δεν ξερω τι να πρωτογραψω...
φυσικα για μια φορα ακομα ειπαν ψεματα οταν περσι δεσμευτηκαν να αναιρεσουν την αδικια, οπως και οι ιδιοι χαρακτηρισαν.
σε αυτο που θα επικεντρωθω ομως ειναι η οριοθετηση των κατηγοριων.
ενταξει τα 5 ή 6 ή 7 λιτρα να πληρωσουν.
δεν καλυπτουν αναγκη, αλλα γουστα κι ετσι ας φανε στο κεφαλι...
ας εχει ο καθενας μας αλλα παθη και οχι το αυτοκινητο αν θελει να μην πληρωνει γ@μησιατικα...
το εμπεδωσαμε αυτο...
αλλα γιατι με αυτοκινητο 1928 κυβικα πληρωνω 270 ευρω και με 1929 600?????


αυτο ποιος μπορει να μου το εξηγησει μηπως και το καταλαβω?
τι θα πει 1357, 785, 1549, 1738 κλπ???
και γιατι στις πανω κλιμακες στρογγυλοποιουνται τα νουμερα (3000, 4000) αλλα στις κατω οχι?
τι κομπινα ειναι αυτη που συνεχιζεται για χρονια?
τι γινεται ρε παιδια, τους νομους τους βγαζει ο γιωργος και η κυβερνηση που εξελεξε ο λαος, ή οι εισαγωγεις καποιων συγκεκριμενων εταιριων?
τι θα πει 1929? αυτο ειναι το οριο του πλουσιου με τον φτωχο?
και το 2358 του πλουσιου με τον πλουσιοτερο?
γιατι δεν βαζουν κανονικα νουμερα?
τα οποια οριοθετουν ουτως ή αλλως τις κατηγοριες?
εως 300
301-800
801-1100
1101-1400
1401-1600
1601-1800
1801-2000
2001-2500
2501-3000
κλπ
δεν λεμε ποτε τα 1357αρια της αγορας...
λεμε 1400αρια, 1600αρια, διλιτρα, 2,5 τριλιτρα κλπ...
και αν καποιος κατασκευαστης θελει να το κανει 2001 το διλιτρο προβλημα του...
αλλα τωρα για μια ακομη χρονια με αυτα τα "φωτογραφικα" τελη ειναι φως φαναρι η ηλιθιοτητα.
διοτι τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα οι εισαγωγεις δεν εχουν κερδος πλεον αφου στα νεα αυτοκινητα θα λογιζονται οι ρυποι ως κριτηριο...
αρα ειναι καθαρη ασχετοσυνη και ηλιθιοτητα.
τιποτε περισσοτερο!
δεν παλευεται παιδια το πραμα...
προβλεπω ουρες για καταθεση πινακιδων...