Η μηχανή αυτή σε συνθήκες 1980 θα ήταν διαστημόπλοιο, ή επιπέδου GP σε θέμα δύναμης.
Για εμένα δεν τίθεται ΚΑΝ θέμα να πας σε 1.000 κυβικά με το καλημέρα.
Δεν είναι σωστό.
Λίγο παραπάνω γκάζι να ανοίξεις στην ευθεία, ιδέα δεν έχεις τι πρέπει να κάνεις
Να μην σκέφτεται ΚΑΝ την κατηγορία RR.
Ας πάρει ένα CBF ή ένα CBR 600 για να φάει την κρυάδα και μετά το σκέφτεται ως προς το τι πρέπει να έχει και πόσο θέλει ακόμα να το τεντώσει.
Κάνει και ταξίδια, κάνει και πίστες κάνει και καφετέρια.
Ολα τα κάνει.
Με R1 ανεβαίνουν Σέρρες και νοιώθουν και ξεκούραστοι.
Αν όμως το θέμα του είναι τα ταξίδια και η συμβίωση της κάθε μέρας χρειάζεται
ABS
Ψηλά το τιμόνι
Στοιχειώδη προφύλαξη απο τη φύση (ενα φαίρινγκ, μια ζελατίνα και μια βαλίτσα να βάζει αδιάβροχα, γάντια κτλ).
Στη Γερμανία ένα Funduro ή ένα Scarver κάνει γύρω στα 2-3 χιλιάρικα.
Ενα CBF-R απο 3 μέχρι 4 και πουλιούνται όσο τα πήρες.
ΑΥτή είναι η συμβουλή μου.