Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 267

Θέμα: ΚΟΜΠΛΕΞ!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-06-10
    Περιοχή
    Καλαμος Αττικης
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    67
    Thanked
    63
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εμενα ρε παιδια μου αρεσουν τα BMW. Βασικα ετοιμαζομαι να παρω BMW. Γι αυτο ειμαι εδω. Και επειδη ειναι και πολυ φιλοι μου βεβαια.
    Το θεμα ειναι οτι δεν το θελω επειδη ειναι καλυτερο απο το audi. Το θελω επειδη ειναι πισωκινητο και επειδη βγαζει αλλη αυρα. Πιο αλητικη. Καλυτερο ομως δεν ειναι.
    Δεν θα συγκρινω το Α6 με την σειρα 3 γιατι ειναι αδικο. Μεταξυ μιας 3αρας και ενος Α4 παντως εγω μονο την πισωκινηση βλεπω να κανει την διαφορα. Απο αξιοπιστια? Στα ιδια. Μια Κ03 που ανεφερε ο Σπυρος πριν εχει 750 στη χειροτερη. Μην πω οτι τη βρισκεις με 500. Η BMW στα παιρνει αυτα με χιλιους δυο τροπους. Με ψευτικα ψαλιδια, με σινεμπλοκ που θελουν αερα πατερα αλλαγες. Να μην μπουμε στο ζητημα του λαδιου που τα εξακυλινδρα θελουν το διπλο λαδι σε καθε αλλαγη.
    Το ενα ειναι τετρακινητο, ευκολα ελεγξιμο(Α4 ετσι? Οχι ΤΤ η Α3) και κτηνος δυμαμης.
    Η μπεμπα ειναι αλλη φαση.
    Για τον ρομαντικο η ζυγαρια γερνει υπερ του ενος, για τον ορθολογιστη υπερ του αλλου!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PSDEDES : 17-09-10 στις 00:09

  2. The Following User Says Thank You to PSDEDES For This Useful Post:

    ghost-rider (17-09-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    07-07-10
    Περιοχή
    halkida
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    761
    Thanked
    761
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PSDEDES Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμενα ρε παιδια μου αρεσουν τα BMW. Βασικα ετοιμαζομαι να παρω BMW. Γι αυτο ειμαι εδω. Και επειδη ειναι και πολυ φιλοι μου βεβαια.
    Το θεμα ειναι οτι δεν το θελω επειδη ειναι καλυτερο απο το audi. Το θελω επειδη ειναι πισωκινητο και επειδη βγαζει αλλη αυρα. Πιο αλητικη. Καλυτερο ομως δεν ειναι.Δεν θα συγκρινω το Α6 με την σειρα 3 γιατι ειναι αδικο. Μεταξυ μιας 3αρας και ενος Α4 παντως εγω μονο την πισωκινηση βλεπω να κανει την διαφορα. Απο αξιοπιστια? Στα ιδια. Μια Κ03 που ανεφερε ο Σπυρος πριν εχει 750 στη χειροτερη. Μην πω οτι τη βρισκεις με 500. Η BMW στα παιρνει αυτα με χιλιους δυο τροπους. Με ψευτικα ψαλιδια, με σινεμπλοκ που θελουν αερα πατερα αλλαγες. Να μην μπουμε στο ζητημα του λαδιου που τα εξακυλινδρα θελουν το διπλο λαδι σε καθε αλλαγη.Το ενα ειναι τετρακινητο, ευκολα ελεγξιμο(Α4 ετσι? Οχι ΤΤ η Α3) και κτηνος δυμαμης.
    Η μπεμπα ειναι αλλη φαση.
    Για τον ρομαντικο η ζυγαρια γερνει υπερ του ενος, για τον ορθολογιστη υπερ του αλλου!

    καλυτερο σε τι...νομιζω οτι δεν υπαρχει το καλυτερο αυτοκινητο...το ενα ειναι πιο καλο σε καποιο τομεα...το αλλο πιο καλο σε κατι αλλο.
    τα ψαλιδια ειναι επιτειδες φτιαγμενα ετσι...οχι ψευτικα αλλα απο ελαφρι υλικο για να πετυχουν το 50-50 στο βαρος
    πιστεψε με αν εχεις BMW με εξι κυλινδρα το τελευταιο που θα σε νοιαξει ειναι το ποσο λαδι βαζεις...νομιζω οτι τα 6κυλινδρα ειναι ΑΛΛΑ αυτοκινητα..
    με ντι τι σι ον δεν θα εχεις ποτε κανενα προβλημα σε ολες τις συνθηκες...
    με 2 λογια ρωτα τον εαυτο σου αν θες γυναικα ή ερωμενη....

  4. The Following User Says Thank You to halkida116mpack For This Useful Post:

    Dioskouroi (17-09-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    10-01-10
    Περιοχή
    Αθηνα, Leeds
    Μηνύματα
    332
    Thanked
    1129
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο halkida116mpack Εμφάνιση μηνυμάτων
    πιστεψε με αν εχεις BMW με εξι κυλινδρα το τελευταιο που θα σε νοιαξει ειναι το ποσο λαδι βαζεις...νομιζω οτι τα 6κυλινδρα ειναι ΑΛΛΑ αυτοκινητα..


    ΑΛΛΑ αυτοκίνητα για... ΑΛΛΑ κολπα!

    χίμαιρα, δεινὸν ἀποπνείουσα πυρὸς μένος αἰθομένοιο (Ιλιάς Ζ 182)

  6. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο halkida116mpack Εμφάνιση μηνυμάτων
    [/COLOR]
    καλυτερο σε τι...νομιζω οτι δεν υπαρχει το καλυτερο αυτοκινητο...το ενα ειναι πιο καλο σε καποιο τομεα...το αλλο πιο καλο σε κατι αλλο.
    τα ψαλιδια ειναι επιτειδες φτιαγμενα ετσι...οχι ψευτικα αλλα απο ελαφρι υλικο για να πετυχουν το 50-50 στο βαρος
    πιστεψε με αν εχεις BMW με εξι κυλινδρα το τελευταιο που θα σε νοιαξει ειναι το ποσο λαδι βαζεις...νομιζω οτι τα 6κυλινδρα ειναι ΑΛΛΑ αυτοκινητα..
    με ντι τι σι ον δεν θα εχεις ποτε κανενα προβλημα σε ολες τις συνθηκες...
    με 2 λογια ρωτα τον εαυτο σου αν θες γυναικα ή ερωμενη....
    Δεν καταλαβαίνω? Καίνε λάδια και χαλάνε σινεμπλόκ και στραβώνουν ψαλίδια?

    Εξακύλινδρο εδώ! μου καίει 0.8 - 1.0 lt ανα 15.000 χλμ.
    Ψαλίδια και σινεμπλόκ "δεν ξέρω" τι σημαίνει και ναι, έχει αλουμινένια.
    Τουρμπίνες σε 335i που ξέρω 2-3 (και αρκετά σκαλισμένα) δεν έχουν βγάλει κάτι ως τώρα... Κινητήρες και σασμάν, τουλάχιστον όσο βρίσκεται το αυτοκίνητο στην περίοδο της εγγύησης ελάχιστα έχουν αντικατασταθεί..

    Ξέρω όμως ότι πολλά του group αλλάζουν σασμάν ακόμα και στις 6000χλμ, δεύτερο σασμάν στις 15000, κινητήρα στις 20000 ....και έχω 2 γνωστούς-συγγενείς που ναι, ήταν ικανοποιημένοι από τα γκάζια τους, όχι και τόσο από την κατανάλωσή τους, καθόλου από τη συμπεριφορά τους, απογοητευμένοι από την αξιοπιστία τους ...και λογικό ήταν να τα "ξεφορτωθούν" στη λήξη της εγγύησης....

    Όταν ένα αυτοκίνητο ή κινητήρας έχει δυσεπίλυτα, επαναλαμβανόμενα - κοινά με άλλα αυτοκίνητα του ίδιου τύπου θέματα κατά τη διάρκεια της εγγύησης (όταν χρησιμοποιείται, όχι όταν είναι παρκαρισμένο...) τότε υπάρχει και θέμα αξιοπιστίας, ρισκάρεις να το πληρώσεις διπλό εκτός εγγύησης... ανεξαρτήτως εταιρίας..

  7. #5
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PSDEDES Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμενα ρε παιδια μου αρεσουν τα BMW. Βασικα ετοιμαζομαι να παρω BMW. Γι αυτο ειμαι εδω. Και επειδη ειναι και πολυ φιλοι μου βεβαια.
    Το θεμα ειναι οτι δεν το θελω επειδη ειναι καλυτερο απο το audi. Το θελω επειδη ειναι πισωκινητο και επειδη βγαζει αλλη αυρα. Πιο αλητικη. Καλυτερο ομως δεν ειναι.
    Δεν θα συγκρινω το Α6 με την σειρα 3 γιατι ειναι αδικο. Μεταξυ μιας 3αρας και ενος Α4 παντως εγω μονο την πισωκινηση βλεπω να κανει την διαφορα. Απο αξιοπιστια? Στα ιδια. Μια Κ03 που ανεφερε ο Σπυρος πριν εχει 750 στη χειροτερη. Μην πω οτι τη βρισκεις με 500. Η BMW στα παιρνει αυτα με χιλιους δυο τροπους. Με ψευτικα ψαλιδια, με σινεμπλοκ που θελουν αερα πατερα αλλαγες. Να μην μπουμε στο ζητημα του λαδιου που τα εξακυλινδρα θελουν το διπλο λαδι σε καθε αλλαγη.
    Το ενα ειναι τετρακινητο, ευκολα ελεγξιμο(Α4 ετσι? Οχι ΤΤ η Α3) και κτηνος δυμαμης.
    Η μπεμπα ειναι αλλη φαση.
    Για τον ρομαντικο η ζυγαρια γερνει υπερ του ενος, για τον ορθολογιστη υπερ του αλλου!
    Μαζι σου 100% Πετραν. Πανω απ ολα να ξερεις τι θες.
    Αν σε ενδιαφερουν οι κοντρες οι ταχυτητες και οι επιδοσεις ετοιμαζεσαι να πας στο στρατοπεδο των ηττημενων.
    Επειδη σε ξερω ομως, αντε παρτο, να περιμενουμε να παει αργα το βραδυ, και εκει κατα τις δυο να βγαινουμε εξω! Το πανεπιστημιο ειναι κοντα..
    ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. #6
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PSDEDES Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμενα ρε παιδια μου αρεσουν τα BMW. Βασικα ετοιμαζομαι να παρω BMW. Γι αυτο ειμαι εδω. Και επειδη ειναι και πολυ φιλοι μου βεβαια.
    Το θεμα ειναι οτι δεν το θελω επειδη ειναι καλυτερο απο το audi. Το θελω επειδη ειναι πισωκινητο και επειδη βγαζει αλλη αυρα. Πιο αλητικη. Καλυτερο ομως δεν ειναι.
    Δεν θα συγκρινω το Α6 με την σειρα 3 γιατι ειναι αδικο. Μεταξυ μιας 3αρας και ενος Α4 παντως εγω μονο την πισωκινηση βλεπω να κανει την διαφορα. Απο αξιοπιστια? Στα ιδια. Μια Κ03 που ανεφερε ο Σπυρος πριν εχει 750 στη χειροτερη. Μην πω οτι τη βρισκεις με 500. Η BMW στα παιρνει αυτα με χιλιους δυο τροπους. Με ψευτικα ψαλιδια, με σινεμπλοκ που θελουν αερα πατερα αλλαγες. Να μην μπουμε στο ζητημα του λαδιου που τα εξακυλινδρα θελουν το διπλο λαδι σε καθε αλλαγη.
    Το ενα ειναι τετρακινητο, ευκολα ελεγξιμο(Α4 ετσι? Οχι ΤΤ η Α3) και κτηνος δυμαμης.
    Η μπεμπα ειναι αλλη φαση.
    Για τον ρομαντικο η ζυγαρια γερνει υπερ του ενος, για τον ορθολογιστη υπερ του αλλου!
    Εδώ θα διαφωνήσω. Το BMW είναι για τον ψαγμένο. Το Audi είναι για τους ιθαγενείς που τρελαίνονται για πολύχρωμες χάντρες.

