Στο #4 απλά να προσθέσω όπως όταν 'τσουλάμε' για να σταματήσουμε με ταχύτητα στο κιβώτιο και το πόδι
δεν ακουμπάει το γκάζι, εκείνη ακριβώς τη στιγμή το αυτοκίνητο
δεν καταναλώνει
καθόλου καύσιμο.
Σε αντίθεση με να το έχουμε στη 'νεκρά' όπου εκεί πράγματι υπάρχει
σημαντική κατανάλωση. Δυστυχώς αυτό το κάνει πολύς κόσμος. Μπορεί το αμάξι να τσουλάει περισσότερο από το να έχει μέσα ταχύτητα στο κιβώτιο, όμως και η κατανάλωση είναι υπαρκτή, ενώ και σε περίπτωση που χρειαστεί να φρενάρουμε απότομα θα σταματήσουμε σε μεγαλύτερη απόσταση. Αντίθετα, με επιλεγμένη κάποια ταχύτητα, ο κινητήρας κόβει τη φόρα μας χωρίς να επιβαρύνει τόσο πολύ τα φρένα.
OTE=BILL007;76683]Αυτό με τη νεκρά που αναφέρθηκε πριν να πω είναι πολύ σημαντικό!
Βλέπω πολλούς και αφήνουν νεκρά σε κατηφορά ή σε ευθεία,δεδομένης μιας ταχύτητας του αυτοκινήτου...
ΛΑΘΟΣ!
Έτσι καταναλώνει το αμάξι...Πάντα με ταχύτητα μέσα(ώστε να είσαι κάπου στις 2000στροφές)! Ακόμα και σε κατηφόρα ή ευθεία, όταν θες να κάνεις οικονομία...
