Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 267

Θέμα: ΚΟΜΠΛΕΞ!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TAZ118! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενταξει τα AUDI ειναι πιο φιλικα για το μεσο οδηγο,πιο γρηγορα και με καλυτερη σχεση κοστους προς αποδοση στα μικρα-μεσαια κυβικα...
    Πολυ ωραια ολα αυτα...Αυτο που λεω χρονια στα φορα και σε παρεες ειναι το εξης:Που θα βρισκοταν η AUDI χωρις την Φαου-Βε?Χωρις την τεχνογνωσια
    και το platform-parts sharing του VAG Group?

    Η BMW ουσιαστικα παλευει μονη της καθως το platform sharing tou BMW Group ειναι ανυπαρκτο και το parts sharing αρκετα μικροτερο απο του VAG Group...
    Πρωτα για το bold part: Για να μην προσπαθουμε να βγαλουμε τη BMW θεο απο χιλιες μεριες, το platform sharing, οπως το λες, ειναι εκτενεστατο και εδω! Η σειρα 5 (F10/11), 6 (F12/13), 7 (F01/02) και το 5GT (F07) πατανε και τα 4 στην ιδια πλατφορμα, τυπου modular. Η Rolls Royce Ghost παταει στην πλατφορμα της 7αρας LWB (F02).

    Η επομενη σειρα 3 (F30) και 1 (F25) θα χρησιμοποιουν και οι δυο την ιδια modular πλατφορμα.

    Η Χ3 παταει σε μια τροποποιημενη πλατφορμα απο 3αρα.

    Η Χ5 εχει δικια της πλατφορμα, ομως το πισω υποπλαισιο εχει πολλα κοινα μερη με αυτο της 5 Touring και 7 (εκδοσεις με πισω υδροπνευματικη αναρτηση).

    Ολα αυτα τα μοντελα τυπου Χ6, 5GT (και πολλα αντιστοιχα που ερχονται) εχουν τεραστια περιθωρια κερδους, γιατι εχουν παρα μα παρα πολλα κοινα μερη (περα απο πανομοιοτυπες πλατφορμες/ μηχανικα μερη) με τα αδελφια τους (βλεπε Χ5, 5 Touring) που το κοστος εξελιξης ειναι μηδαμινο, ενω η τιμη αυξημενη σε σχεση με τα "αδελφια".

    Επισης, αν παρατηρησεις το εσωτερικο της νεας 5αρας, της 7αρας αλλα και της νεας Χ3, θα δεις ποσα κοινα μερη/τμηματα υπαρχουν αναμεσα στα μοντελα, ξεκινωντας απο το iDrive controller.

    Οσο για το underlined part, οσο η VAG σερνει την Audi, τοσο ισχυει και το αντιστροφο. Ποσες και ποσες τεχνολογιες της Audi (πχ κιβωτιο διπλου συμπλεκτη, 3λιτρος ντιζελ, κλπ) εχει παρει η VAG? Σε ποσους αλλους τομεις εχει συνεισφερει η Audi? Σε αλλους τοσους, ομως, εχει επωφεληθει που ειναι κατω απο την ομπρελλα της VAG.

    Ειναι αδικο, να "βριζουμε" (τονιζω τα εισαγωγικα) και να απαξιωνουμε την Audi, οταν εχει και αυτη αρκετες αξιωσεις!

    *Και μιας και το θεμα ειναι κομπλεξ, και οχι οι τεχνολογιες του bmw/vag group, ποσοι και ποσοι bmw fans καυχιουνται για την μοναδικοτητα της πλατφορμας του αυτοκινητου τους, οταν στην πραγματικοτητα ισχυουν τα παραπανω?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiannisRob : 19-09-10 στις 22:22

  2. #2
    Εγγραφή
    29-08-10
    Περιοχή
    Αγια Παρασκευη
    Μηνύματα
    108
    Thanked
    51
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πρωτα για το bold part: Για να μην προσπαθουμε να βγαλουμε τη BMW θεο απο χιλιες μεριες, το platform sharing, οπως το λες, ειναι εκτενεστατο και εδω! Η σειρα 5 (F10/11), 6 (F12/13), 7 (F01/02) και το 5GT (F07) πατανε και τα 4 στην ιδια πλατφορμα, τυπου modular. Η Rolls Royce Ghost παταει στην πλατφορμα της 7αρας LWB (F02).

    Η επομενη σειρα 3 (F30) και 1 (F25) θα χρησιμοποιουν και οι δυο την ιδια modular πλατφορμα.

    Η Χ3 παταει σε μια τροποποιημενη πλατφορμα απο 3αρα.

    Η Χ5 εχει δικια της πλατφορμα, ομως το πισω υποπλαισιο εχει πολλα κοινα μερη με αυτο της 5 Touring και 7 (εκδοσεις με πισω υδροπνευματικη αναρτηση).

    Ολα αυτα τα μοντελα τυπου Χ6, 5GT (και πολλα αντιστοιχα που ερχονται) εχουν τεραστια περιθωρια κερδους, γιατι εχουν παρα μα παρα πολλα κοινα μερη (περα απο πανομοιοτυπες πλατφορμες/ μηχανικα μερη) με τα αδελφια τους (βλεπε Χ5, 5 Touring) που το κοστος εξελιξης ειναι μηδαμινο, ενω η τιμη αυξημενη σε σχεση με τα "αδελφια".

    Επισης, αν παρατηρησεις το εσωτερικο της νεας 5αρας, της 7αρας αλλα και της νεας Χ3, θα δεις ποσα κοινα μερη/τμηματα υπαρχουν αναμεσα στα μοντελα, ξεκινωντας απο το iDrive controller.

    Οσο για το underlined part, οσο η VAG σερνει την Audi, τοσο ισχυει και το αντιστροφο. Ποσες και ποσες τεχνολογιες της Audi (πχ κιβωτιο διπλου συμπλεκτη, 3λιτρος ντιζελ, κλπ) εχει παρει η VAG? Σε ποσους αλλους τομεις εχει συνεισφερει η Audi? Σε αλλους τοσους, ομως, εχει επωφεληθει που ειναι κατω απο την ομπρελλα της VAG.

    Ειναι αδικο, να "βριζουμε" (τονιζω τα εισαγωγικα) και να απαξιωνουμε την Audi, οταν εχει και αυτη αρκετες αξιωσεις!

    *Και μιας και το θεμα ειναι κομπλεξ, και οχι οι τεχνολογιες του bmw/vag group, ποσοι και ποσοι bmw fans καυχιουνται για την μοναδικοτητα της πλατφορμας του αυτοκινητου τους, οταν στην πραγματικοτητα ισχυουν τα παραπανω?
    Εγω αναφερομαι σε platform sharing μεταξυ των εταιρειων και οχι δε ενδοεταιρικο αλλα ισως εχει την ιδια σπουδαιοτητα...
    Οσο για το διπλοσυμπλεκτο δεν ειναι πατεντα της AUDI...Η Porsche το ειχε παρουσιασει πρωτη και μετα απο χρονια η BorgWarner το εδωσε στο VAG.
    Οπως αλλωστε και οι TSi ειναι πατεντα γνωστης εταιρειας συστηματων υπερπληρωσης.
    Black Prince....

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πρωτα για το bold part: Για να μην προσπαθουμε να βγαλουμε τη BMW θεο απο χιλιες μεριες, το platform sharing, οπως το λες, ειναι εκτενεστατο και εδω! Η σειρα 5 (F10/11), 6 (F12/13), 7 (F01/02) και το 5GT (F07) πατανε και τα 4 στην ιδια πλατφορμα, τυπου modular. Η Rolls Royce Ghost παταει στην πλατφορμα της 7αρας LWB (F02).

    Η επομενη σειρα 3 (F30) και 1 (F25) θα χρησιμοποιουν και οι δυο την ιδια modular πλατφορμα.

    Η Χ3 παταει σε μια τροποποιημενη πλατφορμα απο 3αρα.

    Η Χ5 εχει δικια της πλατφορμα, ομως το πισω υποπλαισιο εχει πολλα κοινα μερη με αυτο της 5 Touring και 7 (εκδοσεις με πισω υδροπνευματικη αναρτηση).

    Ολα αυτα τα μοντελα τυπου Χ6, 5GT (και πολλα αντιστοιχα που ερχονται) εχουν τεραστια περιθωρια κερδους, γιατι εχουν παρα μα παρα πολλα κοινα μερη (περα απο πανομοιοτυπες πλατφορμες/ μηχανικα μερη) με τα αδελφια τους (βλεπε Χ5, 5 Touring) που το κοστος εξελιξης ειναι μηδαμινο, ενω η τιμη αυξημενη σε σχεση με τα "αδελφια".............


    *Και μιας και το θεμα ειναι κομπλεξ, και οχι οι τεχνολογιες του bmw/vag group, ποσοι και ποσοι bmw fans καυχιουνται για την μοναδικοτητα της πλατφορμας του αυτοκινητου τους, οταν στην πραγματικοτητα ισχυουν τα παραπανω?
    Η BMW τα σκαριά της τα ονομαζει ΟΛΑ "BMW"

    ούτε Zastava, ούτε ΜΕΒΕΑ, ούτε Moskvitch, ούτε Wartburg ...μην τρελαθούμε τώρα.

  4. #4
    Εγγραφή
    17-05-10
    Περιοχή
    Patra west coast
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    401
    Thanked
    230
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η BMW τα σκαριά της τα ονομαζει ΟΛΑ "BMW"
    και τα mini????......
    “Λόγω οικονομικού εγκεφαλικού πέρα δώθε δεν θυμάμαι αν έρχονται Αποκριές,Χριστούγεννα,Πάσχ α ή πρωτοχρονιά γι'αυτό δεν ξέρω αν σουβλίσατε δέντρο η αν στολίσατε αρνί!! Πάντως σας εύχομαι το φλουρί να πέσει στο δικό σας αυγό. Καλό Δεκαπενταύγουστο..”

  5. #5
    Εγγραφή
    26-06-10
    Περιοχή
    Καλαμος Αττικης
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    67
    Thanked
    63
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ///M Arios Εμφάνιση μηνυμάτων
    και τα mini????......
    Και τα rolls... Και τα land rover στο παρελθον... Και πιθανο καποια στιγμη να δουμε και triumph μιας και η εταιρεια ανηκει στον ομιλο, και το ενδεχομενο να αναβιωσουν την triumph συζητιεται.
    Εν παση περιπτωση ομως ειναι γενικα σαν επιχειρηση αρκετα μικροτερη απο το V.A.G. και γι αυτο τα περισσοτερα ειναι με το εμβλημα της ελικας. Δεν ειναι οτι δεν θελουν. Δεν χωρα εγωισμος μπροστα στο κερδος. Οταν ερθει η ωρα θα το κανουν.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP