Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Να τις βαψω ;

Ψήφισαν
29. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • ΝΑΙ

    20 68,97%
  • ΟΧΙ

    9 31,03%
Δημοσκόπιση Πολλαπλής Επιλογής
Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 44

Θέμα: Βαφη εργοστασιακων ζαντων

  1. #31
    Εγγραφή
    23-07-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    141
    Thanked
    71
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos Εμφάνιση μηνυμάτων
    απο προσωπικη εμπειρια στον πεττα,το πρωι τις πηγα για βαψιμο και το απογευμα τις ειχα...
    εισαι απο τους τυχερους
    Εγω αντιθετα τις πηρα μετα απο μια εβδομαδα

  2. #32
    Εγγραφή
    23-07-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    141
    Thanked
    71
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    επειδή έχει τύχει 3 φορές να βάψω τις δικές μου, να πώ και εγώ την γνώμη μου.
    η ηλεκτροστατική βαφή είναι η φτηνή λύση, και απλά αναγκάζονται οι καλοί βαφείς
    να την προσφέρουν λόγο ανταγωνιτηκότητας. υπάρχει πιο καλή βαφή απλά δε θυμάμαι
    την ονομασία που μου είπαν την τελευταία φορά που τις έβαψα.
    με ηλεκτροστατική βαφή το κόστος είναι περίπου στα 40 ευρώ... με τον άλλο τρόπο
    κοστίζει 75 ευρώ η ζάντα.
    επίσεις διάλεξε ματ απόχρωση, γιατί το βερνίκι που βάζουν στις γυαλιστερές βαφές πέφτει
    στο τέλος μετά το χρώμα και πιάνει σα κρούστα η οποία και σπάει ευκολα και ξεφλουδίζει
    για πλάκα.
    αντιθέτως η ματ απόχρωση δεν θέλει γυαλιστικό βερνίκι που ξεφλουδίζει, και είναι και πιο
    όμορφη.
    όσοι είδαν το αμάξι μου τώρα τελευταία μπορούν να πούν για τη διαφορά γυαλιστερού με
    ματ.
    μιλάω πάντα για μαύρο χρώμα...
    Υπαρχει και ματ ή σατινε βερνικι αυτοκινητου.
    Ειναι πολυ καλο να υπαρχει βερνικι γιατι προστατευει το χρωμα.
    Επειδη την εχω κανει αυτην την δουλεια και την κανω ακομα για προσωπικη μου χρηση, ασχετα αν εφαγα κι εγω τα μουτρα μου σε διαφορους.
    Το σωστο ειναι
    πρωτα τριψιμο με γιαλοχαρτο νερου 400 μετα στοκαρισμα με ασταρι γεμισματος αν εχει γραντζουνιες μετα παλι τριψιμο με γυαλοχαρτο νερου 800
    Βαψιμο 2 με 3 χερια, μετα οταν στεγνωση περναμε βερνικι αυτοκινητου 2 χερια. σε καθε χερι περιμενουμε περιπου 15 λεπτα.
    Το βερνικι ειναι απαραιτητο να εχει μεσα σκληριντικο και διαλυτικο.
    ΕΤΟΙΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ και δεν θα ξεφλουδιση τιποτα, οπως βαφετε η λαμαρινα αυτοκινητου.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη vaspap : 24-07-10 στις 11:02

  3. #33
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    699
    Thanked
    185
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vaspap Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υπαρχει και ματ ή σατινε βερνικι αυτοκινητου.
    Ειναι πολυ καλο να υπαρχει βερνικι γιατι προστατευει το χρωμα.
    Επειδη την εχω κανει αυτην την δουλεια και την κανω ακομα για προσωπικη μου χρηση, ασχετα αν εφαγα κι εγω τα μουτρα μου σε διαφορους.
    Το σωστο ειναι
    πρωτα τριψιμο με γιαλοχαρτο νερου 400 μετα στοκαρισμα με ασταρι γεμισματος αν εχει γραντζουνιες μετα παλι τριψιμο με γυαλοχαρτο νερου 800
    Βαψιμο 2 με 3 χερια, μετα οταν στεγνωση περναμε βερνικι αυτοκινητου 2 χερια. σε καθε χερι περιμενουμε περιπου 15 λεπτα.
    Το βερνικι ειναι απαραιτητο να εχει μεσα σκληριντικο και διαλυτικο.
    ΕΤΟΙΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ και δεν θα ξεφλουδιση τιποτα, οπως βαφετε η λαμαρινα αυτοκινητου.
    Ωραίος ο Vaspap και εψαχνα να βρώ κάποιες λεπτομέρειες για να βάψω και εγώ τις δικές μου μαύρες μάτ,αλλά φοβόμουν για το αποτέλεσμα,μήπως αρχίζει και ξεφλουδίζει με τον καιρό με τις υψηλές θερμοκρασίες που δημιουργούνται από τα φρένα ή έστω από την υψηλή πίεση του νερού στο καθάρισμα,και σαν χρώμα λέω να χρησιμοποιήσω την Sikkens!υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω για ένα καλύτερο αποτέλεσμα?για να μην έχουμε τίποτα παρατράγουδα μετά?
    ''One love three letters'' .....BMW

  4. #34
    Εγγραφή
    23-07-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    141
    Thanked
    71
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Αν δεν εχουν χτυπηματα η ζαντες και θελεις να βαψεις απευθειας.
    Χρησιμοποιησε 600 γυαλοχαρτο νερου (τριβεις βουτοντας το στο νερο συνεχεια) και μετα αφου πλυθουν και στεγνωσουν καλα, ξεκινησε βαψιμο, προσεξε να μην βαφεις πολυ κοντα,
    καλυτερα να περασεις περισσοτερα χερια παρα να βιαστεις και να σου τρεξει το χρωμα.
    καθε χερι θελει περιπου 10 λεπτα υπομονη.
    Στο τελος οταν περασεις βερνικι θελει περισσοτερο χρονο υπομονης στο καθε χερι.
    Αν το βερνικι ειναι περασμενο με πιστολι και εχει μεσα σκληριντη και διαλυτικο τοτε η ποιοτητα βαφης ειναι καλη και δεν θα ξεφλουδισουν.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη vaspap : 28-07-10 στις 12:31

  5. The Following 2 Users Say Thank You to vaspap For This Useful Post:

    HLIAS - E36 (25-01-14), ΦΑΝΗΣ (28-07-10)

  6. #35
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    699
    Thanked
    185
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οι ζάντες που θέλω να βάψω είναι Koya απομίμηση της Breyton,και θα βαφούν μέσα μαύρες ματ,το χείλος θα μείνει ως έχει,γρατσουνιές δεν έχουν,κάτι ψιλοπράγματα,το πρόβλημα είναι στην πατούρα που είναι και χτυπημένες και γρατσουνισμένες από τα κράσπεδα,δεν ξέρω ίσως αλλάζουν αυτά!αλλά πρέπει να έχουν μεγάλο κόστος!....Thank's για τις πληροφορίες...
    Attached Images Attached Images
    ''One love three letters'' .....BMW

  7. #36
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να ρωτήσω κι εγώ κάτι? Με τις βαφές αυτές επηρεάζεται η αντοχή των ζαντών?
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  8. #37
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    με την απλη βαφη ???οχι ουτε καν!!δεν ειναι τπτ χρωμα και βερνικι ειναι!! δεν επηρεαζει σε τπτ την ζαντα!!!!

  9. The Following 2 Users Say Thank You to gyiama For This Useful Post:

    BILL007 (25-01-14), Driver M (28-07-10)

  10. #38
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    επίσεις ένα τιπ...για να κρατήσει οποιαδήποτε βαφή, μακρυά απο τα γυαλιστικά που
    βάζουν στα βενζινάδικα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. #39
    Εγγραφή
    23-07-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    141
    Thanked
    71
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΦΑΝΗΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι ζάντες που θέλω να βάψω είναι Koya απομίμηση της Breyton,και θα βαφούν μέσα μαύρες ματ,το χείλος θα μείνει ως έχει,γρατσουνιές δεν έχουν,κάτι ψιλοπράγματα,το πρόβλημα είναι στην πατούρα που είναι και χτυπημένες και γρατσουνισμένες από τα κράσπεδα,δεν ξέρω ίσως αλλάζουν αυτά!αλλά πρέπει να έχουν μεγάλο κόστος!....Thank's για τις πληροφορίες...
    καλα κοιτα συμπτωση!
    τις ιδιες ζαντες τις εχω βαψει, μαυρες γυαλιστερο.
    Ειχα ξεβιδωση τα βιδακια τα οποια ειναι διακοσμητικα, ειχα μονωση με χαρτωταινια την χρωμιο πατουρα και τις ειχα βαψει.

  12. #40
    Εγγραφή
    24-01-14
    Μηνύματα
    1
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εγω σας προτεινω ενα βαφειο με ηλεκτροστατικη βαφη στον βοτανικο ειναι για μια τετραδα ζαντες παιρνει 80 ευρω.Τις δικες μου τις εκανε πενα. https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

  13. The Following User Says Thank You to LERNEAIDRA For This Useful Post:

    BILL007 (25-01-14)

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP