Σελίδα 3 από 10 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 97

Θέμα: φρενα Μ3 σε απλο Ε46

  1. #21
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ρε παιδιά...αφού θα μπούν σετ οι δαγκάνες με τους δίσκους πως μπορεί να μην πατάν καλά
    τα τακάκια??? θέλει σωστή δουλιά στους αντάπτορες...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    georggge46 (27-08-10)

  3. #22
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eγώ τώρα να ρωτήσω κάτι???

    Το ότι τρώς το δίσκο σε τόρνο έστω και 2-3 χιλιοστά δεν είναι κακό για την απόδοση του δίσκου?Έχω ακούσει ότι οι δίσκοι έχουν ειδικές επιστρώσεις για να μην σκουριάζουν εύκολα και τα συναφή.¨

    Πολύ θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη του Στράτου για αυτό.Τώρα που επέστρεψε για λίγο με άδεια θα μας απαντήσει...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο georggge46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τον δισκο δεν τον τρως στο παχος του αλλα στην διαμετρο . Μονο γυρω στο 1 χιλιοστο θελει φαγωμα .... και δεν υπαρχει κανενα προβλημα ... υπαρχουν καποια μικρα περιθωρια για φαγωμα χωρις να χασει απο το ζυγισμα του ο δισκος !
    Ο δίσκος και ειδικά ο χρησιμοποιημένος απαγορεύεται αυστηρά να έρθει σε επαφή με τον τόρνο. Οι χρησιμοποιημένοι δίσκοι λόγω θερμοκρασιακών μεταβολών δημιουργούν παραμένουσες τάσεις οι οποίες σε επαφή με το κοπτικό εκτονώνονται και δημιουργούν κράκ με αποτέλεσμα την καταστροφή τους.

    Οι καινούριοι δίσκοι δεν έχουν επικαλήψεις αλλά έχουν θερμική κατεργασία όπως διαδοχικές ανοπτήσεις με σκοπό την αντιτριβική βενλτίωση και την σωστή ανακρυστάλωση του κράματος χυτοσιδήρου. Αν τους βάλουμε στον τόρνο, είτε στην διάμετρο, είτε στο πρόσωπο, οι θερμότητα που αναπτύσεται στο σημείο κοπής αλλάζει την κρυστάλωση του μετάλλου και έτσι ο δίσκος είναι ακατάλληλος προς χρήση.

    Εχοντας μηχανουργείο προσωπικά θα αρνιώμουν οποιαδίποτε επέμβαση με τόρνο στο σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου.

    Η γνώμη μου είναι πώς αν οι δίσκοι ή οι ζάντες ή τα μουαγιέ δεν ταιριάζουν αμέσως σε κάποιο αμάξωμα να μην "πατεντάρωνται" γιατί μόνο επικύνδηνο είναι για το αυτοκίνητο (απο πλευρά ζυγοστάθμησης) και μπορούν να προκαλέσουν μεγάλη ζημιά. Δενθα ήθελα να σκεφτώ ένα ανεπυτηχές φρενάρισμα απο μεγάλη ταχύτητα τί θα μπορούσε να προκαλέσει

  4. The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:

    BILL007 (27-08-10)

  5. #23
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    794
    Thanked
    1238
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ρε παιδιά...αφού θα μπούν σετ οι δαγκάνες με τους δίσκους πως μπορεί να μην πατάν καλά
    τα τακάκια??? θέλει σωστή δουλιά στους αντάπτορες...
    Σωστος !! Γι'αυτο θελει σωστη δουλεια στον τορνο απο καλο μαστορα ! Το προηγουμενο σετ φρενων που ειχα παρει, που και καλα ηταν ετοιμο μαζι με ακρα τροποποιημενο, τα ειχαν φαει ολα [ δαγκανες, βασεις ,ακρα ] με δισκο τροχισματος και δεν παταγε τιποτα σωστα .... καλα που δεν σκοτωθηκα ... !

  6. #24
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    794
    Thanked
    1238
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο δίσκος και ειδικά ο χρησιμοποιημένος απαγορεύεται αυστηρά να έρθει σε επαφή με τον τόρνο. Οι χρησιμοποιημένοι δίσκοι λόγω θερμοκρασιακών μεταβολών δημιουργούν παραμένουσες τάσεις οι οποίες σε επαφή με το κοπτικό εκτονώνονται και δημιουργούν κράκ με αποτέλεσμα την καταστροφή τους.

    Οι καινούριοι δίσκοι δεν έχουν επικαλήψεις αλλά έχουν θερμική κατεργασία όπως διαδοχικές ανοπτήσεις με σκοπό την αντιτριβική βενλτίωση και την σωστή ανακρυστάλωση του κράματος χυτοσιδήρου. Αν τους βάλουμε στον τόρνο, είτε στην διάμετρο, είτε στο πρόσωπο, οι θερμότητα που αναπτύσεται στο σημείο κοπής αλλάζει την κρυστάλωση του μετάλλου και έτσι ο δίσκος είναι ακατάλληλος προς χρήση.

    Εχοντας μηχανουργείο προσωπικά θα αρνιώμουν οποιαδίποτε επέμβαση με τόρνο στο σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου.

    Η γνώμη μου είναι πώς αν οι δίσκοι ή οι ζάντες ή τα μουαγιέ δεν ταιριάζουν αμέσως σε κάποιο αμάξωμα να μην "πατεντάρωνται" γιατί μόνο επικύνδηνο είναι για το αυτοκίνητο (απο πλευρά ζυγοστάθμησης) και μπορούν να προκαλέσουν μεγάλη ζημιά. Δενθα ήθελα να σκεφτώ ένα ανεπυτηχές φρενάρισμα απο μεγάλη ταχύτητα τί θα μπορούσε να προκαλέσει
    Φιλε μου, δεν αμφιβαλλω για αυτα που λες αλλα οι δισκοι εχουν καποια περιθωρια για φαγωμα [και στο παχος και στην διαμετρο ].... Σε πολλες περιπτωσεις ακομα και καινουργιοι δισκοι οι οποιοι απο το εργοστασιο ειναι λιγο στραβοι θελουν τορνιρισμα ωστε να ερθουν στα ισια τους. Εχει τυχη σε πολλους που βαζουν καινουργιους δισκους και δεν στρωνουν με τιποτα ! Εξαλλου εγω εβαλα τα φρενα του Μ3 σε απλο 318 το οποιο δεν εχει τις απαιτησεις και τις καταπονησεις ενος Μ3.... Και σε πληροφορω το αποτελεσμα ειναι αψογοτατο [ τουλαχιστον την δευτερη φορα , που τα εφτιαξε ''χειρουργος'' ]!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη georggge46 : 27-08-10 στις 14:21

  7. #25
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο georggge46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλε μου, δεν αμφιβαλλω για αυτα που λες αλλα οι δισκοι εχουν καποια περιθωρια για φαγωμα [και στο παχος και στην διαμετρο ].... Σε πολλες περιπτωσεις ακομα και καινουργιοι δισκοι οι οποιοι απο το εργοστασιο ειναι λιγο στραβοι θελουν τορνιρισμα ωστε να ερθουν στα ισια τους. Εξαλλου εγω εβαλα τα φρενα του Μ3 σε απλο 318 το οποιο δεν εχει τις απαιτησεις και τις καταπονησεις ενος Μ3.... Και σε πληροφορω το αποτελεσμα ειναι αψογοτατο [ τουλαχιστον την δευτερη φορα , που τα εφτιαξε ''χειρουργος'' ]!!!
    Φίλε Γιώργο δεν θα επιμείνω. Απλά είμαι κατά κάποιων επεμβάσεων. Δεν νομίζω οτι αν βάλεις δίσκους απο Μ3 σε 318 θα υπάρχει πρόβλημα στο τορνίρισμα, απλά ο κίνδηνος εφόσως έχεις κάνει κατεργασία σε ένα τόσο ευαίσθητο εξάρτημα όπως τα φρένα πάντα υπάρχει, άσχετα αν είναι και μικρός. Φρένα είναι αυτά... και έχουν λειτουργικό ρόλο καίριας σημασίας οπότε πρέπει να προσέχουμε πάντα τι επεμβάσεις κάνουμε

  8. The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:

    georggge46 (27-08-10)

  9. #26
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι απ οσο ξερω και γω μονο βασεις θελουν αλλα τι και πως δεν γνωριζω!!!το εχει κανει φιλος απο εδω μεσα αλλα τα εδωσε σε μηχανουργειο εγω δεν θα τα δωσω θα τα φτιαξω εγω αλλα δεν μπορεσα να βρω σχεδιο βασης δαγκανας!!! εχει παρει κανενος το ματι τπτ στο νετ????οσο για τα φρενα...... τα 30αρια πρεπει να τα πληρωσω αρκετα ενω τα Μ3 κατι θα κανει ο φιλος μου ..............!!!!!!!


  10. #27
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πάνο...ότι και να κάνεις πάντως αν τα βάλεις τελικά, φρόντισε να πάρεις σωληνάκια
    υψηλής, καλά υγρά και κάνα καλύτερο τακάκι. σε ένα δυνατό φρενάρισμα θα καταλάβεις
    γιατί όλοι όσοι έχουμε 46άρια ///Μ3 βρίζουμε τα φρένα του και πάμε σε μεγαλύτερες λύσεις.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. #28
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    και γω θα συμφωνισω με τον Στρατο σε πολλα απο αυτα που εγραψε αλλα οκ το να φας λιγο τον δισκο περιφεριακα δεν νομιζω να υπαρχει θεμα υπερθερμανσης του μεταλου κλπ κλπ!!εξαλλου ο τορνος δεν κοβει ξερα με το μαχαιρι ετσι δεν ειναι?το σημειο κοπης λιπαινεται οποτε δεν νομιζω να ειναι τοσο μεγαλες οι θερμικες καταπονησεις που να επηρεασουν τοσο πολυ την δομη του δισκου!!!τα φρενα σε σκληρη χρηση ειδικα στα Μ3 που μπορεις να το κινηγησεις πολυ το αυτοκινητο,δεχονται πολυ μεγαλυτερες θερμικες και μηχανικες καταπονησεις απ οτι στον τορνο!!!!βεβαια παιζει ρολο και ο μαστορας και το μηχανημα που θα κανει την δουλεια!!!!!!

  12. #29
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    794
    Thanked
    1238
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    πάνο...ότι και να κάνεις πάντως αν τα βάλεις τελικά, φρόντισε να πάρεις σωληνάκια
    υψηλής, καλά υγρά και κάνα καλύτερο τακάκι. σε ένα δυνατό φρενάρισμα θα καταλάβεις
    γιατί όλοι όσοι έχουμε 46άρια ///Μ3 βρίζουμε τα φρένα του και πάμε σε μεγαλύτερες λύσεις.
    + 1 !!! Κι εγω εβαλα σωληνακια υψηλης της Goodridge με Motul υγρα και Textar τακακια. Αψογη αισθηση και αποδοτικοτητα .... τουλαχιστον για τα δικα μου ''κυβικα'' !

  13. #30
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ναι Θωμα αυτο σκεφτομαι να αγορασω κιολας το σετακι υψηλης!!!και να μην βολεψει να βαλω τα Μ3 τα φρενα και στα μαμα τα δικα μου νομιζω καλη διαφορα θα κανουν!!!συμφωνω σε αυτο που λες για το φρεναρισμα αλλα το δικο μου το αμαξι ειναι λιγο ''ψιλοταφος'' οποτε δεν χρειαζεται και τρελα φρενα για να σταματησει!!!!!!αλλα αν μπω στο τριπακι να κανω ολη αυτη τη δουλεια σιγουρα δεν θα τα αφησω ετσι!!!!

Σελίδα 3 από 10 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP