Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nfot Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπαινεις με πολλα και εχεις εντονη υποστροφη. Να υποθεσω οτι στην Κ5 εχεις βγει αρκετες φορες;
Μπαινουμε αργα, χωρις γκαζι μετα το φρενο και επιταχυνουμε ομαλα απο την κορυφη της στροφης και μετα, οποτε και εχουμε αρχισει να ισιωνουμε το τιμονι.

Σωστα δασκαλε;
H υποστροφη ειναι αποτελεσμα (και οχι αιτία) κακων ρυθμισεων ή και οδηγησης .
Οποτε η αιτια για το κακως φθαρμενο ελαστικο δεν ειναι υποστροφη αλλα κυριως στη λανθασμενη ρυθμιση γεωμετριας, πιεσεων.