Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 97

Θέμα: φρενα Μ3 σε απλο Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    794
    Thanked
    1238
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο δίσκος και ειδικά ο χρησιμοποιημένος απαγορεύεται αυστηρά να έρθει σε επαφή με τον τόρνο. Οι χρησιμοποιημένοι δίσκοι λόγω θερμοκρασιακών μεταβολών δημιουργούν παραμένουσες τάσεις οι οποίες σε επαφή με το κοπτικό εκτονώνονται και δημιουργούν κράκ με αποτέλεσμα την καταστροφή τους.

    Οι καινούριοι δίσκοι δεν έχουν επικαλήψεις αλλά έχουν θερμική κατεργασία όπως διαδοχικές ανοπτήσεις με σκοπό την αντιτριβική βενλτίωση και την σωστή ανακρυστάλωση του κράματος χυτοσιδήρου. Αν τους βάλουμε στον τόρνο, είτε στην διάμετρο, είτε στο πρόσωπο, οι θερμότητα που αναπτύσεται στο σημείο κοπής αλλάζει την κρυστάλωση του μετάλλου και έτσι ο δίσκος είναι ακατάλληλος προς χρήση.

    Εχοντας μηχανουργείο προσωπικά θα αρνιώμουν οποιαδίποτε επέμβαση με τόρνο στο σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου.

    Η γνώμη μου είναι πώς αν οι δίσκοι ή οι ζάντες ή τα μουαγιέ δεν ταιριάζουν αμέσως σε κάποιο αμάξωμα να μην "πατεντάρωνται" γιατί μόνο επικύνδηνο είναι για το αυτοκίνητο (απο πλευρά ζυγοστάθμησης) και μπορούν να προκαλέσουν μεγάλη ζημιά. Δενθα ήθελα να σκεφτώ ένα ανεπυτηχές φρενάρισμα απο μεγάλη ταχύτητα τί θα μπορούσε να προκαλέσει
    Φιλε μου, δεν αμφιβαλλω για αυτα που λες αλλα οι δισκοι εχουν καποια περιθωρια για φαγωμα [και στο παχος και στην διαμετρο ].... Σε πολλες περιπτωσεις ακομα και καινουργιοι δισκοι οι οποιοι απο το εργοστασιο ειναι λιγο στραβοι θελουν τορνιρισμα ωστε να ερθουν στα ισια τους. Εχει τυχη σε πολλους που βαζουν καινουργιους δισκους και δεν στρωνουν με τιποτα ! Εξαλλου εγω εβαλα τα φρενα του Μ3 σε απλο 318 το οποιο δεν εχει τις απαιτησεις και τις καταπονησεις ενος Μ3.... Και σε πληροφορω το αποτελεσμα ειναι αψογοτατο [ τουλαχιστον την δευτερη φορα , που τα εφτιαξε ''χειρουργος'' ]!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη georggge46 : 27-08-10 στις 14:21

  2. #2
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο georggge46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλε μου, δεν αμφιβαλλω για αυτα που λες αλλα οι δισκοι εχουν καποια περιθωρια για φαγωμα [και στο παχος και στην διαμετρο ].... Σε πολλες περιπτωσεις ακομα και καινουργιοι δισκοι οι οποιοι απο το εργοστασιο ειναι λιγο στραβοι θελουν τορνιρισμα ωστε να ερθουν στα ισια τους. Εξαλλου εγω εβαλα τα φρενα του Μ3 σε απλο 318 το οποιο δεν εχει τις απαιτησεις και τις καταπονησεις ενος Μ3.... Και σε πληροφορω το αποτελεσμα ειναι αψογοτατο [ τουλαχιστον την δευτερη φορα , που τα εφτιαξε ''χειρουργος'' ]!!!
    Φίλε Γιώργο δεν θα επιμείνω. Απλά είμαι κατά κάποιων επεμβάσεων. Δεν νομίζω οτι αν βάλεις δίσκους απο Μ3 σε 318 θα υπάρχει πρόβλημα στο τορνίρισμα, απλά ο κίνδηνος εφόσως έχεις κάνει κατεργασία σε ένα τόσο ευαίσθητο εξάρτημα όπως τα φρένα πάντα υπάρχει, άσχετα αν είναι και μικρός. Φρένα είναι αυτά... και έχουν λειτουργικό ρόλο καίριας σημασίας οπότε πρέπει να προσέχουμε πάντα τι επεμβάσεις κάνουμε

  3. The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:

    georggge46 (27-08-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP