Γεια σου Λιακο.
Σχετικα με το θεμα του αδερφου σου θα ελεγα πως αν βρεθει σε μια σχολη ασφαλους αλλα και γρηγορης οδηγησης στη Γερμανια και οδηγησει τη μοτο που του προτεινεις σε πιστα με εκπαιδευτη και πρωτον : οι γερμανοι του επιτρεψουν να την οδηγησει απο τη στιγμη που προκειται για καποιον εντελως αρχαριο και δευτερον : αφου τηρηθει η πρωτη προυποθεση , τα καταφερει, τοτε δε νομιζω οτι θα εχει το παραμικρο προβλημα να τη χαρει σε περιβαλλον με ελεγχομενες συνθηκες και πανω απ ολα με μεγαλη ασφαλεια.
Η εξικειωση ομως σε μια πιστα σε καμια περιπτωση δε συνεπαγεται οτι μπορουμε να βγουμε στο δρομο και να οδηγησουμε με την ιδια ανεση και ασφαλεια.
Εκει απαιτειται εμπειρια οδηγησης μεγαλης μοτοσυκλεττας σε συνθηκες δρομου, η ζουγκλας καλυτερα, ωπου κυριολεκτικα δεν ξερεις απο που θα σου ερθει ακομα και αν οδηγας σε γερμανικο δρομο.
Και το χειροτερο ειναι οτι στο δρομο ακομα και αν δε θες.... αν εχεις το γκαζι θα το ανοιξεις .Και εκει ειναι που εγκυμονουν πολλοι κινδυνοι μιας και τετοια χιλιαρια μαζευουν τρελλα χιλιομετρα σε ελαχιστες αποστασεις και αν δεν εχεις την απαιτουμενη εμπειρια ευκολα βρισκεσαι σε κατασταση πανικου .
Αν ειμουν ο αδερφος σου και ξεκιναγα τωρα το μοτοσυκλεττιστικο μου ταξιδι θα επαιρνα ενα naked οχι πανω απο 600 cc που διαθετει σουπερ μοτερ, φρενα, αναρτηση, ιδανικη θεση οδηγησης , κινειται ανετα σε πολη, εθνικη οδο αλλα και σε πιστα και σιγα σιγα θ'ανεβαινα σε μεγαλυτερα κυβικα.(οχι βεβαια οτι και αυτα δεν ειναι πολυ γρηγορα αλλα σιγουρα ποιο αργα απο τα τερατα των 1000).