
Αρχικό μήνυμα απο
stratos
Ο δίσκος και ειδικά ο χρησιμοποιημένος απαγορεύεται αυστηρά να έρθει σε επαφή με τον τόρνο. Οι χρησιμοποιημένοι δίσκοι λόγω θερμοκρασιακών μεταβολών δημιουργούν παραμένουσες τάσεις οι οποίες σε επαφή με το κοπτικό εκτονώνονται και δημιουργούν κράκ με αποτέλεσμα την καταστροφή τους.
Οι καινούριοι δίσκοι δεν έχουν επικαλήψεις αλλά έχουν θερμική κατεργασία όπως διαδοχικές ανοπτήσεις με σκοπό την αντιτριβική βενλτίωση και την σωστή ανακρυστάλωση του κράματος χυτοσιδήρου. Αν τους βάλουμε στον τόρνο, είτε στην διάμετρο, είτε στο πρόσωπο, οι θερμότητα που αναπτύσεται στο σημείο κοπής αλλάζει την κρυστάλωση του μετάλλου και έτσι ο δίσκος είναι ακατάλληλος προς χρήση.
Εχοντας μηχανουργείο προσωπικά θα αρνιώμουν οποιαδίποτε επέμβαση με τόρνο στο σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου.
Η γνώμη μου είναι πώς αν οι δίσκοι ή οι ζάντες ή τα μουαγιέ δεν ταιριάζουν αμέσως σε κάποιο αμάξωμα να μην "πατεντάρωνται" γιατί μόνο επικύνδηνο είναι για το αυτοκίνητο (απο πλευρά ζυγοστάθμησης) και μπορούν να προκαλέσουν μεγάλη ζημιά. Δενθα ήθελα να σκεφτώ ένα ανεπυτηχές φρενάρισμα απο μεγάλη ταχύτητα τί θα μπορούσε να προκαλέσει