Μεγαλύτερος δείκτης φορτίου δεν σημαίνει και ενισχυμένα πλαϊνά επίσης;
Μήπως με μεγάλο δείκτη φορτίου είναι σκληρά;
Η έχει να κάνει μόνο με τις γόμες που πατάνε κάτω;
Μεγαλύτερος δείκτης φορτίου δεν σημαίνει και ενισχυμένα πλαϊνά επίσης;
Μήπως με μεγάλο δείκτη φορτίου είναι σκληρά;
Η έχει να κάνει μόνο με τις γόμες που πατάνε κάτω;
Είναι σχετικό με τα πλαινά όπως λες, όχι με το υλικό στο πέλμα. πχ κάποια με δείκτη 91 έχουν 2 στρώσεις λινών στα πλαινά, ενώ κάποια με δείκτη 94 έχουν 3 στρώσεις λινών στα πλαινά (άρα και λίγο πιο "παχύ" πλαινό, άρα και λίγο πιο σκληρά) άλλες εταιρίες μπορεί να έχουν πιο ενισχυμένα λινά (με πιο πυκνή πλέξη ή με πιο χοντρές ίνες) για να το καταφέρουν αυτό.
Για τα χαμηλού προφίλ 40-35-30 ελαστικά καλό είναι να διαλέγουμε υψηλό δείκτη για καθημερινή χρήση, κι ας μην είναι απαραίτητος (λόγω πχ χαμηλού βάρους του οχήματος) αν και αυτά στις μεγάλες διαστάσεις πχ στις 19" είναι ενισχυμένα (με ένδειξη reinforced ή XL extra load) με ατσάλινη πλέξη
nikos1400 (10-02-11)
Πάνο με 1550 κιλά όχημα το 94 (ως 2700kg) είναι αρκετό.
....αν καταφέρεις να το φορτώσεις τόσο που να φτάσει τα 2700 κιλά.. τότε ναι πρέπει απαραίτητα να πας στα 99 που "σηκώνουν" με ασφάλεια όχημα μέχρι 3100 κιλά.. (δεν μιλάμε για G-forces, braking - acceleration κλπ, αυτά είναι μέσα στην πρόβλεψη των δεικτών)![]()
Απλά το "99" σηκώνει πιο "βάρβαρη" χρήση και έχει και ελαφρώς πιο σκληρά πλαινά.. ...94 για μένα...
https://www.blackcircles.com/general/load-rating
Edit: απ' ότι βλέπω δείκτη 93 χρησιμοποιεί από το εργοστάσιο..
Παιζει ρολο ο δεικτης ταχυτητας στο ποσο γρηγορα ζεσταινεται το λαστιχο?
Αυτη τη στιγμη φοραω εμπρος πισω 225/45/17 91Y (Y=300km) και απ'οτι ειδα στο manual δινει 225/45/17 91W (W=270km)..
Σκεφτομαι να πεταξω τα cooper του 2006 που φοραω πισω αυτη τη στιγμη, να βαλω τα assymetric που φοραω μπροστα (2008), στο πισω αξονα και να βαλω ενα σετ SC3 μπροστα..
Το 91 ειναι δεικτης φορτιου και το Y, W κτλ ειναι δεικτης ταχυτητας.. Ποσο επηρεαζει την οδικη συμπεριφορα μια λαθος επιλογη ελαστικου?
Ή ας πουμε αν βαλω χαμηλοτερο δεικτη απο το W που ειναι το V (240 χλμ), κερδιζω κατι? Θα ζεσταινεται πιο γρηγορα ακομα το λαστιχο με δεικτη V απο το W? Το λεω γιατι μεσα στο νησι μια φορα στα 4 χρονια που το εχω ειδα 200 σχεδον στο κοντερ.. Θελω κατι να ζεσταινεται γρηγορα..
ΧΙΟΣ-CHIOS
Στην κολώνα της πόρτας σου αναφέρονται οι πιέσεις των ελαστικών αλλα και οι διαστάσεις με τους δείκτες που συστήνει η BMW.
Οποιαδήποτε απόκληση απο τα εργοστασιακα, εχει αρνητική επίδραση σε κατανάλωση, ρεμπρίζ, ζέσταμα, άνεση κ.λ.π κ.λ.π.
Αν παρόλα αυτά επιλέξεις την εξωτερική εμφάνιση τότε δεν ψάχνεις τα υπόλοιπα.
Ιτς απ του γιού !!! που λέμε και οι νεοέλληνες !!!!