Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Θέμα: Σωληνακια φρενων υψηλης πιεσης

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mε την ευκαιρία, και για να μην ανοίγω νέο θέμα, για διαφωτίστε μας σχετικά με τα "σωληνάκια υψηλής".
    Τι ακριβώς κάνουν, πως το καταφερνουν, προτεινόμενες μάρκες, σημεία αγοράς κ.τ.λ
    Τα σωληνακια υψηλης ειναι πολυ ανθεκτικα μαρκουτσια συνηθως απο τεφλον με μεταλικο πλεγμα. Εχουν την ιδιοτητα ,σε αντιθεση με τα εργοστασιακα, να μην παραμορφωνονται -''ξεχειλωνουν'' στα βιαια πατηματα. Δηλαδη στα εργοστασιακα σωληνακια ενα μερος της πιεσης που ασκουμε στο πενταλ ''χανεται'' στο ξεχειλωμα. Ενω στο υψηλης περναει αυτουσια ολη η πεση στην δαγκανα. Στο 99% των περιπτωσεων δεν θα φρεναρεις καλυτερα αλλα το ιδιο...με πολυ καλυτερη αισθηση! Καλυτερα καταφερνεις να φρεναρεις μονο οταν γνωρισεις πολυ καλα το συστημα πεδησης σου και μπορεις να το εκμεταλευεσαι στο επακρο πλεον χωρις να μπει το abs σου.Σε αυτο ναι σε βοηθαει! Επισης δεν χρειαζονται ποτε αλλαγη!
    Πρωταγωνιστης στην κατηγορια η goodridge! τιμη για 36αρι 100-110 ευρω στην ελλαδα.

  2. The Following 12 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (17-08-11), bill_m3 (21-07-10), bmwcompactjohn (22-07-10), Kostas_1 (21-07-10), nikos1400 (17-08-11), Panos 316T (22-07-10), pilot (21-08-11), Samaro (21-07-10), spar@ (25-07-10), Vasilis (22-07-10), Vassilis ///M (18-11-11), Κωνσταντίνος (21-07-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Στο κόσμο μου
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    5.010
    Thanked
    5441
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα σωληνακια υψηλης ειναι πολυ ανθεκτικα μαρκουτσια συνηθως απο τεφλον με μεταλικο πλεγμα. Εχουν την ιδιοτητα ,σε αντιθεση με τα εργοστασιακα, να μην παραμορφωνονται -''ξεχειλωνουν'' στα βιαια πατηματα. Δηλαδη στα εργοστασιακα σωληνακια ενα μερος της πιεσης που ασκουμε στο πενταλ ''χανεται'' στο ξεχειλωμα. Ενω στο υψηλης περναει αυτουσια ολη η πεση στην δαγκανα. Στο 99% των περιπτωσεων δεν θα φρεναρεις καλυτερα αλλα το ιδιο...με πολυ καλυτερη αισθηση! Καλυτερα καταφερνεις να φρεναρεις μονο οταν γνωρισεις πολυ καλα το συστημα πεδησης σου και μπορεις να το εκμεταλευεσαι στο επακρο πλεον χωρις να μπει το abs σου.Σε αυτο ναι σε βοηθαει! Επισης δεν χρειαζονται ποτε αλλαγη!
    Πρωταγωνιστης στην κατηγορια η goodridge! τιμη για 36αρι 100-110 ευρω στην ελλαδα.
    να πω οτι η τιμη ειναι για τετραδα παντα και αν παρεις απο ebay η τιμη πεφτει περιπου στο μισο.....
    επισεις εκτος απο αλλαγη γινεται να πας τα δικα σου σωληνακια και να στα κανουν υψηλης.
    Πως και τι δε ξερω.Οταν εψαχνα για μενα αυτα ηταν τα λογια επισημου αντιπρωσωπου της goodridge.



  4. The Following User Says Thank You to Χρίστος For This Useful Post:

    BILL007 (17-08-11)

  5. #3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Aceman1925 Εμφάνιση μηνυμάτων
    να πω οτι η τιμη ειναι για τετραδα παντα και αν παρεις απο ebay η τιμη πεφτει περιπου στο μισο.....
    επισεις εκτος απο αλλαγη γινεται να πας τα δικα σου σωληνακια και να στα κανουν υψηλης.
    Πως και τι δε ξερω.Οταν εψαχνα για μενα αυτα ηταν τα λογια επισημου αντιπρωσωπου της goodridge.
    Ναι μπορεις να τα κανεις... Κρατας τα ρακορακια ιδια ,τις ακρες δηλαδη, και τις πρεσαρεις σε σωληνακι υψηλης! Θα προτεινα ομως να μην παιξετε με αυτο το ζητημα...ειναι η ασφαλεια σας! Ανακατασκευη κανουμε σε μαρκουτσια υδραυλικης για φορτωτες και χωματουργικα που το κοστος αντικαταστασης ειναι απαγορευτικο.Επισης στο αυτοκινητο μπορουμε να κανουμε στα μαρκουτσια του υδραυλικου...που το κοστος ειναι σεβαστο. Επειδη ειναι αλλο να υπογραφει την ποιοτητα ενα εργοστασιο και αλλο ενας απλος μαστορας θα ψηφιζα να παρετε ετοιμα!

  6. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (17-08-11), nikos1400 (17-08-11)

  7. #4
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.735
    Thanked
    17913
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα σωληνακια υψηλης ειναι πολυ ανθεκτικα μαρκουτσια συνηθως απο τεφλον με μεταλικο πλεγμα. Εχουν την ιδιοτητα ,σε αντιθεση με τα εργοστασιακα, να μην παραμορφωνονται -''ξεχειλωνουν'' στα βιαια πατηματα. Δηλαδη στα εργοστασιακα σωληνακια ενα μερος της πιεσης που ασκουμε στο πενταλ ''χανεται'' στο ξεχειλωμα. Ενω στο υψηλης περναει αυτουσια ολη η πεση στην δαγκανα. Στο 99% των περιπτωσεων δεν θα φρεναρεις καλυτερα αλλα το ιδιο...με πολυ καλυτερη αισθηση! Καλυτερα καταφερνεις να φρεναρεις μονο οταν γνωρισεις πολυ καλα το συστημα πεδησης σου και μπορεις να το εκμεταλευεσαι στο επακρο πλεον χωρις να μπει το abs σου.Σε αυτο ναι σε βοηθαει! Επισης δεν χρειαζονται ποτε αλλαγη!
    Πρωταγωνιστης στην κατηγορια η goodridge! τιμη για 36αρι 100-110 ευρω στην ελλαδα.
    πολύ σωστά! Είναι περισσότερο θέμα ''αίσθησης''.. Άλλη μια τεχνολογία που ''ήρθε'' από τα αεροπλάνα, γιαυτό λέγονται και ''σωληνάκια αεροπορικού τύπου''
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  8. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    Kostas_1 (21-08-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP