Σελίδα 14 από 27 ΠρώτηΠρώτη ... 4121314151624 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 131 έως 140 από 267

Θέμα: ΚΟΜΠΛΕΞ!!

  1. #131
    Εγγραφή
    26-06-10
    Περιοχή
    Καλαμος Αττικης
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    67
    Thanked
    63
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το 90 που ειχαμε αρχικα, αφου κυκλωσε καμια 20+ φορες τον πλανητη, καποια στιγμη αντικατασταθηκε απο ενα Α6 3.0 TDI quattro, επιτυχως. Επειτα απο 150.000 χλμ(λιγα ομολογουμενως) το μονο που του κανουμε ειναι να του αλλαζουμε λαδια. Επισης ενας αδελφικος φιλος μου εδω στην Πατρα εχει στην κατοχη του ενα Α4(Β6) Τquattro. Στο κοντερ 200.000 χλμ και αυτος απολυτα ευχαριστημενος. Δεν βγαζει κιχ, δεν καιει λαδι, δεν το λερωνει καν.
    Φιλτατε individual, η αναφορα μου στις μετατροπες δεν ηταν για σενα και συγνωμη που δεν το διευκρινησα. Εξαλλου παραπονιεσαι για προβληματα πριν την αλλαγη μηχανης.
    Προσωπικα αναφερομουν σε ολους αυτους που χουν κανει τις τουρμπινες πασπαρτου, εχουν φτασει και γω δεν ξερω σε ποσες εκατονταδες αλογα, και μετα παραπονιουνται επειδη αυτο το μπορντελο το μπλοκ, εσπασε.

  2. #132
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ολα καλα.......συμβαινουν αυτα στα φορουμ......οπως και να εχει αλλο να μιλας με καποιον πινοντας καφε....και αλλο να γραφεις.......
    τελος παντων ο καθενας κανει τις επιλογες του.....και αφου μιλαμε για αυτοκινητα.......
    τα αουντι για εμενα απλως δεν υπαρχουν........
    ειχα πολυ ασχημη εμπειρια!!!!!!
    καποιος που ειναι ευχαριστημενος με τα αουντι.....με γεια του και χαρα του ας ξαναπαρει...
    ΕΓΩ ΠΟΤΕ!!!!

  3. The Following User Says Thank You to individual For This Useful Post:

    PSDEDES (17-09-10)

  4. #133
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να σου πω κατι και μην το παρεις προσωπικα. Εισαι και συναδελφος, εχεις και καλο χιουμορ, αλλα υπερβαλλεις σχεδον σαν τον Γιωργαρα με το CSi...

    Σε αυτο το σου το θρεντ θεωρεις ουσιαστικα οτι ολα τα προϊοντα της Audi ειναι για πεταμα. Σκουπιδια. Αχρηστα. Καπουτ. Και γενικα αποθεωνεις τις BMW. Ολες.

    Ειναι δυνατον να λες για το λαδι που καινε τα Audi, για τα ψευτικα ψαλιδια, τα σινεμπλοκ που τριζουν σαν χαλασμενο μπ0υρδελο, τις πλαστικες αντλιες νερου, και δεν ξερω και γω τι αλλο, αλλα απο την αλλη να αντιπαραβαλεις το εξαιρετικο τιμονι των ΒΜW, το κρατημα, την αισθηση και την οδικη συμπεριφορα?

    Μπορει πλεον το θρεντ αυτο να ειναι στην ενοτητα Χιουμορ, αλλα ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα.

    Μην ξεχναμε τα πλαισια που σκιζονται (Ζ3), τους θολους που τρυπανε (Ε46), και μιας και θιξαμε το Ε46, και τους ψευτικους πολλαπλασιαστες, τα ψευτικα σινεμπλοκ, τους ψευτικους γρυλους των παραθυρων, τις ψευτικες εταζερες, τα ψευτικα ψαλιδια (και αυτα αλουμινενια ειναι), τα αθλια ΜΑΦ, και, και, και...

    Σε ολα τα μοντελα, ανεξαρτητως σηματος στο καπω, ο στοχος ειναι να ειναι κερδοφορα, γιατι για τη μαμα εταιρια ειναι μονο προιοντα. Για ολους εμας τους δηθεν ψαγμενους, ειναι παθος, ειναι τρελα, ειναι οτι του κατεβει του καθενος. Αλλα στην τελικη ειναι προιοντα με στοχο το κερδος.

    Ολοι οι κατασκευαστες θα κανουν εκπτωσεις στο τελικο προιον προκειμενου η τιμη του αλλα και η ευκολια κατασκευης να ειναι ανταγωνιστικη. Γι αυτο οι πολλαπλασιαστες των Ε46 ειναι για γελια.

    Οσο για την εξυπηρετηση πελατων. Τον Ιουλιο του '04 ο πατερας μου πηγε στην Achaia Motors (αντιπροσωπος BMW στην Πατρα) με ενα ιδιαιτερα σεβαστο ποσο στην τσαντα του, με σκοπο να κλεισει και να παραγγειλει ενα 318 εκεινη τη στιγμη. Βεβαια επειδη δεν φορουσε γραβατα, παρα σκετο πουκαμισο, κανεις δεν του εδωσε καμια σημασια. Αυτο τι σημαινει? Οτι ολοι οι αντιπροσωποι ειναι ΓΤΠ? Οχι. Ο συγκεκριμενος ειναι τραγικος αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ολοι ειναι το ιδιο. Το ιδιο ισχυει και για την Audi. Επειδη η κοπελα που δουλευει στα ανταλλακτικα στην αντιπροσωπεια της πατρας εχει ωραια βυζια (που εχει!), δεν σημαινει οτι σε ολα τα αλλα τμηματα ανταλλακτικων της Audi γυριζουν τσοντες.

    Και παμε στο θεμα του τουρμπο στα Audi. Οι κινητηρες τουρμπο ειναι απαιτητικοι, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι αξιοπιστοι. Αν δεν ξερεις να τον προσεξεις, τοτε θα σου ζητησει τουρμπινα στα 4 χρονια. Αν ομως εισαι σωστος μπορει να μη σου ζητησει και ποτε. Εχει ομως και τα καλα της η υπερτροφοδοτηση, γι'αυτο και πλεον την υιοθετει και η ΒMW. Γιατι η BMW δεν σταματησε στην Ε46

    Οσο για τους αγοραστες των Α4 και των 3er. Ο καθε αγοραστης αγοραζει ενα ολοκληρωμενο πακετο. Ειτε λεγεται Α4, ειτε 320, ειτε C200. Αυτοι που πανε στο 3αρι προτιμουν (για τα ιδια χρηματα παντα) την πισωκινηση, το καλυτερο τιμονι, την συγκεκριμενη οδικη συμπεριφορα. Αυτοι που προτιμουν ενα Α4, ισως το προτιμουν λογω της μεγαλυτερης αποδοσης (λογω τουρμπο) του εξοπλισμου, του ντιζαιν (μην το ξεχναμε αυτο), η της τετρακινησης.

    Ειναι λαθος και ισοπεδωτικη αυτη σου η θεωρηση για τους οδηγους των Audi, οι οποιοι, σημειωτεον, μπορει να ειναι και ανω των 30...

    Ελπιζω να μην το παρεις προσωπικα. Δεν τα εγραψα για να τσακωθουμε αλλωστε.

    Φιλικα,
    Γιαννης

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εδώ θα διαφωνήσω. Το BMW είναι για τον ψαγμένο. Το Audi είναι για τους ιθαγενείς που τρελαίνονται για πολύχρωμες χάντρες.

    Πριν πάρεις προσωπικά αυτά που γράφω, να σου επισημάνω πως επί 16 χρόνια ήμουν αμετανόητος Αudάκιας. Αυτή τη στιγμή δε θέλω ούτε να τα βλέπω. Περνώ έξω από αντιπροσωπείες και βγάζω σπυριά. Κυκλοφορούν γύρω μου στο δρόμο και θέλω να τα εμβολίσω. Τα σιχαίνομαι. Τα μυρίζω και ξερνάω. Στα μάτια μου πλέον έχουν ξεγυμνωθεί. Και το θέαμα με αηδιάζει. Πολύ.

    Μιλάς για κόστος λαδιών σε ένα εξακύλινδρο. Αν αναφέρεσαι στην κατανάλωση, καλύτερα να το ξανασκεφτείς: Μεγαλύτερες φριτέζες από τα VAG μόνο σε παλιά μοντέλα του group Fiat θα βρεις. Αν αναφέρεσαι στην ποσότητα του λαδιού, πάλι σφάλεις. Τα σύγχρονα VAG χρησιμοποιούν μεν μόνο 5 λίτρα αλλά από το Longlife III που κοστίζει 25 ευρώ το λίτρο τιμή αντιπροσωπείας. 25 ευρώ το λίτρο δε κοστίζει ούτε το φλόκι δεινοσαύρων, οι οποίοι σημειωτέον έχουν εξαφανιστεί ήδη από την Κρητιδική περίοδο ήτοι εδώ και 65 εκατομμύρια χρόνια.

    Πως είπες? Μπορώ να το βρω κι αλλού φθηνότερα? Ναι, μπορώ να παρατήσω τη δουλειά μου για να τρέχω στην άλλη άκρη της Αττικής ώστε να βρω λάδι για το κωλάμαξο 8 ευρώ φθηνότερα το λίτρο και να γλυτώσω έτσι 40 ολόκληρα ευρώ! Μόνο που ο τεχνικός σύμβουλος της Audi ο κ. Μ@λ@κοκαύλης έχει το δικαίωμα να μη βάλει αυτοκόλλητο για το longlife service γιατί το λάδι ήταν 'του πελάτου', δημιουργώντας έτσι προβλήματα σε θέματα εγγύησης. Και καλύτερα να παίζεις ρώσικη ρουλέτα με το 45άρι του Κάλαχαν παρά με την εγγύηση των VAG.

    Αλλά ας πάει στο διάολο κι αυτό. Πες μου γιατί πρέπει να πληρώσω 25 ευρώ το λίτρο για το λάδι του Audi όταν η 911 παίρνει Mobil 1 με 12 ευρώ το λίτρο, αγορασμένο μάλιστα από την Sportscar? Εκτός κι αν η φριτέζα του Audi είναι κινητήρας επιδόσεων ενώ ο 3.6 boxer της 911 όχι.

    Ας πάμε τώρα στο θέμα των ψαλιδιών και των σινεμπλόκ. Θες να πεις ότι τα Audi δεν έχουν θέμα? Εδώ τα Α4 (κυρίως B5, B6) άλλαζαν πιο συχνά τα αλουμινένια ψαλίδια τους απ' ό,τι τα μπουζί. Τα σινεμπλόκ των αντιστρεπτικών που μετά από 1 χρόνο σκούζουν σα σουμιέδες σε ντιβάνι μπουρδέλου? Τα top mounts που γίνονται σώβρακο και όταν γυρνάς το τιμόνι νομίζεις ότι αλέθεις φρυγανιές Βοσσινάκη? Τα ημίμπαρα κρεμαγιέρας που αποκτούν τζόγο με το παραμικρό και που σου δίνουν την εντύπωση ότι οδηγείς αυτοκίνητο της Fischer-Price σε καλντερίμι?

    Όσο για τον κινητήρα, το πρόβλημα δεν είναι η τουρμπίνα που κάνει 750 ευρώ, ούτε η πολλαπλή που κάνει άλλα 200, ούτε οι πολλαπλασιαστές που κλάνουν κάθε τρεις και λίγο, ούτε οι σωλήνες αναθυμιάσεων που χάνουν από παντού, ούτε οι υποπιέσεις που σκίζονται, ούτε οι διάφορες αντεπίστροφες βαλβίδες και ηλεκτοβαλβίδες που είναι time bombs, ούτε οι σκάστρες που έχουν διαφράγματα από τσιχλόφουσκα, ούτε τα MAF που καίγονται για πλάκα, ούτε τα καπάκια που ραγίζουν, ούτε οι ιμάντες που ποτέ δεν αναβαθμίστηκαν σε καδένες, ούτε οι υποτυπώδεις μεταβλητοί χρονισμοί που μένουν στον τόπο, ούτε οι τσιμούχες, ούτε οι φλάντζες, ούτε οι πλαστικές αντλίες νερού που μένουν φαφούτες ούτε και τόσα άλλα που θα χρειαζόμουν 3 σελίδες ν' απαριθμήσω. Το πρόβλημα είναι η τσιφουριά της μητρικής εταιρείας. Η τσιφουτιά να φτιάξει όλα τα παραπάνω, η τσιφουριά να βάλει ένα ψυγείο λαδιού, η τσιφουτιά να προβλέψει ένα μεγαλύτερο i/c για χώρες όπως η δική μας, η τσιφουτιά να τον παντρέψει με ένα κιβώτιο που έχει αίσθηση, που δεν κουρεύει γρανάζια, που δεν σκαλώνει στις γρήγορες αλλαγές και που όταν αλλάζεις ταχύτητες δεν κάνει σα να παίζεις με τον κύβο του Ρούμπικ.

    Ίσως κάποιοι πιστεύετε ότι το μάμησα και ψόφησε το θέμα με τα Audi. Έχω όμως δυο ακόμη πράγματα να αναφέρω τα οποία με εκνευρίζουν περισσότερο απ' όλα όσα προανέφερα.

    Το πρώτο είναι οι άνθρωποι που τα αγοράζουν: Κάποιοι είναι σοβαροί και γουστάρουν τεχνολογία. Αυτοί έχουν αγοράσει λάθος αυτοκίνητο αλλά δεν το έχουν συνειδητοποιήσει ακόμη. Οι περισσότεροι όμως είναι τύποι που θα ήθελαν να πάρουν Impreza ή Evo αλλά θέλουν ποιότητα και κυριλέ καταστάσεις ώστε ν' ανέβει το status τους. Γιατί πως αλλιώς μπορείς να εξηγήσεις το φαινόμενο του ανθρώπου που αγοράζει ένα Audi, του βάζει πρόγραμμα, το χαμηλώνει, του πετάει μια χειροποίητη από τον τάδε τσιγκοπάφλα εξατμισά, το κάνει λουκ RS και τελικά καταλήγει να του χώνει μια GT28RS, εξωτερική wastegate Tial, full Samco, i/c Hercules, μπουζί ιριδίου, Aquamist, CAI, ροϊκά βελτιωμένες πολλαπλές εισαγωγής, θηριώδη μπεκ που ψεκάζουν σαν ποτιστήρια της Gardenna, 100άρηδες καταλύτες, headers, by-pass pipes και ελεύθερες εξατμίσεις που καλύπτουν ακόμη και τον -μετριότατο κατά τη γνώμη μου- ήχο του Bose ηχοσυστήματος?

    Το δεύτερο που μου τη δίνει είναι το τουπέ των πωλητών και των τεχνικών συμβούλων στις αντιπροσωπείες. Οι πρώτοι χαρακτηρίζονται από επιτηδευμένη ευγένεια που καλύπτει ανυπέρβλητη ηλιθιότητα. Κουστούμια και γραβάτες κι από πίσω αέρας κοπανιστός. Δήθεν ενδιαφέρον κι από κάτω τατουάζ το όνομά σου με ανεξίτηλη μελάνη στα @@ τους. Οι δεύτεροι υπόσχονται τα πάντα και σου δίνουν παπάρια:

    - Καλησπέρα σας, ο κύριος Μ@λ@κοπίτουρ@ς?

    - Παρακαλώ! (Ναι, ο ίδιος γαμώ την τύχη μου. Τι σκατά θες?)

    - Λέγομαι Μ@λ@πέρδ@ς και θα ήθελα να δείτε ένα πρόβλημα που έχω σε ένα Audi.

    - Πρόβλημα? Σε Audi? Αδύνατον! (Εννοείς αυτή τη μ@λ@κί@ που παθαίνει όλο εκνευριστικές σπασ@ρχίδικες βλάβες και μας έχει μαμήσει στο τρέξιμο? Τι στο διάολο έπαθε πάλι τέλος πάντων γ@μώ την κάσα μου μέσα που όλο @σχετες κουλομαρίες του κερατά πάνε και αγοράζουν?)

    - Να σας εξηγήσω, παρουσιάζει το τάδε και το δείνα αλλά σποραδικά (Μέχρι να μπω στο συνεργείο, όταν ο Υδροχόος είναι στον ανάδρομο Ερμή ή όταν κλάνω και επιταγχύνω ταυτοχρόνως).

    - Α μάλιστα, κατάλαβα. Δεν είναι κάτι σοβαρό αλλά θα πρέπει να το παρακολουθήσουμε. (Θα παίζουμε με τις τάπες των βαρελιών μέχρι να μας ξαναπάρεις τηλέφωνο για να μάθεις την πρόοδο. Μετά θα σου στείλουμε fax με ταξιδιωτικά περιστέρια ή μήνυμα με σήματα καπνού).

    - Ξέρετε, το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση!

    - Φυσικά, αλλά αν διαβάσετε τους όρους της επέκτασης δηλώνεται κατηγορηματικά ότι πρέπει να έχετε κάνει ΟΛΑ τα service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία ώστε να ισχύουν οι όροι. Παρ' όλα αυτά, θα κάνουμε ό,τι μπορούμε γιατί βλέπω πως είστε παλαιός πελάτης (Θα σας αλλάξουμε χωρίς χρέωση το ψιψιψίνι που κοστίζει όσο μια τρίχα απ' το παπάρι μας και θα παρακολουθήσετε ΕΣΕΙΣ το φαινόμενο. Αν το πρόβλημα επανέλθει θα πρέπει να αντικαταστήσουμε και το κοκοψόψαρο που κάνει 1.000.000.000.000 ευρώ και που θέλει 3 χιλιετίες χρόνο παράδοσης. Με δική σας χρέωση φυσικά).

    - Δικαιούμαι νομίζω και αυτοκίνητο αντικατάστασης, έτσι?

    - Βεβαίως, αλλά έπρεπε να μας είχατε ειδοποιήσει. Θα φροντίσω όμως να σας τακτοποιήσω με ένα εταιρικό που έχουμε, άλλης μάρκας. (Ήρθες με R8, θα φύγεις με Φορντ Φλόκους 1.4).

  5. The Following 4 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    gant (18-09-10), georggge46 (18-09-10), ghost-rider (18-09-10), halkida116mpack (18-09-10)

  6. #134
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κι εγώ έχω φίλο με Α4 turbo, 7 χρόνια, 160000χλμ και όλα μια χαρά, για να μη αναφέρω και άλλον που έχει στο χωριό του ένα 80αρι με 270000χλμ.
    Μη ξεχνάμε πως πριν 30-35 χρόνια, όταν άρχισαν να μπαίνουν στον χορό των μπροστοκούνητων σχεδόν όλοι οι κατασκευαστες, θεωρούνταν η μετάδοση τους το σπουδαιότερο και το πιό πολυδιαφημιζόμενο προσόν και έτσι ακριβώς είναι για τον μέσο οδηγό.
    Κακά τα ψέμματα η μπροστινή κίνηση για ένα μέτριο μέχρι μέσο οδηγό παρέχει καλύτερη ασφάλεια.
    Έτσι όλοι οι κατασκευαστές πλην bmw και merc, με τα χρόνια, το γύρισαν στην μπροστινή κίνηση και έπρεπε να περάσουν αρκετά χρονάκια ώστε να σχεδιαστούν σωστές αναρτήσεις, να εμφανιστούν και τα ηλεκτρονικά και μια σημερινή μπέμπα να έχει αρχικά υποστροφική η ουδέτερη συμπεριφορά.
    Ετσι λοιπόν υπάρχουν και γνωρίζω ανθρώπους που είχαν την οικονομική άνεση να αποκτήσουν bmw η merc, αλλά προτίμησαν audi για την μπροστινή κίνηση και κανείς δεν μπορεί να τους κατηγορήσει. Όσο για την ποιότητα ενος Α4 η ακόμη και ενος passat δεν βλέπω κάτι ανώτερο σε ποιότητα η φινίρισμα απ την bmw, ενώ είτε μας αρέσει είτε όχι η ποιότητα merc είναι η κορυφαία.
    Για να πας σε παλιότερες εποχές μια 2002 η Ε21 ακόμη και Ε30 γρήγορα έπρεπε να κατέχεις καλά την τέχνη, η το να κινηθείς με τις σημερινές ταχύτητες σε στροφές και καμπές, έπρεπε να είσαι ο Τζινιβίδης που ντουμπλάρει τον Κούρκουλο.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  7. The Following 2 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    ghost-rider (18-09-10), halkida116mpack (18-09-10)

  8. #135
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να σου πω κατι και μην το παρεις προσωπικα. Εισαι και συναδελφος, εχεις και καλο χιουμορ, αλλα υπερβαλλεις σχεδον σαν τον Γιωργαρα με το CSi...

    Σε αυτο το σου το θρεντ θεωρεις ουσιαστικα οτι ολα τα προϊοντα της Audi ειναι για πεταμα. Σκουπιδια. Αχρηστα. Καπουτ. Και γενικα αποθεωνεις τις BMW. Ολες.

    Ειναι δυνατον να λες για το λαδι που καινε τα Audi, για τα ψευτικα ψαλιδια, τα σινεμπλοκ που τριζουν σαν χαλασμενο μπ0υρδελο, τις πλαστικες αντλιες νερου, και δεν ξερω και γω τι αλλο, αλλα απο την αλλη να αντιπαραβαλεις το εξαιρετικο τιμονι των ΒΜW, το κρατημα, την αισθηση και την οδικη συμπεριφορα?

    Μπορει πλεον το θρεντ αυτο να ειναι στην ενοτητα Χιουμορ, αλλα ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα.

    Μην ξεχναμε τα πλαισια που σκιζονται (Ζ3), τους θολους που τρυπανε (Ε46), και μιας και θιξαμε το Ε46, και τους ψευτικους πολλαπλασιαστες, τα ψευτικα σινεμπλοκ, τους ψευτικους γρυλους των παραθυρων, τις ψευτικες εταζερες, τα ψευτικα ψαλιδια (και αυτα αλουμινενια ειναι), τα αθλια ΜΑΦ, και, και, και...

    Σε ολα τα μοντελα, ανεξαρτητως σηματος στο καπω, ο στοχος ειναι να ειναι κερδοφορα, γιατι για τη μαμα εταιρια ειναι μονο προιοντα. Για ολους εμας τους δηθεν ψαγμενους, ειναι παθος, ειναι τρελα, ειναι οτι του κατεβει του καθενος. Αλλα στην τελικη ειναι προιοντα με στοχο το κερδος.

    Ολοι οι κατασκευαστες θα κανουν εκπτωσεις στο τελικο προιον προκειμενου η τιμη του αλλα και η ευκολια κατασκευης να ειναι ανταγωνιστικη. Γι αυτο οι πολλαπλασιαστες των Ε46 ειναι για γελια.

    Οσο για την εξυπηρετηση πελατων. Τον Ιουλιο του '04 ο πατερας μου πηγε στην Achaia Motors (αντιπροσωπος BMW στην Πατρα) με ενα ιδιαιτερα σεβαστο ποσο στην τσαντα του, με σκοπο να κλεισει και να παραγγειλει ενα 318 εκεινη τη στιγμη. Βεβαια επειδη δεν φορουσε γραβατα, παρα σκετο πουκαμισο, κανεις δεν του εδωσε καμια σημασια. Αυτο τι σημαινει? Οτι ολοι οι αντιπροσωποι ειναι ΓΤΠ? Οχι. Ο συγκεκριμενος ειναι τραγικος αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ολοι ειναι το ιδιο. Το ιδιο ισχυει και για την Audi. Επειδη η κοπελα που δουλευει στα ανταλλακτικα στην αντιπροσωπεια της πατρας εχει ωραια βυζια (που εχει!), δεν σημαινει οτι σε ολα τα αλλα τμηματα ανταλλακτικων της Audi γυριζουν τσοντες.

    Και παμε στο θεμα του τουρμπο στα Audi. Οι κινητηρες τουρμπο ειναι απαιτητικοι, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι αξιοπιστοι. Αν δεν ξερεις να τον προσεξεις, τοτε θα σου ζητησει τουρμπινα στα 4 χρονια. Αν ομως εισαι σωστος μπορει να μη σου ζητησει και ποτε. Εχει ομως και τα καλα της η υπερτροφοδοτηση, γι'αυτο και πλεον την υιοθετει και η ΒMW. Γιατι η BMW δεν σταματησε στην Ε46

    Οσο για τους αγοραστες των Α4 και των 3er. Ο καθε αγοραστης αγοραζει ενα ολοκληρωμενο πακετο. Ειτε λεγεται Α4, ειτε 320, ειτε C200. Αυτοι που πανε στο 3αρι προτιμουν (για τα ιδια χρηματα παντα) την πισωκινηση, το καλυτερο τιμονι, την συγκεκριμενη οδικη συμπεριφορα. Αυτοι που προτιμουν ενα Α4, ισως το προτιμουν λογω της μεγαλυτερης αποδοσης (λογω τουρμπο) του εξοπλισμου, του ντιζαιν (μην το ξεχναμε αυτο), η της τετρακινησης.

    Ειναι λαθος και ισοπεδωτικη αυτη σου η θεωρηση για τους οδηγους των Audi, οι οποιοι, σημειωτεον, μπορει να ειναι και ανω των 30...

    Ελπιζω να μην το παρεις προσωπικα. Δεν τα εγραψα για να τσακωθουμε αλλωστε.

    Φιλικα,
    Γιαννης
    Γιάννη ο Άρης (S8N) είναι καυστικός στις περιγραφές του και ίσως να δείχνει υπερβολικός, όμως είναι πρώην κάτοχος Αudi, οπότε δεν μπορούμε να ακυρώσουμε τα γραφόμενά του.


    Όμως πλειοψηφία των σύγχρονων αυτοκινήτων του group έχει θέματα αξιοπιστίας, δεν έχει σοβαρό service, αν αρχίσει να βγάζει ζημιές δεν σταματάει, σε πολλές περιπτώσεις θα σου ξαναβγάλει την ίδια ζημιά.. Ανιψιός της γυναίκας μου άλλαξε δύο φορές σασμάν σε Golf 1.4 Tsi και μία φορά κομπρέσορα (στην εγγύηση) ....με το που έληξε η εγγύηση το έδωσε όσο όσο..

    Κουμπάρος μου είχε Passat του 2001 και δεν μπορώ να σου περιγράψω τι τράβηξε από μηχανικά και ηλεκτρολογικά προβλήματα.. ανέβασε θερμοκρασία και του άλλαξαν κυλινδροκεφαλή, μετά έκαιγε λάδια, του έκαναν γενική επισκευή (σε καινούριο αμάξι με 6000 χλμ στο κοντερ) και δεν του το είπαν... Το έμαθε και ζήτησε αντικατάσταση του αυτοκινήτου, έκανε μύνηση και τελικά του έδωσαν ένα άλλο ελαφρώς μεταχειρισμένο το οποίο και πούλησε αμέσως

    .....μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που στα 2 χρόνια έβγαλε 8000 χλμ γιατί όλον τον υπόλοιπο καιρό ήταν στα συνεργεία και οι άνθρωποι είχαν πληρώσει αυτοκίνητο και αυτοκίνητο δεν είχαν, και το είχαν πληρώσει τοις μετρητοίς!!

    Όταν έχω παραδείγματα απτά, όλα τα άλλα τα ακούω βερεσέ, εγώ δεν θα άγγιζα ένα τέτοιο αμάξι. BMW και πάλι BMW κι ας στοιχίζει παραπάνω. Ένας πολ/της έχει 80 ευρώ στη bosch και 40 στα μετ/μένα... Ας μου καίει 1 πολ/τη το μήνα, θα το προτιμούσα από το να είναι το αμάξι μου συνέχεια στα συνεργεία.. (υπ' οψιν ότι δεν μου έχει κάψει ποτέ πολ/τη στα 6 χρόνια)

    Να μην αρχίσω και μιλάω και για το Touareg ενός γείτονα και σας πρήξω στις ιστορίες....... και άλλα πολλά...

  9. #136
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νικο, το καταλαβα προφανως οτι ο Αρης ειναι καυστικος, μιας και διαβαζω πλεον αρκετο καιρο τα φορουμ, αλλα και εχω ξεκαρδιστει πολλες φορες με ποστς του.

    Οσον αφορα περιπτωσεις αυτοκινητων που εχουν βγαλει τις χιλιες μυριες βλαβες, σιγουρα ολοι μας εχουμε μερικες. Ομως εχουμε και αλλες τοσες με αυτοκινητα που αποδειχτηκαν απιστευτα αξιοπιστα. Ειτε ειναι BMW, ειτε ειναι Audi ειτε ειναι Renault 20ετιας.

    Γιατι και το Κλιο του '90 που εχουμε στην οικογενεια για τις αγγαρειες δεν μας εχει απογοητευσει (αφησει) ποτε, παροτι εχει κανει πανω απο 308.000 (μπορω να το αποδειξω με φωτογραφια του οδομετρου) και μπορουν να σου πουν για αυτο ο ghost_rider και ο ///Marios που το ξερουν.

    Απο την αλλη, και για να μην μπερδευουμε τα πραγματα, το Α4 δεν ειναι οσο VAG οσο ειναι το Α3. Γιατι Α1, Α3 και ΤΤ μοιραζονται διαφορες πλατφορμες της VAG με αλλα προιοντα του ομιλου, ενω τα Α4, Α6 και Α8 βασιζονται σε πλατφορμες που χρησιμοποιει αποκλειστικα η Audi. Βεβαια, θα μου πεις (και δικιο θα εχεις), τι σημαινει αυτο ρε φιλε? Και που εχει το Α4 δικη του πλατφορμα, δεν το κανει αυτοματα αξιοπιστο, το διαφοροποιει ομως (αναγκαστικα) απο τα λοιπα μοντελα της VAG στο ιδιο μεγεθος.

    Για να μην πολυλογω, αυτο που θελω να πω ειναι οτι ολοι εχουμε ακουσει η εχουμε δει μοντελα της Audi να ειναι ειτε τρομερα αξιοπιστα ειτε καθε δευτερη μερα στο συνεργειο. Αυτο που μενει ομως, ειναι το ποσα αυτοκινητα απο το καθε μοντελο βλεπουμε να κυκλοφορουν στους δρομους. Σιγουρα τα Β6 Α4 ειναι πολυ περισσοτερα απο τα Α3 πρωτης γενιας. Τουλαχιστον εδω στην Αχαϊα, αν και ισως λιγοτερα απο τα Ε46...

    Φιλικα,
    Γιαννης


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιάννη ο Άρης (S8N) είναι καυστικός στις περιγραφές του και ίσως να δείχνει υπερβολικός, όμως είναι πρώην κάτοχος Αudi, οπότε δεν μπορούμε να ακυρώσουμε τα γραφόμενά του.


    Όμως πλειοψηφία των σύγχρονων αυτοκινήτων του group έχει θέματα αξιοπιστίας, δεν έχει σοβαρό service, αν αρχίσει να βγάζει ζημιές δεν σταματάει, σε πολλές περιπτώσεις θα σου ξαναβγάλει την ίδια ζημιά.. Ανιψιός της γυναίκας μου άλλαξε δύο φορές σασμάν σε Golf 1.4 Tsi και μία φορά κομπρέσορα (στην εγγύηση) ....με το που έληξε η εγγύηση το έδωσε όσο όσο..

    Κουμπάρος μου είχε Passat του 2001 και δεν μπορώ να σου περιγράψω τι τράβηξε από μηχανικά και ηλεκτρολογικά προβλήματα.. ανέβασε θερμοκρασία και του άλλαξαν κυλινδροκεφαλή, μετά έκαιγε λάδια, του έκαναν γενική επισκευή (σε καινούριο αμάξι με 6000 χλμ στο κοντερ) και δεν του το είπαν... Το έμαθε και ζήτησε αντικατάσταση του αυτοκινήτου, έκανε μύνηση και τελικά του έδωσαν ένα άλλο ελαφρώς μεταχειρισμένο το οποίο και πούλησε αμέσως

    .....μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που στα 2 χρόνια έβγαλε 8000 χλμ γιατί όλον τον υπόλοιπο χρόνο ήταν στα συνεργεία και οι άνθρωποι είχαν πληρώσει αυτοκίνητο και αυτοκίνητο δεν είχαν, και το είχαν πληρώσει τοις μετρητοίς!!

    Όταν έχω παραδείγματα απτά, όλα τα άλλα τα ακούω βερεσέ, εγώ δεν θα άγγιζα ένα τέτοιο αμάξι. BMW και πάλι BMW κι ας στοιχίζει παραπάνω. Ένας πολ/της έχει 80 ευρώ στη bosch και 40 στα μετ/μένα... Ας μου καίει 1 πολ/τη το μήνα, θα το προτιμούσα από το να είναι το αμάξι μου συνέχεια στα συνεργεία.. (υπ' οψιν ότι δεν μου έχει κάψει ποτέ πολ/τη στα 6 χρόνια)

  10. #137
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικο, το καταλαβα προφανως οτι ο Αρης ειναι καυστικος, μιας και διαβαζω πλεον αρκετο καιρο τα φορουμ, αλλα και εχω ξεκαρδιστει πολλες φορες με ποστς του.

    Οσον αφορα περιπτωσεις αυτοκινητων που εχουν βγαλει τις χιλιες μυριες βλαβες, σιγουρα ολοι μας εχουμε μερικες. Ομως εχουμε και αλλες τοσες με αυτοκινητα που αποδειχτηκαν απιστευτα αξιοπιστα. Ειτε ειναι BMW, ειτε ειναι Audi ειτε ειναι Renault 20ετιας.

    Γιατι και το Κλιο του '90 που εχουμε στην οικογενεια για τις αγγαρειες δεν μας εχει απογοητευσει (αφησει) ποτε, παροτι εχει κανει πανω απο 308.000 (μπορω να το αποδειξω με φωτογραφια του οδομετρου) και μπορουν να σου πουν για αυτο ο ghost_rider και ο ///Marios που το ξερουν.

    Απο την αλλη, και για να μην μπερδευουμε τα πραγματα, το Α4 δεν ειναι οσο VAG οσο ειναι το Α3. Γιατι Α1, Α3 και ΤΤ μοιραζονται διαφορες πλατφορμες της VAG με αλλα προιοντα του ομιλου, ενω τα Α4, Α6 και Α8 βασιζονται σε πλατφορμες που χρησιμοποιει αποκλειστικα η Audi. Βεβαια, θα μου πεις (και δικιο θα εχεις), τι σημαινει αυτο ρε φιλε? Και που εχει το Α4 δικη του πλατφορμα, δεν το κανει αυτοματα αξιοπιστο, το διαφοροποιει ομως (αναγκαστικα) απο τα λοιπα μοντελα της VAG στο ιδιο μεγεθος.

    Για να μην πολυλογω, αυτο που θελω να πω ειναι οτι ολοι εχουμε ακουσει η εχουμε δει μοντελα της Audi να ειναι ειτε τρομερα αξιοπιστα ειτε καθε δευτερη μερα στο συνεργειο. Αυτο που μενει ομως, ειναι το ποσα αυτοκινητα απο το καθε μοντελο βλεπουμε να κυκλοφορουν στους δρομους. Σιγουρα τα Β6 Α4 ειναι πολυ περισσοτερα απο τα Α3 πρωτης γενιας. Τουλαχιστον εδω στην Αχαϊα, αν και ισως λιγοτερα απο τα Ε46...

    Φιλικα,
    Γιαννης
    Η ιστορία και η φιλοσοφία της audi μου αρέσει, ξεχνιούνται τα quattro που είχαν σαρώσει τα πάντα? ξεχνιούνται τα αθάνατα τότε 80 και 100 LS? Η εξαγορά της NSU και η "πρωτοποριακή λιμουζίνα 1000cc" με κινητήρα Wankel Ro80? ...όταν η mazda δεν είχε καν ανακαλύψει τους κινητήρες Wankel....
    Mε την εμπλοκή της στο group όμως σαν η πιο ποιοτική και πιο "οδηγοκεντρική", αντί να παρασύρει τη VW προς τη φιλοσοφία "audi", παρασύρθηκε αυτή προς την φιλοσοφία "VW" (αμάξι του λαού) Αυτό δεν μου άρεσε γιατί "VW" σημαίνει ...να βλέπουμε νούμερα και όλα θα πάνε καλά.... Δεν πήγαν και τόσο καλά όμως παρά τα νούμερα (οικονομικά) οπότε άρχισαν και οι τσιγκουνιές με τα γνωστά επακόλουθα. Το καλό είναι ότι έχουν καλή απόδοση σε λογικές τιμές και αυτό τους συντηρεί. Κλέβουν πελάτες απ' τον "περίγυρο" που κοιμάται. Η σημερινή ποιότητα τους δεν είναι η γνωστή κλασσική ποιότητα audi σε καμία περίπτωση.

  11. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    S8N (18-09-10)

  12. #138
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η ιστορία και η φιλοσοφία της audi μου αρέσει, ξεχνιούνται τα quattro που είχαν σαρώσει τα πάντα? ξεχνιούνται τα αθάνατα τότε 80 και 100 LS? Η εξαγορά της NSU και η "πρωτοποριακή λιμουζίνα 1000cc" με κινητήρα Vankel Ro80? ...όταν η mazda δεν είχε καν ανακαλύψει τους κινητήρες Vankel....
    Mε την εμπλοκή της στο group όμως σαν η πιο ποιοτική και πιο "οδηγοκεντρική", αντί να παρασύρει τη VW προς τη φιλοσοφία "audi", παρασύρθηκε αυτή προς την φιλοσοφία "VW" (αμάξι του λαού) Αυτό δεν μου άρεσε γιατί "VW" σημαίνει ...να βλέπουμε νούμερα και όλα θα πάνε καλά.... Δεν πήγαν και τόσο καλά όμως παρά τα νούμερα (οικονομικά) οπότε άρχισαν και οι τσιγκουνιές με τα γνωστά επακόλουθα. Το καλό είναι ότι έχουν καλή απόδοση σε λογικές τιμές και αυτό τους συντηρεί. Κλέβουν πελάτες απ' τον "περίγυρο" που κοιμάται. Η σημερινή ποιότητα τους δεν είναι η γνωστή κλασσική ποιότητα audi σε καμία περίπτωση.
    εχεις απολυτο δικιο για την audi σε σχεση με την vag.ελπιζω να μη πεσει στη παγιδα της σφιχτης λιτοτητας και η bmw.

  13. #139
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γιάννη μου, συμφωνώ μαζί σου απόλυτα!

    Πράγματι υπερβάλλω και το κάνω αφενός για να διασκεδάζουμε τον πόνο μας, αφετέρου ώστε να περαστεί το μήνυμά μου.

    Τη BMW δεν την έχω τόσο καιρό ώστε να γνωρίζω τι θα παρουσιάσει. Αυτό που αντιλαμβάνομαι όμως από την πρώτη στιγμή είναι πως η οδήγησή της σε αποζημειώνει για πολλά από τα μειονεκτήματα που μπορεί να έχει.

    Και φυσικά δε σνομπάρω κανέναν οδηγό Audi (πλην εκείνων που περιέγραψα). Ούτε καβαλημένος είμαι, εξάλλου δεν οδηγώ και κανένα ιδιαίτερο μοντέλο BMW. Απλώς αντιπαθώ τα σύγχρονα Audi. Τα βρίσκω πολύ δήθεν.

    Επειδή ο τίτλος του thread λέγεται 'ΚΟΜΠΛΕΞ', πες ότι εδώ βγάζουμε και τα δικά μας. Εγώ λοιπόν δεν έχω κόμπλεξ υπέρ της BMW. Έχω κόμπλεξ κατά της Audi. Όταν βρεθούμε σε μια συνάντηση θα σου εξιστορήσω μερικά πράγματα και θα καταλάβεις.

  14. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    individual (19-09-10)

  15. #140
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή ΚΟΜΠΛΕΞ!!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3 2.2
    (και ας το παιζεις ντροπαλουλης στις συναντησεις)
    Χαχαχα!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

Σελίδα 14 από 27 ΠρώτηΠρώτη ... 4121314151624 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP