ΝΑΙ
ΟΧΙ
Υπαρχει και ματ ή σατινε βερνικι αυτοκινητου.
Ειναι πολυ καλο να υπαρχει βερνικι γιατι προστατευει το χρωμα.
Επειδη την εχω κανει αυτην την δουλεια και την κανω ακομα για προσωπικη μου χρηση, ασχετα αν εφαγα κι εγω τα μουτρα μου σε διαφορους.
Το σωστο ειναι
πρωτα τριψιμο με γιαλοχαρτο νερου 400 μετα στοκαρισμα με ασταρι γεμισματος αν εχει γραντζουνιες μετα παλι τριψιμο με γυαλοχαρτο νερου 800
Βαψιμο 2 με 3 χερια, μετα οταν στεγνωση περναμε βερνικι αυτοκινητου 2 χερια. σε καθε χερι περιμενουμε περιπου 15 λεπτα.
Το βερνικι ειναι απαραιτητο να εχει μεσα σκληριντικο και διαλυτικο.
ΕΤΟΙΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ και δεν θα ξεφλουδιση τιποτα, οπως βαφετε η λαμαρινα αυτοκινητου.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη vaspap : 24-07-10 στις 11:02
Ωραίος ο Vaspap και εψαχνα να βρώ κάποιες λεπτομέρειες για να βάψω και εγώ τις δικές μου μαύρες μάτ,αλλά φοβόμουν για το αποτέλεσμα,μήπως αρχίζει και ξεφλουδίζει με τον καιρό με τις υψηλές θερμοκρασίες που δημιουργούνται από τα φρένα ή έστω από την υψηλή πίεση του νερού στο καθάρισμα,και σαν χρώμα λέω να χρησιμοποιήσω την Sikkens!υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω για ένα καλύτερο αποτέλεσμα?για να μην έχουμε τίποτα παρατράγουδα μετά?![]()
![]()
''One love three letters'' .....BMW
Αν δεν εχουν χτυπηματα η ζαντες και θελεις να βαψεις απευθειας.
Χρησιμοποιησε 600 γυαλοχαρτο νερου (τριβεις βουτοντας το στο νερο συνεχεια) και μετα αφου πλυθουν και στεγνωσουν καλα, ξεκινησε βαψιμο, προσεξε να μην βαφεις πολυ κοντα,
καλυτερα να περασεις περισσοτερα χερια παρα να βιαστεις και να σου τρεξει το χρωμα.
καθε χερι θελει περιπου 10 λεπτα υπομονη.
Στο τελος οταν περασεις βερνικι θελει περισσοτερο χρονο υπομονης στο καθε χερι.
Αν το βερνικι ειναι περασμενο με πιστολι και εχει μεσα σκληριντη και διαλυτικο τοτε η ποιοτητα βαφης ειναι καλη και δεν θα ξεφλουδισουν.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη vaspap : 28-07-10 στις 12:31
HLIAS - E36 (25-01-14), ΦΑΝΗΣ (28-07-10)
Οι ζάντες που θέλω να βάψω είναι Koya απομίμηση της Breyton,και θα βαφούν μέσα μαύρες ματ,το χείλος θα μείνει ως έχει,γρατσουνιές δεν έχουν,κάτι ψιλοπράγματα,το πρόβλημα είναι στην πατούρα που είναι και χτυπημένες και γρατσουνισμένες από τα κράσπεδα,δεν ξέρω ίσως αλλάζουν αυτά!αλλά πρέπει να έχουν μεγάλο κόστος!....Thank's για τις πληροφορίες...![]()
''One love three letters'' .....BMW
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι? Με τις βαφές αυτές επηρεάζεται η αντοχή των ζαντών?
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
με την απλη βαφη ???οχι ουτε καν!!δεν ειναι τπτ χρωμα και βερνικι ειναι!! δεν επηρεαζει σε τπτ την ζαντα!!!!
επίσεις ένα τιπ...για να κρατήσει οποιαδήποτε βαφή, μακρυά απο τα γυαλιστικά που
βάζουν στα βενζινάδικα...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
εγω σας προτεινω ενα βαφειο με ηλεκτροστατικη βαφη στον βοτανικο ειναι για μια τετραδα ζαντες παιρνει 80 ευρω.Τις δικες μου τις εκανε πενα. https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
BILL007 (25-01-14)