Σελίδα 3 από 8 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 79

Θέμα: Τεχνικες οδηγησης σε πιστα

  1. #21
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Τα κερμπ ειναι μεγαλη ιστορια. Αν η αναρτηση σου δε βοηθα καλυτερα να τα αφηνεις. Δε χρειαζεται να σπαμε τα αυτοκινητα στη πιστα.

  2. #22
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι θα γινει Μανωλιό θα το συνεχίσεις ή θα το αφησεις εκει για να μας περασεις αερα μετα την Κ10 ???
    Χαχαχαχαχαχα

    Ναι...πρεπει να το τελειωσω!

  3. #23
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Κορυδαλλός
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    150
    Thanked
    170
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μπραβο σου!! Πολυ ωραιο θεματακι...
    Εγω γιατι οποτε παω Σερρες φευγω με το εμπρος αριστερο λαστιχο κομματια;
    Κανω κατι λαθος;

  4. #24
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Βολος
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    855
    Thanked
    550
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μπαινεις με πολλα και εχεις εντονη υποστροφη. Να υποθεσω οτι στην Κ5 εχεις βγει αρκετες φορες;
    Μπαινουμε αργα, χωρις γκαζι μετα το φρενο και επιταχυνουμε ομαλα απο την κορυφη της στροφης και μετα, οποτε και εχουμε αρχισει να ισιωνουμε το τιμονι.

    Σωστα δασκαλε;

  5. The Following User Says Thank You to nfot For This Useful Post:

    kostas 325 (19-09-10)

  6. #25
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kostas 325 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπραβο σου!! Πολυ ωραιο θεματακι...
    Εγω γιατι οποτε παω Σερρες φευγω με το εμπρος αριστερο λαστιχο κομματια;
    Κανω κατι λαθος;
    Ευχαριστω Κωστα!

    Τωρα για το αριστερο σου ελαστικο..φυσικο ειναι να φαγωνεται περισσοτερο το αριστερο αφου η πιστα των Σερρων ειναι δεξιοστροφη.

    1. Τα κοινα ελαστικα δρομου δεν ανταποκρινονται ιδανικα σε οριακες συνθηκες πιστας. Βαλε σεμι σλικ.
    2. Χαμηλωσε αερα. Πολυ πιο κατω απο τις τιμες κατασκευαστη
    3. Δωσε αρνητικη καμπερ. Τα ελαστικα κοντα στη τιμη 0 καμπερ παρουσιαζουν περισσοτερο φαγωμα στο εξωτερικο μερος και η γομα εχει ταση να μετακινηται απο μεσα προς τα εξω.

  7. #26
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι θα γινει Μανωλιό θα το συνεχίσεις ή θα το αφησεις εκει για να μας περασεις αερα μετα την Κ10 ???
    τι έγινε ρε συμπέθερε??? νωρίς δεν άρχισες την μελέτη???
    ένα μήνα + έχεις μπροστά σου... κρίμα που δεν υπάρχει κανένα
    ραλάκι που να έχει την πίστα να προπονηθείς ρε.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    chief (19-09-10)

  9. #27
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Κορυδαλλός
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    150
    Thanked
    170
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστω Κωστα!

    Τωρα για το αριστερο σου ελαστικο..φυσικο ειναι να φαγωνεται περισσοτερο το αριστερο αφου η πιστα των Σερρων ειναι δεξιοστροφη.

    1. Τα κοινα ελαστικα δρομου δεν ανταποκρινονται ιδανικα σε οριακες συνθηκες πιστας. Βαλε σεμι σλικ.
    2. Χαμηλωσε αερα. Πολυ πιο κατω απο τις τιμες κατασκευαστη
    3. Δωσε αρνητικη καμπερ. Τα ελαστικα κοντα στη τιμη 0 καμπερ παρουσιαζουν περισσοτερο φαγωμα στο εξωτερικο μερος και η γομα εχει ταση να μετακινηται απο μεσα προς τα εξω.
    ευχαριστω μανο!
    Θα δοκιμασω το 3 αν παω.
    Το δευτερο το εχω δοκιμασει...
    Το πρωτο δυσκολο να το καταφερω....

  10. #28
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nfot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπαινεις με πολλα και εχεις εντονη υποστροφη. Να υποθεσω οτι στην Κ5 εχεις βγει αρκετες φορες;
    Μπαινουμε αργα, χωρις γκαζι μετα το φρενο και επιταχυνουμε ομαλα απο την κορυφη της στροφης και μετα, οποτε και εχουμε αρχισει να ισιωνουμε το τιμονι.

    Σωστα δασκαλε;
    H υποστροφη ειναι αποτελεσμα (και οχι αιτία) κακων ρυθμισεων ή και οδηγησης .
    Οποτε η αιτια για το κακως φθαρμενο ελαστικο δεν ειναι υποστροφη αλλα κυριως στη λανθασμενη ρυθμιση γεωμετριας, πιεσεων.

  11. #29
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Βολος
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    855
    Thanked
    550
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μα αυτο εγραψα. Οτι η πολυ γρηγορη εισοδος φερνει υποστροφη.

  12. #30
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nfot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα αυτο εγραψα. Οτι η πολυ γρηγορη εισοδος φερνει υποστροφη.
    Ναι βρε...το ξερω, απλα εγω συμπληρωσα!

Σελίδα 3 από 8 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP