Στο #4 απλά να προσθέσω όπως όταν 'τσουλάμε' για να σταματήσουμε με ταχύτητα στο κιβώτιο και το πόδι δεν ακουμπάει το γκάζι, εκείνη ακριβώς τη στιγμή το αυτοκίνητο δεν καταναλώνει καθόλου καύσιμο.
Σε αντίθεση με να το έχουμε στη 'νεκρά' όπου εκεί πράγματι υπάρχει σημαντική κατανάλωση. Δυστυχώς αυτό το κάνει πολύς κόσμος. Μπορεί το αμάξι να τσουλάει περισσότερο από το να έχει μέσα ταχύτητα στο κιβώτιο, όμως και η κατανάλωση είναι υπαρκτή, ενώ και σε περίπτωση που χρειαστεί να φρενάρουμε απότομα θα σταματήσουμε σε μεγαλύτερη απόσταση. Αντίθετα, με επιλεγμένη κάποια ταχύτητα, ο κινητήρας κόβει τη φόρα μας χωρίς να επιβαρύνει τόσο πολύ τα φρένα.
Για το #3 ίσως σε κάποια άλλη χώρα να είναι εφικτό και όχι εδώ.
Για το #4 έχω τις αμφιβολίες μου (για τις σύντομες στάσεις). Επιβαρύνουμε και ένα σωρό άλλα περιφερειακά, ενώ το καλοκαίρι με τη ζέστη και το κλιματισμό σε λειτουργία είναι πρακτικά αδύνατο.