    Πριν πάρεις προσωπικά αυτά που γράφω, να σου επισημάνω πως επί 16 χρόνια ήμουν αμετανόητος Αudάκιας. Αυτή τη στιγμή δε θέλω ούτε να τα βλέπω. Περνώ έξω από αντιπροσωπείες και βγάζω σπυριά. Κυκλοφορούν γύρω μου στο δρόμο και θέλω να τα εμβολίσω. Τα σιχαίνομαι. Τα μυρίζω και ξερνάω. Στα μάτια μου πλέον έχουν ξεγυμνωθεί. Και το θέαμα με αηδιάζει. Πολύ.

    Μιλάς για κόστος λαδιών σε ένα εξακύλινδρο. Αν αναφέρεσαι στην κατανάλωση, καλύτερα να το ξανασκεφτείς: Μεγαλύτερες φριτέζες από τα VAG μόνο σε παλιά μοντέλα του group Fiat θα βρεις. Αν αναφέρεσαι στην ποσότητα του λαδιού, πάλι σφάλεις. Τα σύγχρονα VAG χρησιμοποιούν μεν μόνο 5 λίτρα αλλά από το Longlife III που κοστίζει 25 ευρώ το λίτρο τιμή αντιπροσωπείας. 25 ευρώ το λίτρο δε κοστίζει ούτε το φλόκι δεινοσαύρων, οι οποίοι σημειωτέον έχουν εξαφανιστεί ήδη από την Κρητιδική περίοδο ήτοι εδώ και 65 εκατομμύρια χρόνια.

    Πως είπες? Μπορώ να το βρω κι αλλού φθηνότερα? Ναι, μπορώ να παρατήσω τη δουλειά μου για να τρέχω στην άλλη άκρη της Αττικής ώστε να βρω λάδι για το κωλάμαξο 8 ευρώ φθηνότερα το λίτρο και να γλυτώσω έτσι 40 ολόκληρα ευρώ! Μόνο που ο τεχνικός σύμβουλος της Audi ο κ. Μ@λ@κοκαύλης έχει το δικαίωμα να μη βάλει αυτοκόλλητο για το longlife service γιατί το λάδι ήταν 'του πελάτου', δημιουργώντας έτσι προβλήματα σε θέματα εγγύησης. Και καλύτερα να παίζεις ρώσικη ρουλέτα με το 45άρι του Κάλαχαν παρά με την εγγύηση των VAG.

    Αλλά ας πάει στο διάολο κι αυτό. Πες μου γιατί πρέπει να πληρώσω 25 ευρώ το λίτρο για το λάδι του Audi όταν η 911 παίρνει Mobil 1 με 12 ευρώ το λίτρο, αγορασμένο μάλιστα από την Sportscar? Εκτός κι αν η φριτέζα του Audi είναι κινητήρας επιδόσεων ενώ ο 3.6 boxer της 911 όχι.

    Ας πάμε τώρα στο θέμα των ψαλιδιών και των σινεμπλόκ. Θες να πεις ότι τα Audi δεν έχουν θέμα? Εδώ τα Α4 (κυρίως B5, B6) άλλαζαν πιο συχνά τα αλουμινένια ψαλίδια τους απ' ό,τι τα μπουζί. Τα σινεμπλόκ των αντιστρεπτικών που μετά από 1 χρόνο σκούζουν σα σουμιέδες σε ντιβάνι μπουρδέλου? Τα top mounts που γίνονται σώβρακο και όταν γυρνάς το τιμόνι νομίζεις ότι αλέθεις φρυγανιές Βοσσινάκη? Τα ημίμπαρα κρεμαγιέρας που αποκτούν τζόγο με το παραμικρό και που σου δίνουν την εντύπωση ότι οδηγείς αυτοκίνητο της Fischer-Price σε καλντερίμι?

    Όσο για τον κινητήρα, το πρόβλημα δεν είναι η τουρμπίνα που κάνει 750 ευρώ, ούτε η πολλαπλή που κάνει άλλα 200, ούτε οι πολλαπλασιαστές που κλάνουν κάθε τρεις και λίγο, ούτε οι σωλήνες αναθυμιάσεων που χάνουν από παντού, ούτε οι υποπιέσεις που σκίζονται, ούτε οι διάφορες αντεπίστροφες βαλβίδες και ηλεκτοβαλβίδες που είναι time bombs, ούτε οι σκάστρες που έχουν διαφράγματα από τσιχλόφουσκα, ούτε τα MAF που καίγονται για πλάκα, ούτε τα καπάκια που ραγίζουν, ούτε οι ιμάντες που ποτέ δεν αναβαθμίστηκαν σε καδένες, ούτε οι υποτυπώδεις μεταβλητοί χρονισμοί που μένουν στον τόπο, ούτε οι τσιμούχες, ούτε οι φλάντζες, ούτε οι πλαστικές αντλίες νερού που μένουν φαφούτες ούτε και τόσα άλλα που θα χρειαζόμουν 3 σελίδες ν' απαριθμήσω. Το πρόβλημα είναι η τσιφουριά της μητρικής εταιρείας. Η τσιφουτιά να φτιάξει όλα τα παραπάνω, η τσιφουριά να βάλει ένα ψυγείο λαδιού, η τσιφουτιά να προβλέψει ένα μεγαλύτερο i/c για χώρες όπως η δική μας, η τσιφουτιά να τον παντρέψει με ένα κιβώτιο που έχει αίσθηση, που δεν κουρεύει γρανάζια, που δεν σκαλώνει στις γρήγορες αλλαγές και που όταν αλλάζεις ταχύτητες δεν κάνει σα να παίζεις με τον κύβο του Ρούμπικ.

    Ίσως κάποιοι πιστεύετε ότι το μάμησα και ψόφησε το θέμα με τα Audi. Έχω όμως δυο ακόμη πράγματα να αναφέρω τα οποία με εκνευρίζουν περισσότερο απ' όλα όσα προανέφερα.

    Το πρώτο είναι οι άνθρωποι που τα αγοράζουν: Κάποιοι είναι σοβαροί και γουστάρουν τεχνολογία. Αυτοί έχουν αγοράσει λάθος αυτοκίνητο αλλά δεν το έχουν συνειδητοποιήσει ακόμη. Οι περισσότεροι όμως είναι τύποι που θα ήθελαν να πάρουν Impreza ή Evo αλλά θέλουν ποιότητα και κυριλέ καταστάσεις ώστε ν' ανέβει το status τους. Γιατί πως αλλιώς μπορείς να εξηγήσεις το φαινόμενο του ανθρώπου που αγοράζει ένα Audi, του βάζει πρόγραμμα, το χαμηλώνει, του πετάει μια χειροποίητη από τον τάδε τσιγκοπάφλα εξατμισά, το κάνει λουκ RS και τελικά καταλήγει να του χώνει μια GT28RS, εξωτερική wastegate Tial, full Samco, i/c Hercules, μπουζί ιριδίου, Aquamist, CAI, ροϊκά βελτιωμένες πολλαπλές εισαγωγής, θηριώδη μπεκ που ψεκάζουν σαν ποτιστήρια της Gardenna, 100άρηδες καταλύτες, headers, by-pass pipes και ελεύθερες εξατμίσεις που καλύπτουν ακόμη και τον -μετριότατο κατά τη γνώμη μου- ήχο του Bose ηχοσυστήματος?

    Το δεύτερο που μου τη δίνει είναι το τουπέ των πωλητών και των τεχνικών συμβούλων στις αντιπροσωπείες. Οι πρώτοι χαρακτηρίζονται από επιτηδευμένη ευγένεια που καλύπτει ανυπέρβλητη ηλιθιότητα. Κουστούμια και γραβάτες κι από πίσω αέρας κοπανιστός. Δήθεν ενδιαφέρον κι από κάτω τατουάζ το όνομά σου με ανεξίτηλη μελάνη στα @@ τους. Οι δεύτεροι υπόσχονται τα πάντα και σου δίνουν παπάρια:

    - Καλησπέρα σας, ο κύριος Μ@λ@κοπίτουρ@ς?

    - Παρακαλώ! (Ναι, ο ίδιος γαμώ την τύχη μου. Τι σκατά θες?)

    - Λέγομαι Μ@λ@πέρδ@ς και θα ήθελα να δείτε ένα πρόβλημα που έχω σε ένα Audi.

    - Πρόβλημα? Σε Audi? Αδύνατον! (Εννοείς αυτή τη μ@λ@κί@ που παθαίνει όλο εκνευριστικές σπασ@ρχίδικες βλάβες και μας έχει μαμήσει στο τρέξιμο? Τι στο διάολο έπαθε πάλι τέλος πάντων γ@μώ την κάσα μου μέσα που όλο @σχετες κουλομαρίες του κερατά πάνε και αγοράζουν?)

    - Να σας εξηγήσω, παρουσιάζει το τάδε και το δείνα αλλά σποραδικά (Μέχρι να μπω στο συνεργείο, όταν ο Υδροχόος είναι στον ανάδρομο Ερμή ή όταν κλάνω και επιταγχύνω ταυτοχρόνως).

    - Α μάλιστα, κατάλαβα. Δεν είναι κάτι σοβαρό αλλά θα πρέπει να το παρακολουθήσουμε. (Θα παίζουμε με τις τάπες των βαρελιών μέχρι να μας ξαναπάρεις τηλέφωνο για να μάθεις την πρόοδο. Μετά θα σου στείλουμε fax με ταξιδιωτικά περιστέρια ή μήνυμα με σήματα καπνού).

    - Ξέρετε, το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση!

    - Φυσικά, αλλά αν διαβάσετε τους όρους της επέκτασης δηλώνεται κατηγορηματικά ότι πρέπει να έχετε κάνει ΟΛΑ τα service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία ώστε να ισχύουν οι όροι. Παρ' όλα αυτά, θα κάνουμε ό,τι μπορούμε γιατί βλέπω πως είστε παλαιός πελάτης (Θα σας αλλάξουμε χωρίς χρέωση το ψιψιψίνι που κοστίζει όσο μια τρίχα απ' το παπάρι μας και θα παρακολουθήσετε ΕΣΕΙΣ το φαινόμενο. Αν το πρόβλημα επανέλθει θα πρέπει να αντικαταστήσουμε και το κοκοψόψαρο που κάνει 1.000.000.000.000 ευρώ και που θέλει 3 χιλιετίες χρόνο παράδοσης. Με δική σας χρέωση φυσικά).

    - Δικαιούμαι νομίζω και αυτοκίνητο αντικατάστασης, έτσι?

    - Βεβαίως, αλλά έπρεπε να μας είχατε ειδοποιήσει. Θα φροντίσω όμως να σας τακτοποιήσω με ένα εταιρικό που έχουμε, άλλης μάρκας. (Ήρθες με R8, θα φύγεις με Φορντ Φλόκους 1.4).

  9. The Following 14 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    bill_m3 (17-09-10), dark knight (17-09-10), fanisk (17-09-10), individual (17-09-10), katsaraios (17-09-10), Konstantinos (17-09-10), Konstantinos E60 (18-09-10), Nick bmwlover (17-09-10), NickE60 (17-09-10), Nino (17-09-10), Panos 316T (17-09-10), PANOS-E60 (17-09-10), z3 2.2 (17-09-10), Κωνσταντίνος (17-09-10)

  10. #7
    Εγγραφή
    01-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    67
    Thanked
    32
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    κωλαφος!

  11. #8
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή



    ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ !!!

  12. #9
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πρεπει να την εχει παθει πολυ απο audi και να εχει δωσει ενα σκασμο απο τα ωραια του λεφτακια αλλιως δεν εξηγειτε!
    Και οπως ανεφεραν και παραπανω ΧΕΙΜΑΡΟΣ

  13. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ενταξει Αρη.. απο τα καλυτερα ποστ σου

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP