Πάνε περίπατο μάλλον και τα τριψίματα και τα γυαλίσματα.
Νομίζω πως και αυτό είναι ένα σημαντικό ατού.
Πάνε περίπατο μάλλον και τα τριψίματα και τα γυαλίσματα.
Νομίζω πως και αυτό είναι ένα σημαντικό ατού.
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
Αυτο ειναι το ''Frozen Grey'' που ειχαν βγαλει και για το Μ6???
Το ότι δεν κάνεις γυάλισμα ποτέ, ναι είναι πράγματι σημαντικό.
Το ότι αν χρειαστεί να βάψεις πόρτα / φτερό, αναγκαστικά θα βάψεις όλη τη πλευρά, είναι επίσης σημαντικό.
Το ότι ξεχνάς κάθε είδους τοπικού βαψίματος και πρέπει να βάψεις ολόκληρο κομμάτι για το κάθε 'τσικ', είναι ακόμα πιο σημαντικό.
Ναι έχει κάποια πλεονεκτήματα το ματ, αλλά έχει και μειονεκτήματα.
Για την αντανάκλαση στο laser φυσικά και αστειεύομουν. Εννοείτε ότι δεν είναι αόρατο στα ραντάρ.
Ακριβώς Γιώργο ! Και στα δύο που ανέφερες !!
1) Το συστατικό για να γίνει ματ λέγεται 'ματαριστική πάστα' και μπαίνει σε συγκεκριμένη αναλογία μέσα στο βερνίκι ανάλογα με το πόσο ματ θέλουμε να το κάνουμε. Εκεί είναι και το τρικ. Πρέπει να ξέρει ο μάστορας ΑΚΡΙΒΩΣ πόσο πρέπει να βάλει ώστε το κομμάτι που θα βάψει να είναι το ίδιο ματ με το διπλανό. Και κάθε πάστα & βερνίκι έχουν διαφορετικό βαθμό ματαρίσματος. Γι αυτό λέω πως είναι μπλέξιμο....
2) Επίσης εκεί που θα γίνει το υποτιθέμενο 'σβήσιμο' στο βερνίκι, το σημείο θα πρέπει να γυαλιστεί. Εάν πας να γυαλίσεις ματ βερνίκι θα το κάνεις....γυαλιστερό.Άρα δεν μπορείς να κάνεις τοπικό.
gant (07-07-10)