Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: Barόμετρο/Δείκτης στάθμης βενζίνης

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δημήτρη αυτό κάνω. Για αυτό ήρθα σε επιοινωνία με τον ίδιο για custom tune για το αυτοκίνητο μου.

    Το τι κάνουν στα ξένα φόρουμ δεν είναι δική μας δουλειά. Εχει τύχει ποτέ να διαβάσεις το n54tech να δείς τι γίνεται? O Χαμburger μοτορσπορτ κάνει την δουλειά του. Λες στο ε90ποστ να τους τα "χωνει" ο βίσνου και να τον προβάλουν? Δεν είδα πουθενά να μην προβάλεται κάποια λύση και να μην παίρνει μέρος ο Σιβ να λέει πόσο καλή η κακή είναι.

    Τι πάει να πεί πάει πίσω και όχι μπροστά? Είναι καλό το tune που πατάς λίγο γκάζι και σηκώνει τέρμα πίεση και κακό αυτό που ρυθμίζει το ignition advance και το boost control ανάλογα με τις βενζίνες, την θερμοκρασία και τα περιφεριακά? Ε μην τρελαθούμε και τελείως.

    Τα μπαρομετράκια και οι λοιπές μλκς για εσένα εμένα μου γλυτώνουν 300-400 euro. Και χαίρομαι που κάποιος εκμεταλεύεται αυτές τις δυνατότητες για να φτιάξει κάτι σοβαρό και καλό.

    Και για πες μας ρε Δημήτρη επειδή όλο πρόβλημα έχεις με τον κάθε vishnu που δεν πάνε τα αυτοκίνητα του ποιός είναι ο πιο καλός εγκέφαλος? Αυτός που κάνεις πλήρες tune απο τον κάθε άσχετο η σχετικό? Η αυτός που προσφέρει ευελιξία ανάλογα με τα περιφεριακά και τις βενζίνες, που δεν χρειάζεται αν είσαι πολύ σχετικός να ρυθμίσεις και το σημαντικότερο, δεν πληρώνεις για να κάνεις την παραμικρή αναβάθμιση?

  2. #2
    Εγγραφή
    15-06-10
    Μηνύματα
    34
    Thanked
    12
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είναι καλό το tune που πατάς λίγο γκάζι και σηκώνει τέρμα πίεση και κακό αυτό που ρυθμίζει το ignition advance και το boost control ανάλογα με τις βενζίνες, την θερμοκρασία και τα περιφεριακά? Ε μην τρελαθούμε και τελείως.
    Το να ανεβασεις πιεση σε τουρμπινα, (ειδικα σε μικρη) κατευθειαν σε οτι target θες, ειναι το πιο ευκολο απο εποχης που βγηκαν οι τουρμπινες... αν δεν το γνωριζει αυτο καποιος, ειναι τουλαχιστο ασχετος με το χομπυ και καλο ειναι να παρει μερικα μαθηματα ποσο απλα το επιτυγχανει κανεις αυτο ωστε να μην αφηνει τους αλλους με ενα χαμογελο λυπησης προς το προσωπο του... κοινως να γελαει και το παρδαλο κατσικι με αυτα που πεταει ανα καιρους... Για να μην πω τους απιστευτους τουνεραδες/περιοδικαριους ελληνες που δεν ξερουν ουτε τι 100αρα βενζινη εχουμε και γινονται παγκοσμιως ρεζιλι αλλα εδω ειναι ΘΕΟΙ...
    Αλλα, το να εχεις απολυτο ελεγχο και ασφαλεια στο τι target πρεπει να εχεις αναλογα τα φορτια, την βενζινη, θερμοκρασια και την ταχυτητα ειναι το δυσκολο... Ειδικα οταν δουλευεις πανω απο διπλες "μαμα" πιεσεις...
    Αλλα αντε να το βαλεις αυτο στο κεφαλι του καθε ελληναρα που το μονο που γνωριζει ειναι τι θα φυγει απο το πορτοφολι του και πως θα περασει τον διπλα...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Papajim : 20-07-10 στις 09:58

  3. #3
    Εγγραφή
    01-02-10
    Μηνύματα
    161
    Thanked
    43
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημήτρη αυτό κάνω. Για αυτό ήρθα σε επιοινωνία με τον ίδιο για custom tune για το αυτοκίνητο μου.

    Το τι κάνουν στα ξένα φόρουμ δεν είναι δική μας δουλειά. Εχει τύχει ποτέ να διαβάσεις το n54tech να δείς τι γίνεται? O Χαμburger μοτορσπορτ κάνει την δουλειά του. Λες στο ε90ποστ να τους τα "χωνει" ο βίσνου και να τον προβάλουν? Δεν είδα πουθενά να μην προβάλεται κάποια λύση και να μην παίρνει μέρος ο Σιβ να λέει πόσο καλή η κακή είναι.

    Τι πάει να πεί πάει πίσω και όχι μπροστά? Είναι καλό το tune που πατάς λίγο γκάζι και σηκώνει τέρμα πίεση και κακό αυτό που ρυθμίζει το ignition advance και το boost control ανάλογα με τις βενζίνες, την θερμοκρασία και τα περιφεριακά? Ε μην τρελαθούμε και τελείως.

    Τα μπαρομετράκια και οι λοιπές μλκς για εσένα εμένα μου γλυτώνουν 300-400 euro. Και χαίρομαι που κάποιος εκμεταλεύεται αυτές τις δυνατότητες για να φτιάξει κάτι σοβαρό και καλό.

    Και για πες μας ρε Δημήτρη επειδή όλο πρόβλημα έχεις με τον κάθε vishnu που δεν πάνε τα αυτοκίνητα του ποιός είναι ο πιο καλός εγκέφαλος? Αυτός που κάνεις πλήρες tune απο τον κάθε άσχετο η σχετικό? Η αυτός που προσφέρει ευελιξία ανάλογα με τα περιφεριακά και τις βενζίνες, που δεν χρειάζεται αν είσαι πολύ σχετικός να ρυθμίσεις και το σημαντικότερο, δεν πληρώνεις για να κάνεις την παραμικρή αναβάθμιση?

    στρατο σε πληροφορω το jb3 ειναι παρα πολυ καλο απο διαφορα λογκαρισμτα που ανεβαζουν ειναι καλυτερο σε ρυθμιση απο το vishnu.τωρα αμα παρακολουθεις 3-4 φορουμ θα καταλαβεις τι παιζει.

    στρατο επειδη εχω φτιαξει αρκετα αυτοκινητα κι εχω αλλαξει πολλα πραγματα και πολλους εγκεφαλους εχω δει και εχω αλλαξει γνωμη πολλες φορες. επειδη εισαι μικρος και νεος στο αθλημα εντελως φιλικα ψαξε το καλυτερο για το αυτοκινητο σου και μην κολας με κατι. εγω θεωρω καλυτερο οτι δουλευει καλυτερα στο αυτοκινητο μου. να γαμαει στο δρομο να μην παθαινει τιποτα(μετα απο τοσα πατηματα) ουτε διακοπες ουτε save mode δηλαδη με πραξεις και οχι με θεωριες

    υ.γ. μερικοι πηρανε ενα τουρμπατο αμαξι που ετυχε να ειναι bmw απο τα ποδηλατα που ειχανε και ξαφνικα γινανε tuner και τα ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ολα .τα αποτελεσματα τα εχουμε δει και δεν με ενδιαφερουν αλλα μην μας τα ζαλιζουνε κιολας

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP