
Αρχικό μήνυμα απο
GiannisRob
Πρωτα για το bold part: Για να μην προσπαθουμε να βγαλουμε τη BMW θεο απο χιλιες μεριες, το platform sharing, οπως το λες, ειναι εκτενεστατο και εδω! Η σειρα 5 (F10/11), 6 (F12/13), 7 (F01/02) και το 5GT (F07) πατανε και τα 4 στην ιδια πλατφορμα, τυπου modular. Η Rolls Royce Ghost παταει στην πλατφορμα της 7αρας LWB (F02).
Η επομενη σειρα 3 (F30) και 1 (F25) θα χρησιμοποιουν και οι δυο την ιδια modular πλατφορμα.
Η Χ3 παταει σε μια τροποποιημενη πλατφορμα απο 3αρα.
Η Χ5 εχει δικια της πλατφορμα, ομως το πισω υποπλαισιο εχει πολλα κοινα μερη με αυτο της 5 Touring και 7 (εκδοσεις με πισω υδροπνευματικη αναρτηση).
Ολα αυτα τα μοντελα τυπου Χ6, 5GT (και πολλα αντιστοιχα που ερχονται) εχουν τεραστια περιθωρια κερδους, γιατι εχουν παρα μα παρα πολλα κοινα μερη (περα απο πανομοιοτυπες πλατφορμες/ μηχανικα μερη) με τα αδελφια τους (βλεπε Χ5, 5 Touring) που το κοστος εξελιξης ειναι μηδαμινο, ενω η τιμη αυξημενη σε σχεση με τα "αδελφια".............
*Και μιας και το θεμα ειναι κομπλεξ, και οχι οι τεχνολογιες του bmw/vag group, ποσοι και ποσοι bmw fans καυχιουνται για την μοναδικοτητα της πλατφορμας του αυτοκινητου τους, οταν στην πραγματικοτητα ισχυουν τα παραπανω?