Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 62

Θέμα: [E60] look m5 απορίες

  1. #41
    Εγγραφή
    04-01-10
    Περιοχή
    Νεο Ηράκλειο-Μεταμορφωση
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    856
    Thanked
    1112
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dankgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οχι, ευθυγράμιση δεν έχω κάνει άκόμα γιατι αυτά τα λάστιχα απλά μου τα έδωσαν με τις ζάντες και είναι χρησιμοποιημένα, ή όπως σωστά το λές "ειναι γομες για να σβυνεις λαθη σε τετραδιο". Περιμένω να δω εάν θα κατευθυνθώ στο m-pack οπότε αγοράζω καινουργια 245/35+275/30 ή πάω στην λύση Μ look όπότε παίρνω τα 255/40+285/35 τα οποία φαντάζομαι λόγω του μεγαλύτερου πάχους λογικά δεν θα μεταφέρουν τόσο πολύ τις ανωμαλίες του δρόμου στην καμπίνα. Το θέμα για το φρενάρισμα το είπα γιατί λογικά από την στιγμή που οι 19ρες ζάντες έχουν μεγαλύτερη μάζα θα εχουν και μεγαλύτερη ροπή άρα τα φρένα θα έχουν μεγαλύτερο έργο να κάνουν. Βέβαια αυτό το λέω με την δική μου λογική, το οποίο μπορεί και να μην ισχύει 100%.
    Οποια διασταση και να βαλεις οι ανωμαλιες θα ειναι ανωμαλιες και μεγαλο ρολο για το ποσο θα μεταφερονται στην καμπινα παιζει και η αναρτηση.
    Σιγουρα με την αυξηση του βαρους και της διαμετρου και της επιφανειας πεδησης τα φρενα θα τραβανε μεγαλυτερο ζορι και μπορει να ζεστενωνται πιο ευκολα οποτε να χανουν λιγο την αποτελεσματικοτητα τους καθως επισης και να αλλαζει και η αισθηση του πενταλ.

  2. #42
    Εγγραφή
    11-01-10
    Μηνύματα
    38
    Thanked
    12
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Προσπαθουμε Νικ με καλη θεληση...αλλα εχει πεσει λογοκρισια

  3. #43
    Εγγραφή
    14-06-10
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    16
    Thanked
    2
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ισχύει αυτό 19ρες + μεγαλύτερη εξωτερική διάμετρος ελαστικού + πιό βαριά λάστιχα (μεγαλύτερη μαζα σε μεγαλύτερη ακτίνα περιστροφής) αλλά είναι αισθητό στα πολλά χλμ. στα 100-150 δεν θα είναι τόσο μεγάλη η διαφορά.. Κάνε ευθυγράμμιση πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο

    φαντάζομαι πως έχεις βάλει Μ5 φτερά μπροστά γιατί στα απλά φτερά αυτό το λάστιχο δεν μπαίνει, βρίσκει
    δεν έχω βάλει φτερά Μ5 και όντως βρίσκει σε λακούβες (τις οποίες περνάω με 30 χμλ/ώρα maximum), επειδη ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω με την τελική εμφάνιση άρα δεν έχω αποφασίσει ακόμα ποιό από τα 2 σετ λάστιχα θα αγοράσω...

  4. #44
    Εγγραφή
    11-01-10
    Μηνύματα
    38
    Thanked
    12
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οποτε φορας και ελαστικο διαστασης Μ5...γιαυτο βρισκει (εχει μεγαλυτερο προφιλ).

  5. #45
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Sonic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προσπαθουμε Νικ με καλη θεληση...αλλα εχει πεσει λογοκρισια
    Οκ έληξε αυτό, μια παρεξήγηση ήταν, είμαι σίγουρος πως αν γνωρίσεις το Νίκο θα αλλάξεις γνώμη, δεν έχει δώσει δικαίωμα, απλά οι απόψεις "επί προσώπων" στα φόρουμς παρεξηγούνται εύκολα, γι αυτό πρέπει να τις αποφεύγουμε...

  6. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    nikos-Mpacket (25-07-10)

  7. #46
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dankgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν έχω βάλει φτερά Μ5 και όντως βρίσκει σε λακούβες (τις οποίες περνάω με 30 χμλ/ώρα maximum), επειδη ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω με την τελική εμφάνιση άρα δεν έχω αποφασίσει ακόμα ποιό από τα 2 σετ λάστιχα θα αγοράσω...
    χαχαχα τι να σου απαντήσω τώρα??? ή το ένα ή το άλλο θα διαλέξεις

  8. #47
    Εγγραφή
    14-06-10
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    16
    Thanked
    2
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos-Mpacket Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με την αλλαγη ζαντων το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι εχει κοψει αρκετη απο την δυναμη του στον δρομο,το μεγαλυτερο πατημα του τροχου εχει κανει το αμαξι να σερνετε και αυτος ειναι και ενας απο τους λογους που σκεφτομαι αντικατασταση μοτερ.
    Στο φρεναρισμα μια απλη αλλαγη διαστασης ζαντας δεν νομιζω να παιζει ρολο αλλα αν τα λαστιχα ειναι χαλια και δεν εχει γινει και σωστη ευθυγραμμιση τοτε μαλλον εκει εντοπιζετε το προβλημα.
    Το να μην εχουν πατησει οι ζαντες καλα πανω στο αυτοκινητο ή να ειναι καποια χτυπημενη το εχεις κοιταξει,βεβαια σε αυτην την περιπτωση θα ειχες τρεμουλο και δεν θα ηταν απλα μια μικρη διαφορα στο φρεναρισμα αλλα ενα θεμα που θα σε απασχολουσε σοβαρα.
    Νίκο από ότι είδα έχεις την 520, άρα λογικό να ζορίζεται λίγο ο κινητήρας. Εγώ παρ'ότι εχω τον 3λιτρο Ε54 με τα 225 άλογα δεν είδα σοβαρή πτώση απόδοσης. Οχι με μετρήσεις, απλά με "παιχνίδι" στον δρόμο.

  9. #48
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τα στεπτρονικ "ζορίζονται" και χωρίς φαρδιά λάστιχα χαχαχαχα

  10. #49
    Εγγραφή
    04-01-10
    Περιοχή
    Νεο Ηράκλειο-Μεταμορφωση
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    856
    Thanked
    1112
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα στεπτρονικ "ζορίζονται" και χωρίς φαρδιά λάστιχα χαχαχαχα

    Αρα Νικολα τι μας μενει να ψαχνουμε;3λιτρο μοτερ με smg;

    Για να μην εχουμε πολυ ζορι αλλα και να απολαμβανουμε την οδηγηση του αυτοματου,μαλλον ειναι η μονη λυση.

    Αληθεια μπορει να γινει αυτο;Να μπει το 3λιτρο μοτερακι με το στεπτρονικ που φοραω ηδη(αυτο σιγουρα γινετε) και μετα να το αλλαξουμε με smg(αυτο δεν γνωριζω);

  11. #50
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos-Mpacket Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρα Νικολα τι μας μενει να ψαχνουμε;3λιτρο μοτερ με smg;

    Για να μην εχουμε πολυ ζορι αλλα και να απολαμβανουμε την οδηγηση του αυτοματου,μαλλον ειναι η μονη λυση.

    Αληθεια μπορει να γινει αυτο;Να μπει το 3λιτρο μοτερακι με το στεπτρονικ που φοραω ηδη(αυτο σιγουρα γινετε) και μετα να το αλλαξουμε με smg(αυτο δεν γνωριζω);
    θέλεις κομπλέ μετατροπή SMG. Μοτέρ-σασμάν κομπλέ, πλεξούδα-εγκεφάλους, τιμόνι-λεβιέ ταχυτήτων και έναν καλό διαγνώστη/προγραμματιστή ...υπολόγισε κανα 3-4χιλιαρο πάνω από το κόστος μιας απλής αλλαγής κινητήρα..

  12. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    nikos-Mpacket (25-07-10)

Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP