια μπορει να πιεσει περισσοτερο το αλλο ακρο. Βαλε στο μυαλο σου το σχημα της αντιστρεπτικης και θα το καταλαβεις καλυτερα
    Κι ομως... Τα ιδια του ελεγα κ εγω του Σπυρου. Αλλα οταν τις εβαλα πανω παρατηρησα πιο εντονο χοροπηδημα στα εγκαρσια σαμαρακια, ενω σε λακουβα που σκαει μονο ο ενας τροχος δεν ειχε εντονη διαφορα στη σκληροτητα. Δεν ξερω γιατι. Αναφερθηκε σε σκληροτητα και οχι σε περιορισμο κλισεων. Η θεωρια συμφωνει μαζι σου. Η εμπειρια του Σπυρου και η δικια μου απο τις eibach συμφωνει με αυτα που ειπε πιο πριν ο Σπυρος. Ισως να φταιει που συνοδευονται και απο σκληρουτσικα και ανενδοτα συνεμπλοκ, δεν ξερω πως αλλιως να το αιτιολογησω..

  2. #2
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Το πλεονεκτημα των H&R σε σχεση με τις Eibach ειναι οτι εχουν 2 ρυθμισεις μπροστα (μαλακο-σκληρο) και 3 πισω (μαλακο-μεσαιο-σκληρο).. (αν θυμαμαι καλα)
    Εγω τις δουλευω στο μαλακο μπροστα και στο μεσαιο πισω και ειμαι μια χαρα..
    (δεν θυμαμαι αν οι 3 ρυθμισεις ειναι εμπρος ή πισω)!!
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  3. #3
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κι ομως... Τα ιδια του ελεγα κ εγω του Σπυρου. Αλλα οταν τις εβαλα πανω παρατηρησα πιο εντονο χοροπηδημα στα εγκαρσια σαμαρακια, ενω σε λακουβα που σκαει μονο ο ενας τροχος δεν ειχε εντονη διαφορα στη σκληροτητα. Δεν ξερω γιατι. Αναφερθηκε σε σκληροτητα και οχι σε περιορισμο κλισεων. Η θεωρια συμφωνει μαζι σου. Η εμπειρια του Σπυρου και η δικια μου απο τις eibach συμφωνει με αυτα που ειπε πιο πριν ο Σπυρος. Ισως να φταιει που συνοδευονται και απο σκληρουτσικα και ανενδοτα συνεμπλοκ, δεν ξερω πως αλλιως να το αιτιολογησω..
    Διαβασε την πρωτη παραγραφο απο τα principles δηλ. την αρχη λειτουργιας της. Η εκτιμηση ειναι ενας υποκειμενος παραγοντας που δεν αντικατοπτριζει παντα την πραγματικοτητα. Οπως πχ μια θορυβωδης εξατμιση που μας δινει την "αισθηση" οτι το αυτοκινητο παει καλυτερα χωρις ομως στην πραγματικοτητα να συμβαινει αυτο...

    https://en.wikipedia.org/wiki/Sway_bar

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP