Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 17

Θέμα: δεικτης φορτιου

  1. #1
    Εγγραφή
    15-01-10
    Περιοχή
    πειραιας
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    65
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή δεικτης φορτιου

    οπως σας ειχα πει σε παλαιοτερο ποστ ψαχνομαι για αλλαγη ελαστικων απο camskill πιθανοτερα.τα τωρινα μαμα λαστιχα 225/45/17 91V.η διασταση που με ενδιαφερει 225/40/18 κ 255/35/18 για πισω.
    αυτο που θελω να ρωτησω ειναι κατα ποσο επιρρεαζει ο δεικτης φορτιου του ελαστικου την συμπεριφορα του αμαξιου?κ αυτο το ρωταω γιατι στο camskill ολα τα 255/35/18 ειναι με δεικτη φορτιου 94(για να μην μιλησω κ για το δεικτη ταχυτητας που σε ολα ειναι Υ=300χλμ κ φοβαμαι μην δεν ζεστενονται)
    το αμαξι ειναι το διλιτρο με τα 170hp.
    σας βαζω δυσκολα αλλλα εχω εμπιστοσυνη στους ειδικους μας

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο john Εμφάνιση μηνυμάτων
    οπως σας ειχα πει σε παλαιοτερο ποστ ψαχνομαι για αλλαγη ελαστικων απο camskill πιθανοτερα.τα τωρινα μαμα λαστιχα 225/45/17 91V.η διασταση που με ενδιαφερει 225/40/18 κ 255/35/18 για πισω.
    αυτο που θελω να ρωτησω ειναι κατα ποσο επιρρεαζει ο δεικτης φορτιου του ελαστικου την συμπεριφορα του αμαξιου?κ αυτο το ρωταω γιατι στο camskill ολα τα 255/35/18 ειναι με δεικτη φορτιου 94(για να μην μιλησω κ για το δεικτη ταχυτητας που σε ολα ειναι Υ=300χλμ κ φοβαμαι μην δεν ζεστενονται)
    το αμαξι ειναι το διλιτρο με τα 170hp.
    σας βαζω δυσκολα αλλλα εχω εμπιστοσυνη στους ειδικους μας
    Στο πόσο εύκολα ζεσταίνονται τα λάστιχα, βασικό ρόλο παίζει το βάρος του αυτοκινήτου και όχι τόσο η ιπποδύναμη. Για παράδειγμα, μια 320 με μια 335 δεν διαφέρουν ιδιαίτερα στο πόσο γρήγορα ζεσταίνουν τα ελαστικά τους, αφού το βάρος τους είναι πάνω κάτο το ίδιο.
    Μην έχεις τέτοιο πρόβλημα λοιπόν.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  3. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    BILL007 (16-09-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλύτερα ναφήσεις τα 17αρια που είναι η χρήση τομή για τους ελληνικούς δρόμους

  5. #4
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    Corfu
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.079
    Thanked
    1120
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ναι και εγώ θα σου έλεγα καλύτερα να αφήσεις τα 17άρια αν πας σε συμβατικά. Αν δε πας σε runflat, δεν συζητάω καν για 18άρια
    Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500

  6. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο john Εμφάνιση μηνυμάτων
    οπως σας ειχα πει σε παλαιοτερο ποστ ψαχνομαι για αλλαγη ελαστικων απο camskill πιθανοτερα.τα τωρινα μαμα λαστιχα 225/45/17 91V.η διασταση που με ενδιαφερει 225/40/18 κ 255/35/18 για πισω.
    αυτο που θελω να ρωτησω ειναι κατα ποσο επιρρεαζει ο δεικτης φορτιου του ελαστικου την συμπεριφορα του αμαξιου?κ αυτο το ρωταω γιατι στο camskill ολα τα 255/35/18 ειναι με δεικτη φορτιου 94(για να μην μιλησω κ για το δεικτη ταχυτητας που σε ολα ειναι Υ=300χλμ κ φοβαμαι μην δεν ζεστενονται)
    το αμαξι ειναι το διλιτρο με τα 170hp.
    σας βαζω δυσκολα αλλλα εχω εμπιστοσυνη στους ειδικους μας
    Ο μεγαλύτερος δείκτης φορτίου ταυτόχρονα σημαίνει και μεγαλύτερη αντοχή στις κακουχίες.
    Παντως από την πείρα μου δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με 18αρια ΑΝ ελέγχεις τακτικά την πίεσή τους... εκτός αν καβαλάς πεζοδρόμια με φόρα και γενικά δεν είσαι τόσο προσεκτικός.
    Αν έχουν "πηγαδάκια" οι δρόμοι που κυκλοφορείς, ακόμα και με 17αρια θα έχεις πρόβλημα.. 90W ως 94W είναι όλα μια χαρά για εσένα (αν δεν είσαι και τόσο επιμελής με την πίεση διάλεξε το μεγαλύτερο δείκτη φορτίου στη διάσταση σου)

  7. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μεγαλύτερος δείκτης φορτίου δεν σημαίνει και ενισχυμένα πλαϊνά επίσης;

    Μήπως με μεγάλο δείκτη φορτίου είναι σκληρά;

    Η έχει να κάνει μόνο με τις γόμες που πατάνε κάτω;

  8. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μεγαλύτερος δείκτης φορτίου δεν σημαίνει και ενισχυμένα πλαϊνά επίσης;

    Μήπως με μεγάλο δείκτη φορτίου είναι σκληρά;

    Η έχει να κάνει μόνο με τις γόμες που πατάνε κάτω;
    Είναι σχετικό με τα πλαινά όπως λες, όχι με το υλικό στο πέλμα. πχ κάποια με δείκτη 91 έχουν 2 στρώσεις λινών στα πλαινά, ενώ κάποια με δείκτη 94 έχουν 3 στρώσεις λινών στα πλαινά (άρα και λίγο πιο "παχύ" πλαινό, άρα και λίγο πιο σκληρά) άλλες εταιρίες μπορεί να έχουν πιο ενισχυμένα λινά (με πιο πυκνή πλέξη ή με πιο χοντρές ίνες) για να το καταφέρουν αυτό.

    Για τα χαμηλού προφίλ 40-35-30 ελαστικά καλό είναι να διαλέγουμε υψηλό δείκτη για καθημερινή χρήση, κι ας μην είναι απαραίτητος (λόγω πχ χαμηλού βάρους του οχήματος) αν και αυτά στις μεγάλες διαστάσεις πχ στις 19" είναι ενισχυμένα (με ένδειξη reinforced ή XL extra load) με ατσάλινη πλέξη

  9. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    nikos1400 (10-02-11)

  10. #8
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είναι σχετικό με τα πλαινά όπως λες, όχι με το πέλμα. πχ κάποια με δείκτη 91 έχουν 2 στρώσεις λινών στα πλαινά, ενώ κάποια με δείκτη 94 έχουν 3 στρώσεις λινών στα πλαινά (άρα και λίγο πιο "παχύ" πλαινό, άρα και λίγο πιο σκληρά) άλλες εταιρίες μπορεί να έχουν πιο ενισχυμένα λινά (με πιο πυκνή πλέξη ή με πιο χοντρές ίνες) για να το καταφέρουν αυτό.

    Για τα χαμηλού προφίλ 40-35-30 ελαστικά καλό είναι να διαλέγουμε υψηλό δείκτη για καθημερινή χρήση, κι ας μην είναι απαραίτητος (λόγω πχ χαμηλού βάρους του οχήματος)
    Νίκο για τις δικές μου διαστάσεις (σε συμβατικά) τι δείκτη φορτίου θα πρότεινες ? Εχω βρει τα falken με δείκτη 95 και τα vredestein με δείκτη 99. Σε πέλμα είναι μαλακότερα τα vred. Σε λινό όμως ...?

  11. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στην κολώνα της πόρτας σου αναφέρονται οι πιέσεις των ελαστικών αλλα και οι διαστάσεις με τους δείκτες που συστήνει η BMW.
    Οποιαδήποτε απόκληση απο τα εργοστασιακα, εχει αρνητική επίδραση σε κατανάλωση, ρεμπρίζ, ζέσταμα, άνεση κ.λ.π κ.λ.π.
    Αν παρόλα αυτά επιλέξεις την εξωτερική εμφάνιση τότε δεν ψάχνεις τα υπόλοιπα.
    Ιτς απ του γιού !!! που λέμε και οι νεοέλληνες !!!!

  12. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο για τις δικές μου διαστάσεις (σε συμβατικά) τι δείκτη φορτίου θα πρότεινες ? Εχω βρει τα falken με δείκτη 95 και τα vredestein με δείκτη 99. Σε πέλμα είναι μαλακότερα τα vred. Σε λινό όμως ...?
    Πάνο με 1550 κιλά όχημα το 94 (ως 2700kg) είναι αρκετό.

    ....αν καταφέρεις να το φορτώσεις τόσο που να φτάσει τα 2700 κιλά.. τότε ναι πρέπει απαραίτητα να πας στα 99 που "σηκώνουν" με ασφάλεια όχημα μέχρι 3100 κιλά.. (δεν μιλάμε για G-forces, braking - acceleration κλπ, αυτά είναι μέσα στην πρόβλεψη των δεικτών)
    Απλά το "99" σηκώνει πιο "βάρβαρη" χρήση και έχει και ελαφρώς πιο σκληρά πλαινά.. ...94 για μένα...

    https://www.blackcircles.com/general/load-rating

    Edit: απ' ότι βλέπω δείκτη 93 χρησιμοποιεί από το εργοστάσιο..

  13. The Following 2 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    BILL007 (23-09-10), PANOS-E60 (23-09-10)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP