Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 34

Θέμα: αντικατασταση plastic wind screen cover

  1. #11
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν σηκώνεις καπό.
    Σηκώνεις λίγο το μπράτσο του καθαριστήρα για να μπορείς να κουνάς πανώ κατω το σημείο οπου βιδώνει και να λασκάρει.
    το εχω κανει μεσανατολικο.

    το παξιμαδι που δε μπορω να λασκαρω ειναι βιδωμενο με ροποκλειδο και γραφει πανω 30Νm.

  2. #12
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν είδα κανένα άλλο παξιμάδι βρε φίλε εκτός απο αυτό το μεγάλο που σκεπάζει το πλαστικό καπάκι.
    Μήπως έχουμε κάτι διαφορετικό ;;; Μήπως αυτο που περιγράφεις δεν είναι απαραίτητο να βγεί ;; δεν ξέρω να βοηθήσω περισσότερο.
    Καλή τύχη !!

  3. #13
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω οταν το αλλαξα αυτο το πραμα ρε παιδια, απλα εβγαλα τα πλαστικα καπακια απο τους υαλοκαθαριστηρες, τους ξεβιδωσα απλα με καριδακι, τους σηκωσα απο το καρε, αλλαξα το πλαστικο, αντιστροφη διαδικασια και τελος. Για να ξεβιδωσεις τον υαλοκαθαριστηρα, εισαι με κλειστο καπο, καρυδακι με καστανια πανω να ξεσφιγγει και κοντρα με το αλλο χερι στον κλειστο υαλοκαθαριστηρα. Κατι στριμωγμα ισως ηθελε στις ακρες το πλαστικο απ οσο θυμαμαι για να περασει απο κατω απο κατι αλλα πραματα που χει εκει. Για Ε46 δε μιλαμε? Δεν εχει κατι ιδιαιτερο νομιζω.. Απ οσο θυμαμαι δεν γινεται χωρις αφαιρεση υαλοκαθαριστηρων, ενω το βαψιμο δεν θα κανει κατι, δεδομενου οτι συνηθως φυτιλιαζει η τσιμουχα εφαρμογης στο παρμπριζ και κοβεται σπαστικα ευκολα..

  4. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (26-09-10)

  5. #14
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω οταν το αλλαξα αυτο το πραμα ρε παιδια, απλα εβγαλα τα πλαστικα καπακια απο τους υαλοκαθαριστηρες, τους ξεβιδωσα απλα με καριδακι, τους σηκωσα απο το καρε, αλλαξα το πλαστικο, αντιστροφη διαδικασια και τελος. Για να ξεβιδωσεις τον υαλοκαθαριστηρα, εισαι με κλειστο καπο, καρυδακι με καστανια πανω να ξεσφιγγει και κοντρα με το αλλο χερι στον κλειστο υαλοκαθαριστηρα. Κατι στριμωγμα ισως ηθελε στις ακρες το πλαστικο απ οσο θυμαμαι για να περασει απο κατω απο κατι αλλα πραματα που χει εκει. Για Ε46 δε μιλαμε? Δεν εχει κατι ιδιαιτερο νομιζω.. Απ οσο θυμαμαι δεν γινεται χωρις αφαιρεση υαλοκαθαριστηρων, ενω το βαψιμο δεν θα κανει κατι, δεδομενου οτι συνηθως φυτιλιαζει η τσιμουχα εφαρμογης στο παρμπριζ και κοβεται σπαστικα ευκολα..
    Ετσι ακριβώς. Το μαλακό τελείωμα που εφαρμόζει στο παρμπριζ διαλύεται με τον καιρό ... δε νομίζω να υπάρχει 46αρι που να έχει ακόμα της μάνας του.

  6. #15
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω οταν το αλλαξα αυτο το πραμα ρε παιδια, απλα εβγαλα τα πλαστικα καπακια απο τους υαλοκαθαριστηρες, τους ξεβιδωσα απλα με καριδακι, τους σηκωσα απο το καρε, αλλαξα το πλαστικο, αντιστροφη διαδικασια και τελος. Για να ξεβιδωσεις τον υαλοκαθαριστηρα, εισαι με κλειστο καπο, καρυδακι με καστανια πανω να ξεσφιγγει και κοντρα με το αλλο χερι στον κλειστο υαλοκαθαριστηρα. Κατι στριμωγμα ισως ηθελε στις ακρες το πλαστικο απ οσο θυμαμαι για να περασει απο κατω απο κατι αλλα πραματα που χει εκει. Για Ε46 δε μιλαμε? Δεν εχει κατι ιδιαιτερο νομιζω.. Απ οσο θυμαμαι δεν γινεται χωρις αφαιρεση υαλοκαθαριστηρων, ενω το βαψιμο δεν θα κανει κατι, δεδομενου οτι συνηθως φυτιλιαζει η τσιμουχα εφαρμογης στο παρμπριζ και κοβεται σπαστικα ευκολα..
    απο οσο καταλαβαινω τα 30Νm αναφερονται στο παξιμαδι που εχω ηδη βγαλει.

    τωρα το ''5'' που δε μπορω να λυσω η εχει πιασει μακα η φταιει ο αριστερος μου ωμος που βγηκε προσφατα.

    παντως κουναω τον υαλοκαθαρηστηρα πανω κατω αλλα τιποτα. Κουνιεται και το αυτοκινητο μαζι

    Να ριξω wd40;


    Για τη φθορα προτεινω το μαιο να πασαλειψουμε με βαζελινη.


    παντως κατω απο το παξιμαδι που ολοι ξηλωασατε εχει ηχνη απο σωληνωτο κλειδι με παχος τοιχωματος τσιγαροχαρτο
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη kplc16 : 26-09-10 στις 17:13

  7. #16
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.255
    Thanked
    14147
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω οταν το αλλαξα αυτο το πραμα ρε παιδια, απλα εβγαλα τα πλαστικα καπακια απο τους υαλοκαθαριστηρες, τους ξεβιδωσα απλα με καριδακι, τους σηκωσα απο το καρε, αλλαξα το πλαστικο, αντιστροφη διαδικασια και τελος. Για να ξεβιδωσεις τον υαλοκαθαριστηρα, εισαι με κλειστο καπο, καρυδακι με καστανια πανω να ξεσφιγγει και κοντρα με το αλλο χερι στον κλειστο υαλοκαθαριστηρα. Κατι στριμωγμα ισως ηθελε στις ακρες το πλαστικο απ οσο θυμαμαι για να περασει απο κατω απο κατι αλλα πραματα που χει εκει. Για Ε46 δε μιλαμε? Δεν εχει κατι ιδιαιτερο νομιζω.. Απ οσο θυμαμαι δεν γινεται χωρις αφαιρεση υαλοκαθαριστηρων, ενω το βαψιμο δεν θα κανει κατι, δεδομενου οτι συνηθως φυτιλιαζει η τσιμουχα εφαρμογης στο παρμπριζ και κοβεται σπαστικα ευκολα..
    Ναι αυτό γίνεται...Αλλά αν περαστεί με χρώμα και βερνίκι στην ουσία θα έχει αποκτήσει άλλες αντοχές...Πως θα φυτιλιάσει???

    Γι'αυτό έχω αυτή την ιδέα... Χωρίς να ξέρω βέβαια αν μπορεί να δουλέψει...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δε νομίζω να υπάρχει 46αρι που να έχει ακόμα της μάνας του.
    Υπάρχει το δικό μου...hehehe...Αλλά θέλει αλλαγή...



  8. #17
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.255
    Thanked
    14147
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να ριξω wd40;
    Για ρίξε μπας και έχει κολλήσει...



  9. #18
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ναι wd-40 και ισως λιγο προσεκτικο κοπανημα με ενα σφυρακι να ξεκολλησει, αν εχει σφηνωσει το καρε.

  10. #19
    Εγγραφή
    11-03-10
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    379
    Thanked
    422
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ το δικό μου το πέρασα μια-δυο στρώσεις μαύρη σιλικόνη, το έστρωσα σιγά σιγά με σαπουνάδα και έγινε σαν καινούριο!!!!!
    Όταν μεγαλώσω θα γίνω Μ5....

  11. #20
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Στο κόσμο μου
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    5.010
    Thanked
    5441
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    εγω οταν το χα αλλαξει ειχα ενα κλειδι ΝΑΑΑΑ(πανω απο 80cm) που ειχα στηριχθει ολοκληρος επανω του και αλλος ενας ενα λοστο κατω απο τον υαλοκαθαριστηρα......
    Τι wd40, τι σαπουνια.......
    Καααποια στιγμη οταν ειπαμε ας σπασει το γ@μ!$! αρκει να βγει, ακουστικε ενα κρακ και λασκαρε..

    Ειναι τρομερο μανικι να αφαιρεθουν αυτα τα 2



Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP