Παιδιά μην ισοπεδώνουμε τα πάντα.
Ο συγκεκριμμένος Κύριος είναι γνωστός στον κόσμο του Ρινγκ για τις ικανότητές του.
Σίγουρα το Μ5 (μακρύ μεταξόνιο) βοηθά στο να είναι πιο εύκολο το ντριφτ αλλά έχοντας κάνει 60 γύρους στο Ρινγκ (30 οδηγός, 30 συνεπιβάτης) σας λέω απλά ότι θέλει γνώση του Ρινγκ καθώς και ειδικές ικανότητες για να κάνεις αυτό που βλέπετε ως "κάτι απλό άν έχεις λεφτά και δεν σε νοιάζει".
Τα χρήμματα δεν αγοράζουν τα χέρια, έχει αποδειχτεί πάμπολλες φορές.
Ειδικά το Ρινγκ δεν συγχωρεί το παραμικρό λάθος.
Και εγώ έχω κάνει παντιλίκια σε συγκεκριμμές στροφές στο Ρινγκ με βροχή και στεγνό, αλλά για να φτάσεις στο επίπεδο που βλέπουμε τον φίλο μας θέλεις πολύ εξάσκηση και ταλέντο.
Μάλιστα τέλη Μαϊου ιδιοκτήτης 996 cabrio προσπάθησε να κάνει αυτό που έκανα με το CSL στη βροχή // τον άφησα να με περάσει μετά το ντριφτ μου // και τον είδαμε μπροστά μας να καταστρέφει το αυτοκίνητο με 50 χιλιόμετρα. Το πόσο εύκολο είναι να τρακάρεις είναι ανεκτίμητο...