Kαταρχάς, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι οι άδειες ταξί, φορτηγών κλπ κοστίζουν στην πράξη πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ, όχι 2-3, οπότε με την όποια απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων θεωρείται αναγκαία η επιστροφή του ποσού αυτού σε όσους το πλήρωσαν για να κατοχυρώσουν κάποια άδεια. Είναι τραγικό να έδωσε κάποιος 100.000 ευρώ πριν ένα χρόνο για κάτι που πλέον θα είναι σχεδόν δωρεάν, αφού δημιουργείται εκτός των άλλων, αθέμιτος ανταγωνισμός.
Το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων είναι κάτι το οποίο θα έπρεπε να έχει συμβεί εδώ και χρόνια. Αλλά με τις απαραίτητες δικλείδες ασφαλείας, όπως ανέφερε και ο Κωνσταντίνος προηγουμένως.
Γιατί αν καταντήσουμε με το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων να αφήσουμε 2-3 κολοσσούς να διαλύσουν τους υπόλοιπους και μετά να ακολουθούν μονοπωλιακή τακτική (βλέπε καρτέλ τιμών όπως συμβαίνει ήδη με χιλιάδες προϊόντα στη χώρα μας, από το γάλα μέχρι τη βενζίνη), τότε μηδέν εις το πηλίκον.
Σκοπός του μέτρου αυτού πρέπει να είναι η δημιουργία μεγαλύτερου και υγιέστερου ανταγωνισμού που να συνεπάγεται πτώση τιμών και καλύτερες υπηρεσίες και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο εάν το κράτος θέσει αυστηρούς κανόνες και κάνει τακτικούς ελέγχους.
Αν πάλι οι τιμές παραμείνουν ως έχουν και επαγγέλματα τα οποία αντιμετώπιζαν πολλά προβλήματα γίνουν ακόμα δυσμενέστερα υπό το βάρος ορισμένων πολυεθνικών (βλέπε τα μεγάλα ψάρια που τρώνε τα μικρά), τότε τα αποτελέσματα του σωστού κατά τ'άλλα μέτρου αυτού, μόνο επιζήμια θα είναι για την κοινωνία.
Όλα λοιπόν θα φανούν με το που αρχίσει η εφαρμογή του μέτρου, αφού η θεωρία από την πράξη, κυρίως σε χώρες όπως η δικιά μας, έχει φανεί ότι απέχουν πολύ..
the more people agree with me
the more I think I'm wrong