Μπορεί να είναι η νέα (& προφανώς καλύτερη) X3, αλλά η δικιά μου είναι πιο όμορφη...
Μπορεί να είναι η νέα (& προφανώς καλύτερη) X3, αλλά η δικιά μου είναι πιο όμορφη...
Jorgos (18-08-10)
το Q5 ειναι ειδικα μεσα πολυ πιο σπορτιφ και ομορφο.
Απο τιμες που παιζει η διαφορα τους???
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
κοιτα... τοτε που το πηρα εγω μαζι με μια εκπτωση που ειχε η bmw (ενοψη της κυκλοφοριας του q5) σε επιπεδο βασικου εξοπλισμου η διαφορα αγγιζε τα δεκα χιλιαρικα περιπου.
Αν τωρα υπολογισεις τα προγραμματισμενα διαστηματα συντηρησης ανα ετος η διανυθεντα χιλιομετρα,οποιο ερθει πρωτο και με την γνωστη τους τιμολογιακη πολιτικη (πανακριβοι) η διαφορα μεγαλωνει παρα πολυ.
Βεβαια ο κινητηρας του q5 με τα 210 αλογα και το υπεροχο σασμαν του, κινουν το αμαξι με αξιοζηλευτες για την κατηγορια επιδοσεις (καιει ομως το "κατιτις" του και ας ισχυριζονται αλλα αυτοι!).
Σε γενικες γραμμες μπορει να ειναι πιο γρηγορο,αλλα το τιμονι της bmw δεν το εχει και ουτε θα το αποκτησει ποτε!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nino : 18-08-10 στις 14:32
Φίλε μου, η μόνη ανταγωνίστρια μάρκα της BMW, είναι μόνο η Mercedes & καμμία άλλη (Audi etc...)
Το Q5 μπορεί να είναι πιο όμορφο, με (πολύ) καλύτερο 2λιτρο κινητήρα, με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ, αλλά ποτέ δεν θα ξεπεράσει την X3 σε όλα τα άλλα!
Και για μένα όλα τα άλλα μετράνε περισσότερο γι' αυτό & την πήρα παρόλο που ένας στην παρέα μου έχει το Q5 & μου ρίχνει 4!! ολόκληρα δεύτερα επιτάχυνση στα 0-100. Ακόμη τρέχω να τον φτάσω...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Jorgos : 18-08-10 στις 14:52
επειδη δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα 2 αυτοκινητα,μπορεις να περιγραψεις ποια ειναι τα 'αλλα" στοιχεια που δεν ξεπερναει το Χ3 ??
εκτος της ταχυτητας που στον 2λιτρο κινητηρα σαφως θα ειναι μπροστα το AUDI.
Aς πουμε εχει λιγοτερο καλη κυλιση στον δρομο??
τριζει,κουναει σε πλευρικους πιο πολυ,καιει παραπανω???
Η μηπως ειναι μονο το σηματακι της μπεμπας που την κανει σε ολα τα αλλα καλυτερη??
μπας και παρω καμια ιδεα ,ευχαριστω
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
Κύλιση περίπου ίδια, ούτε τρίζει, ούτε κουνάει (περισσότερο), αλλά εννοείται ότι καίει άντερα! (λόγω turbo), απλά, θα σου πω γιατί τα έχω οδηγήσει & τα δύο (2λιτρα), αλλά πάντα επι προσωπικού...
α) Έλικας!
β) Τιμόνι (είναι & 3άκτινο... χαχα)
γ) Σύστημα διεύθυνσης (γενικότερα)
δ) Κράτημα
ε) Εκτός δρόμου δυνατότητες (καλύτερες αναλογίες μπρος/πίσω, λάστιχα...)
ζ) Εσωτερική ατμόσφαιρα & εξωτερική ορατότητα
η) Οικονομικότερα service, ανταλλακτικά, αξεσουάρ, κλπ...
θ) Τιμή, μη λαμβάνοντας όμως υπόψη την διαφορά των κινητήρων (ατμόσφαιρα - turbo)
ι) Ατμοσφαιρικός κινητήρας γιατί δεν πολυσυμπαθώ τους turbo, παρά μόνο στους diesel (κι αν χαλάσει...?) Προτιμώ τα κυβικά γι' αυτό αν είχα την οικονομική διαφορά θα έπαιρνα 2.5 ή 3.0...
katsaraios (18-08-10)