Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Konstantinos E60 : 20-09-10 στις 19:35
του φιλου μου ειναι το παλιο οκταβια με τα 193 αλογα.εν μερει συμφωνω για τον ελεγχο της δυναμης στους δρομους σαπουνι.ομως υπαρχουν και πμπροστοκινητα με παρομοια ιπποδυναμη και μεγαλυτερη που τα καταφερνουν μια χαρα.δεν μπηκε σε μια στροφη των 60 με 100 (εχω μπει στην ιδια στροφη με το δικο μου και λιγα παραπανω χλμ και δεν εχει κουνηθει καθολου το αυτοκινητο)απλως οταν καποιος αγοραζει την κορυφαια εκδοση του καθε μοντελου(οκαταβια gt,rs)περιμενει καλυτερο στησιμο και καλυτερες αντιδρασεις στη σβελτη(οχι γρηγορη) οδηγηση.θα μπορουσε να ειναι καλυτερο σε αυτους τους τομεις.
Κατσε, γιατι θα ξεχασω και αυτα που ξερω. Παντα ευθυνεται σε λαθος του οδηγου. Το αυτοκινητο εχει συγκεκριμενες δυνατοτητες που ο οδηγος οφειλει να γνωριζει. Τα λαστιχα ειναι επιλογη του οδηγου, και δεν φταινε ποτε που εφυγε το αυτοκινητο. Τα φρενα ομοιως δεν φταινε που δεν προλαβες να σταματησεις. Ποτε δεν ειναι σε θεση να φταιει ενα μηχανημα. Αυτος που το χειριζεται οφειλει να ειναι υπευθυνος και να γνωριζει ποιες ειναι οι δυνατοτητες του.
εν μερει συμφωνω.αλλα οταν το λανσαρεις σαν ΓΡΗΓΟΡΟ RS,GT οικογενειακο πρεπει να πληροι και καποιες προδιαγραφες.γιατι και οι οδηγοι που απευθυνεται δεν ειναι οδηγοι αγωνων.δεν νομιζω να πρεπι να περασουν σεμιναριο οι οδηγοι του οκταβια.ουτε θα το πανε και με 80 χλμ αλλιως θα επαιρναν την εκδοση 1600.το ποτε δεν φταιει το αυτοκινητο δεν το δεχομαι.καθως υπηρχαν,υπαρχουν και θα υπαρχουν καλα και κακα αυτοκινητα στην ιδια κατηγορια.ωστοσο εχω πει πως για τα λεφτα του ειναι πολυ καλη προταση