Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 62

Θέμα: [E60] look m5 απορίες

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    11-01-10
    Μηνύματα
    38
    Thanked
    12
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ειναι αληθεια οτι η αυξηση διαστασης της ζαντας δεν συνεπαγεται αυτοματα με βελτιωση φρεναρισματος. Δεν μπορω να φανταστω ομως και ποσο πολυ θα πρεπει να εχει μειωθει η αποδοση απο μια τετοια αλλαγη (εκτος αν τα λαστιχα ειναι γομες για να σβυνεις λαθη σε τετραδιο).

    Ευθυγραμισση εκανες ? (η οποια στην ουσια οριζει το ποσο αποτελεσματικα/σωστα παταει το πελμα των ελαστικων στην ασφαλτο και εχει σαφεστατα μεγαλο ρολο στην αποδοση φρεναρισματος)

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Sonic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειναι αληθεια οτι η αυξηση διαστασης της ζαντας δεν συνεπαγεται αυτοματα με βελτιωση φρεναρισματος. Δεν μπορω να φανταστω ομως και ποσο πολυ θα πρεπει να εχει μειωθει η αποδοση απο μια τετοια αλλαγη (εκτος αν τα λαστιχα ειναι γομες για να σβυνεις λαθη σε τετραδιο).

    Ευθυγραμισση εκανες ? (η οποια στην ουσια οριζει το ποσο αποτελεσματικα/σωστα παταει το πελμα των ελαστικων στην ασφαλτο και εχει σαφεστατα μεγαλο ρολο στην αποδοση φρεναρισματος)
    Σωστός! με πρόλαβες

  3. #3
    Εγγραφή
    14-06-10
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    16
    Thanked
    2
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Sonic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειναι αληθεια οτι η αυξηση διαστασης της ζαντας δεν συνεπαγεται αυτοματα με βελτιωση φρεναρισματος. Δεν μπορω να φανταστω ομως και ποσο πολυ θα πρεπει να εχει μειωθει η αποδοση απο μια τετοια αλλαγη (εκτος αν τα λαστιχα ειναι γομες για να σβυνεις λαθη σε τετραδιο).

    Ευθυγραμισση εκανες ? (η οποια στην ουσια οριζει το ποσο αποτελεσματικα/σωστα παταει το πελμα των ελαστικων στην ασφαλτο και εχει σαφεστατα μεγαλο ρολο στην αποδοση φρεναρισματος)
    Οχι, ευθυγράμιση δεν έχω κάνει άκόμα γιατι αυτά τα λάστιχα απλά μου τα έδωσαν με τις ζάντες και είναι χρησιμοποιημένα, ή όπως σωστά το λές "ειναι γομες για να σβυνεις λαθη σε τετραδιο". Περιμένω να δω εάν θα κατευθυνθώ στο m-pack οπότε αγοράζω καινουργια 245/35+275/30 ή πάω στην λύση Μ look όπότε παίρνω τα 255/40+285/35 τα οποία φαντάζομαι λόγω του μεγαλύτερου πάχους λογικά δεν θα μεταφέρουν τόσο πολύ τις ανωμαλίες του δρόμου στην καμπίνα. Το θέμα για το φρενάρισμα το είπα γιατί λογικά από την στιγμή που οι 19ρες ζάντες έχουν μεγαλύτερη μάζα θα εχουν και μεγαλύτερη ροπή άρα τα φρένα θα έχουν μεγαλύτερο έργο να κάνουν. Βέβαια αυτό το λέω με την δική μου λογική, το οποίο μπορεί και να μην ισχύει 100%.

  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dankgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οχι, ευθυγράμιση δεν έχω κάνει άκόμα γιατι αυτά τα λάστιχα απλά μου τα έδωσαν με τις ζάντες και είναι χρησιμοποιημένα, ή όπως σωστά το λές "ειναι γομες για να σβυνεις λαθη σε τετραδιο". Περιμένω να δω εάν θα κατευθυνθώ στο m-pack οπότε αγοράζω καινουργια 245/35+275/30 ή πάω στην λύση Μ look όπότε παίρνω τα 255/40+285/35 τα οποία φαντάζομαι λόγω του μεγαλύτερου πάχους λογικά δεν θα μεταφέρουν τόσο πολύ τις ανωμαλίες του δρόμου στην καμπίνα. Το θέμα για το φρενάρισμα το είπα γιατί λογικά από την στιγμή που οι 19ρες ζάντες έχουν μεγαλύτερη μάζα θα εχουν και μεγαλύτερη ροπή άρα τα φρένα θα έχουν μεγαλύτερο έργο να κάνουν. Βέβαια αυτό το λέω με την δική μου λογική, το οποίο μπορεί και να μην ισχύει 100%.
    ισχύει αυτό 19ρες + μεγαλύτερη εξωτερική διάμετρος ελαστικού + πιό βαριά λάστιχα (μεγαλύτερη μαζα σε μεγαλύτερη ακτίνα περιστροφής) αλλά είναι αισθητό στα πολλά χλμ. στα 100-150 δεν θα είναι τόσο μεγάλη η διαφορά.. Κάνε ευθυγράμμιση πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο

    φαντάζομαι πως έχεις βάλει Μ5 φτερά μπροστά γιατί στα απλά φτερά αυτό το λάστιχο δεν μπαίνει, βρίσκει

  5. #5
    Εγγραφή
    14-06-10
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    16
    Thanked
    2
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ισχύει αυτό 19ρες + μεγαλύτερη εξωτερική διάμετρος ελαστικού + πιό βαριά λάστιχα (μεγαλύτερη μαζα σε μεγαλύτερη ακτίνα περιστροφής) αλλά είναι αισθητό στα πολλά χλμ. στα 100-150 δεν θα είναι τόσο μεγάλη η διαφορά.. Κάνε ευθυγράμμιση πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο

    φαντάζομαι πως έχεις βάλει Μ5 φτερά μπροστά γιατί στα απλά φτερά αυτό το λάστιχο δεν μπαίνει, βρίσκει
    δεν έχω βάλει φτερά Μ5 και όντως βρίσκει σε λακούβες (τις οποίες περνάω με 30 χμλ/ώρα maximum), επειδη ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω με την τελική εμφάνιση άρα δεν έχω αποφασίσει ακόμα ποιό από τα 2 σετ λάστιχα θα αγοράσω...

  6. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dankgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν έχω βάλει φτερά Μ5 και όντως βρίσκει σε λακούβες (τις οποίες περνάω με 30 χμλ/ώρα maximum), επειδη ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω με την τελική εμφάνιση άρα δεν έχω αποφασίσει ακόμα ποιό από τα 2 σετ λάστιχα θα αγοράσω...
    χαχαχα τι να σου απαντήσω τώρα??? ή το ένα ή το άλλο θα διαλέξεις

  7. #7
    Εγγραφή
    04-01-10
    Περιοχή
    Νεο Ηράκλειο-Μεταμορφωση
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    856
    Thanked
    1112
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dankgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οχι, ευθυγράμιση δεν έχω κάνει άκόμα γιατι αυτά τα λάστιχα απλά μου τα έδωσαν με τις ζάντες και είναι χρησιμοποιημένα, ή όπως σωστά το λές "ειναι γομες για να σβυνεις λαθη σε τετραδιο". Περιμένω να δω εάν θα κατευθυνθώ στο m-pack οπότε αγοράζω καινουργια 245/35+275/30 ή πάω στην λύση Μ look όπότε παίρνω τα 255/40+285/35 τα οποία φαντάζομαι λόγω του μεγαλύτερου πάχους λογικά δεν θα μεταφέρουν τόσο πολύ τις ανωμαλίες του δρόμου στην καμπίνα. Το θέμα για το φρενάρισμα το είπα γιατί λογικά από την στιγμή που οι 19ρες ζάντες έχουν μεγαλύτερη μάζα θα εχουν και μεγαλύτερη ροπή άρα τα φρένα θα έχουν μεγαλύτερο έργο να κάνουν. Βέβαια αυτό το λέω με την δική μου λογική, το οποίο μπορεί και να μην ισχύει 100%.
    Οποια διασταση και να βαλεις οι ανωμαλιες θα ειναι ανωμαλιες και μεγαλο ρολο για το ποσο θα μεταφερονται στην καμπινα παιζει και η αναρτηση.
    Σιγουρα με την αυξηση του βαρους και της διαμετρου και της επιφανειας πεδησης τα φρενα θα τραβανε μεγαλυτερο ζορι και μπορει να ζεστενωνται πιο ευκολα οποτε να χανουν λιγο την αποτελεσματικοτητα τους καθως επισης και να αλλαζει και η αισθηση του πενταλ.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP