Σημερα πηγα και τα δυο αμαξια στον Φλασκη για σερβις.......εγιναν ολα τα προβλεπομενα,Λαδια,φιλτρα μπουζι (και στα δυο) φιλτρα αερα και καμπινας, υγρα φρενων......
Παρακατω παραθετω τις φωτο απο τα μπουζι, πρωτα απο το 92αρι και μετα του ασσου.
Συμφωνα με τα δικα μου στανταρ τα μπουζι ηταν σε καποια καλη κατασταση αλλα οχι για να τα εχω κι αλλο....... τα αμαξια εχουν το δε 92αρι 16000χλμ και ο ασσος 23000χλμ, ενω βαζουν απο την πρωτη μερα μονο 100αρα shell.
Συμφωνα με το συνεργειο ειχαν ακομα ψωμι.....
Να αναφερω την πολυ καλη και αμεση εξυπηρετηση απο το συνεργειο του Φλασκη και ιδιαιτερα του Χρηστου ο οποιος μου ελυσε αποροιες και με βοηθησε στο να μην περιμενω καθολου και να πισαουν τα αμαξια απο το πρωι ωστε να ξαναφυγω για το νησι....![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Z4 DCT : 24-01-11 στις 10:04
bimmer-corfu (30-08-10)
και πόσο κόστισε?
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
Γιάννη, επειδή σύντομα πρόκειται να παω για δεύτερο σέρβις και λίγο πολύ τα ίδια αναλώσιμα πρόκειται να χρειαστούν και στην περίπτωσή μου (πλην λαδιών που τα πάω εγώ και φίλτρου καμπίνας που άλλαξα πέρυσι), μπορείς να πεις στο περίπου ένα κόστος, μιας και έχουμε και έκπτωση στο συγκεκριμένο συνεργείο ?
Μιλάω μόνο για την 320.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 30-08-10 στις 17:06
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Λαδια, φιλτρα (λαδιου-καμπινας) , μπουζι, ταπα καινουργια, λογο του οτι η παλια ειναι απο ηλικο που χαλαει και στα νεα μοντελα εχουν βαλει ανανεωμενη,καθαρισμα φιλτρου αερα (ελευθερο) και γενικος ελεγχος με σφιξιμο σε ολες τις βιδες κατω απο το αμαξωμα......(δεν πρεπει να εχω ξεχασει κατι)
Σε αυτα βαζουμε και την εργασια, οποτε....
390ε
Να προσθεσω οτι στον ασσο εκανα και βιολογικο καθαρισμο στον κλιματισμο και αλλαξα κε το φιλτρο αερα του αμαξιου....εκτος ολων των αλλων, ο ασσος πηγε...500ε
Driver M (30-08-10)
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Z4 DCT : 30-08-10 στις 19:03