Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 31

Θέμα: Επιλογή μηχανής

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Xαιρομαι που δεν πηρες στραβα το απολυτο υφος μου.Μιλοντας παντα για τα γραφομενα μου.
    Ειμαι πολυ καθετος σε τετοια θεματα και γινομαι εκνευριστικα αυστηρος στο θεμα μοτοσυκλετα-κρανος-μουφαν-γαντια-μποτες ΧΕΙΜΩΝΑ-ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!.
    Προσπαθησε να αλλαξεις λιγο το σκεπτικο του αδερφου σου.Ας κανει μια σωστη αρχη για να μπορεσουμε να τον καλοσορισουμε στον θαυμαστο κοσμο των δυο τροχων.
    Θα το ξαναπω και δε θα κουραστω να το λεω.Τα μηχανακια δεν ειναι γκατζετακια ουτε ενα μεταφορικο μεσο για να κανεις τη δουλεια σου η την πλακα σου.
    Τα μηχανακια ειναι σχολειο ολοκληρο με δυσκολα μαθηματα και παρα πολλες ταξεις.
    Προσοχη λοιπον!
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  2. The Following 3 Users Say Thank You to z3 2.2 For This Useful Post:

    liakos (14-07-10), nikos1400 (15-07-10), Nino (14-07-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γεια σου Λιακο.
    Σχετικα με το θεμα του αδερφου σου θα ελεγα πως αν βρεθει σε μια σχολη ασφαλους αλλα και γρηγορης οδηγησης στη Γερμανια και οδηγησει τη μοτο που του προτεινεις σε πιστα με εκπαιδευτη και πρωτον : οι γερμανοι του επιτρεψουν να την οδηγησει απο τη στιγμη που προκειται για καποιον εντελως αρχαριο και δευτερον : αφου τηρηθει η πρωτη προυποθεση , τα καταφερει, τοτε δε νομιζω οτι θα εχει το παραμικρο προβλημα να τη χαρει σε περιβαλλον με ελεγχομενες συνθηκες και πανω απ ολα με μεγαλη ασφαλεια.
    Η εξικειωση ομως σε μια πιστα σε καμια περιπτωση δε συνεπαγεται οτι μπορουμε να βγουμε στο δρομο και να οδηγησουμε με την ιδια ανεση και ασφαλεια.
    Εκει απαιτειται εμπειρια οδηγησης μεγαλης μοτοσυκλεττας σε συνθηκες δρομου, η ζουγκλας καλυτερα, ωπου κυριολεκτικα δεν ξερεις απο που θα σου ερθει ακομα και αν οδηγας σε γερμανικο δρομο.
    Και το χειροτερο ειναι οτι στο δρομο ακομα και αν δε θες.... αν εχεις το γκαζι θα το ανοιξεις .Και εκει ειναι που εγκυμονουν πολλοι κινδυνοι μιας και τετοια χιλιαρια μαζευουν τρελλα χιλιομετρα σε ελαχιστες αποστασεις και αν δεν εχεις την απαιτουμενη εμπειρια ευκολα βρισκεσαι σε κατασταση πανικου .
    Αν ειμουν ο αδερφος σου και ξεκιναγα τωρα το μοτοσυκλεττιστικο μου ταξιδι θα επαιρνα ενα naked οχι πανω απο 600 cc που διαθετει σουπερ μοτερ, φρενα, αναρτηση, ιδανικη θεση οδηγησης , κινειται ανετα σε πολη, εθνικη οδο αλλα και σε πιστα και σιγα σιγα θ'ανεβαινα σε μεγαλυτερα κυβικα.(οχι βεβαια οτι και αυτα δεν ειναι πολυ γρηγορα αλλα σιγουρα ποιο αργα απο τα τερατα των 1000).

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    liakos (14-07-10), z3 2.2 (15-07-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ...και εκτος απο αυτα που ειπανε τα παιδια, ειναι περιπου σαν να λες
    "βγαζω τωρα το διπλωμα, ειναι καλο το ΧΧΧΧ για πρωτο αυτοκινητο? "
    Οπου ΧΧΧΧ βαζεις το supercar της επιλογης σου, στα 600 αλογα ας πουμε.
    Αυτο μεγενθυμενο επι δεν-ξερω-πόσο , στο θεμα κινδυνου σωματικης βλαβης απο ατυχημα.

    Το s1000rr θεωρειται ισως το κορυφαιο σημερα 1000αρι ευρειας παραγωγης.
    Το γκαζι ειναι γλυκο, και θελει αυτοσυγκρατηση και πειρα.

    Φιλικα παντα.
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  6. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    liakos (16-07-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP