Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 17

Θέμα: ΑΓΟΡΑ Μ3 Ε92

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    25-12-09
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    529
    Thanked
    741
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γενικα δεν εχουν παρουσιαστει θεματα με το Ε92 Μ3.Μονο σε πολυ λιγα αλλαχτηκε μια βαλβιδα κρυας εκκινησης στην εγγυηση και στα πρωτα DCT χρειαστηκε αναβαθμιση λογισμικου για βελτιωση της λειτουργιας στο αυτοματο.Μετα τα θεματα των μεταλλων στα Ε46 η BMW το μελετησε καλυτερα φαινεται και δεν εχει παρουσιαστει τιποτα σοβαρο.

    Μεχρι τα 21000χλμ το δικο μου ηταν νορμαλ και μεχρι σημερα στα 28000 και με κομπρεσσορα το μονο θεμα ειναι η βενζινη που καταπινει.Αλλα αφου με αποζημιωνει με την αποδοση του χαλαλι και το καυσιμο.

    Οποιος το αποκτησει αν συνειδητοποιησει οτι εχει να ταιζει 8 στοματα (βλεπε V8) δεν θα το μετανοιωσει.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m3est : 26-09-10 στις 15:35


    www.speedandstyle.gr

    210 9850450
    697 9962302

  2. The Following 4 Users Say Thank You to m3est For This Useful Post:

    aristent (26-09-10), BILL007 (26-09-10), soc12r (26-09-10), Thomelef (07-10-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m3est Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γενικα δεν εχουν παρουσιαστει θεματα με το Ε92 Μ3.Μονο σε πολυ λιγα αλλαχτηκε μια βαλβιδα κρυας εκκινησης στην εγγυηση και στα πρωτα DCT χρειαστηκε αναβαθμιση λογισμικου για βελτιωση της λειτουργιας στο αυτοματο.Μετα τα θεματα των μεταλλων στα Ε46 η BMW το μελετησε καλυτερα φαινεται και δεν εχει παρουσιαστει τιποτα σοβαρο.

    Μεχρι τα 21000χλμ το δικο μου ηταν νορμαλ και μεχρι σημερα στα 28000 και με κομπρεσσορα το μονο θεμα ειναι η βενζινη που καταπινει.Αλλα αφου με αποζημιωνει με την αποδοση του χαλαλι και το καυσιμο.

    Οποιος το αποκτησει αν συνειδητοποιησει οτι εχει να ταιζει 8 στοματα (βλεπε V8) δεν θα το μετανοιωσει.
    To θέμα που με απασχολεί εμένα είναι το εξης:

    Κάποιος που έχει ένα καλό ε46 m3 αξίζει να το δώσει για 25k ας πούμε και να πάρει ένα ε92 μτχ στα 60k? Αυτά τα 35k εξαργυρώνονται σε απόλαυση?

    Αυτό μπορούν να μας το απαντήσουν όσοι έχουν αποκτήσει και τα δύο μοντέλα, Νίκο τι λες????
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  4. #3
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων

    Αυτά τα 35k εξαργυρώνονται σε απόλαυση?
    Και με λιγότερα από 35.

    Πάντως πιστεύω πως αναπόφευκτα είναι το επόμενο βήμα. Η φυσική εξέλιξη. Άρα αν δεν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα φυσικά και αξίζει. Αλλιώς ένα καλο-συντηρημένο 46άρι, είναι κι αυτό μια χαρά αυτοκίνητο.

  5. #4
    Εγγραφή
    07-02-10
    Μηνύματα
    213
    Thanked
    131
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πιστευω πως το Μ Ε92-93 ειναι οπως ειπωθηκε η εξελιξη της Μ Ε46 κ το επομενο βημα για οποιον εχει ηδη Μ Ε46 κ το εχει καταευχαριστηθει.Αλλα το κακο ειναι οτι σ αυτη τη χωρα που ζουμε δυσκολα θα πεις πως αξιζει να κανεις αυτη την αλλαγη.Δυστυχως θα εχεις`περισσοτερα εξοδα για μια διαφορά αποδοσης που δυσκολα θα την εκμεταλευτεις...
    Ερωτηση :ποιες οι διαφορες στην καταναλωση ,στα service μεταξυ Μ Ε46 κ μιας Μ Ε92-93.Ας μας απαντησουν οι κατοχοι αυτων των τυπων...

  6. #5
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    To θέμα που με απασχολεί εμένα είναι το εξης:

    Κάποιος που έχει ένα καλό ε46 m3 αξίζει να το δώσει για 25k ας πούμε και να πάρει ένα ε92 μτχ στα 60k? Αυτά τα 35k εξαργυρώνονται σε απόλαυση?

    Αυτό μπορούν να μας το απαντήσουν όσοι έχουν αποκτήσει και τα δύο μοντέλα, Νίκο τι λες????
    Του θειου μου το Μ3 Ε92 με 85+ χιλιαρικα χλμ ειναι μια χαρα απο προβληματα απολυτως τπτ,δεν λεμε για αισθηση,γκαζι,ομορφια,αυτα εννοουνται σε μεγαλο βαθμο
    Πιστευω πως ενας κατοχος Μ3 Ε46 θα επαιρνε το Μ3 Ε92 κυριως για την διαφορα στην ιπποδυναμη,επιδοσεις την οποια δεν την λες κ μικρη...
    Αλλα θα πω κ το αλλο:"Ποιον τον χαλαει να εχει ενα Μ3 Ε46?!"
    Αλλωστε μην ξεχναμε,οτι κ τα δυο,ειναι Μ3!!!
    Ι donut understeer...

  7. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z-man Εμφάνιση μηνυμάτων
    το επομενο βημα για οποιον εχει ηδη Μ Ε46 κ το εχει καταευχαριστηθει.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιστευω πως ενας κατοχος Μ3 Ε46 θα επαιρνε το Μ3 Ε92 κυριως για την διαφορα στην ιπποδυναμη,επιδοσεις την οποια δεν την λες κ μικρη...
    Aν και σε αυτο το θρεντ αξιζει περισσοτερο η γνωμη των κατοχων Μ3 Ε9Χ ,θα ηθελα να εκφερω μια διαφορετικη θεση προς τις παραπανω αποψεις..

    Ευχαριστω δε θα παρω.

    Προτιμω να κανω διαιτα! Οπως και πολλοι αλλοι

  8. The Following 2 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    aris (26-09-10), chief (28-09-10)

  9. #7
    Εγγραφή
    25-12-09
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    529
    Thanked
    741
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    To θέμα που με απασχολεί εμένα είναι το εξης:

    Κάποιος που έχει ένα καλό ε46 m3 αξίζει να το δώσει για 25k ας πούμε και να πάρει ένα ε92 μτχ στα 60k? Αυτά τα 35k εξαργυρώνονται σε απόλαυση?

    Αυτό μπορούν να μας το απαντήσουν όσοι έχουν αποκτήσει και τα δύο μοντέλα, Νίκο τι λες????
    Οταν μου προεκυψε το Ε92 μεταχειρισμενο με 5000χλμ επρεπε να το αρπαξω γιατι ηταν σαν να το αγοραζω καινουριο σε τιμη μεταχειρισμενου.Ετσι μεσα σε δυο μερες απο τοτε που μου το ειπαν το ειχα στα χερια μου χωρις να εχω δωσει το 46αρι.Στην αρχη εβγαζα απο συνηθεια και το 46 βολτα και το 92 εναλλαξ.Μετα απο 2-3 μηνες συνηδητοποιησα οτι το 46 ειχε δυο δαχτυλα σκονη στο γκαραζ αφου μονο το 92 εβγαινε βολτα.Εκει λοιπον μου το ζητησε ενας φιλος και το πουλησα.

    Θελω λοιπον να πω οτι οταν ειχα μονο το 46 ημουν ευτυχισμενος αφου μου εκανε ολα τα κεφια και θεωρουσα περιττο να παρω το καινουριο που ηταν και πανακριβο.Οταν ομως σου τυχαινει σε καλη τιμη και αριστη κατασταση και το ζησεις λιγο καιρο κολλας και δεν το αλλαζεις.Ευτυχως που στη δουλεια ερχονται ακομα Μ3 46αρια και οδηγαω που και που οποτε κραταω επαφη.

    Τωρα η διαφορα απο το ενα στο αλλο σε αισθηση ειναι τεραστια ειδικα στις μεγαλες ταχυτητες 200 και ανω που αισθανεσαι οτι το εχουν ενισχυσει απο κατω και δεν φοβασαι τιποτα.Με μια βολτα μονο δεν μπορεις να απαντησεις.Αν με ρωτησετε λοιπον μετα απο ενα χρονο ιδιοκτησιας και 20000χλμ αν αξιζε απανταω ναι με σιγουρια ειναι μεγαλη η διαφορα.Το εκανε παλι το θαυμα της η Μ Gmbh.


    www.speedandstyle.gr

    210 9850450
    697 9962302

  10. The Following 6 Users Say Thank You to m3est For This Useful Post:

    A8hnaios (27-09-10), aristent (27-09-10), bill_m3 (29-09-10), EVERGET (26-09-10), georgepap (05-10-10), Thomelef (26-09-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP