Koρυφαία στο στεγνό θεωρούνται και τα potenza της bridgestone με πολύ καλά δυναμικά χαρακτηριστικά.
Επίσης, overall καλό ελαστικό και πιο προσιτό οικονομικά είναι το f1 asymmetric της goodyear.
Koρυφαία στο στεγνό θεωρούνται και τα potenza της bridgestone με πολύ καλά δυναμικά χαρακτηριστικά.
Επίσης, overall καλό ελαστικό και πιο προσιτό οικονομικά είναι το f1 asymmetric της goodyear.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
να προσθεσω την γνωμη μου για τα potenza
ειναι παρα πολυ σκληρο το μαγουλο τους με αποτελεσμα να κοπαναει αρκετα.
και οι δρομοι μας δεν ειναι και πιστες ετσι?
ενα ακομα μειον τους ειναι οτι αργουν αρκετα να ζεσταθουν και κρυωνουν και σχετικα γρηγορα.
βεβαια αμα ζεσταθουν (καλα) ειναι πολυ δυναμικα λαστιχα που σε γεμιζουν εμπιστοσυνη.εχουν και πολυ καλη αισθηση στο θεμα του τιμονιου.
παρολα αυτα κοπανανε και δε ζεστενονται (χαχαχα)
ααα και δεν εχουν την αντοχη που εχουν τα contact 3 ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ!
αυτα τα ολιγα σε σχετικη εμπειρια μου απο s2k
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)
Δημήτρη, για το κοπάνημα συμφωνώ απόλυτα και για το ζέσταμα σε μεγάλο βαθμό.
Απλά, τουλάχιστον σε rft μορφή, η νέα γενιά λένε ότι είναι πολύ πιο μαλακή και υποθέτω πως θα είναι καλύτερα τα πράγματα στον τομέα της άνεσης.
Πάντως, για την αντοχή δε συμφωνώ. Δεν ξέρω τι κάνουν τα sc3, αλλά τα potenza μου έχουν βγάλει σχεδόν 40.000χλμ και στο βουλκανιζατέρ μου είπαν ότι είναι μια χαρά ακόμα για περίπου 7-8.000, απλά καλό είναι να τα αλλάξω μέσα σε κανα 6μηνο, επειδή έχουν κλείσει ήδη 3,5 χρόνια.
Από αντοχή λοιπόν, δε θα μπορούσα να ζητήσω κάτι παραπάνω.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)
Η περιγραφή σου είναι ακριβέστατη και την επιβεβαιώνω και γιά τα RFT. Οσο τα πιέζεις στο ταξίδι τόσο περισσσότερο τα εμπιστεύεσαι, όσο τα κυκλοφορείς μέσα στην Αθήνα τόσο περισσότερο τα βρίζεις. Απαρέδεκτη άνεση !
Εγώ την απόφασή μου την πήρα. Τα πετάω και ας είναι μόνο 2 ετών και έχουν κάνει 15.000 km.![]()